Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-02-2024 15:57:00 |
Składania : | 29-02-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 29-02-2024 08:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-02-28 15:46 | Ludwika Wikieł |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Unieważnienie
postępowania Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.), Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania, w związku z niemożliwymi do usunięcia błędami w dokumentacji projektowej. Uzasadnienie 13 lutego 2024 r. Zamawiający opublikował za pośrednictwem platformazakupowa.pl ogłoszenie o zamówieniu pn.: Przebudowa ulicy Gdańskiej z przyległymi ulicami, wraz z niezbędnymi dokumentami, w tym z dokumentacją techniczną. W toku postępowania okazało się, że ta ostatnia zawiera liczne błędy i niejasności m. in. w zakresie ilości słupów oświetleniowych (rozbieżności między opisem, a rysunkiem), oraz niewłaściwy podział inwestycji na części. Zgodnie z przywołanym wyżej art. 255 pkt 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Błędy w dokumentacji uznaje się, zgodnie z obowiązującym orzecznictwem Krajowej Izby Odwoławczej, za wadę postępowania, uzasadniającą jego unieważnienie, co Zamawiający niniejszym czyni. |
2024-02-28 15:41 | Ludwika Wikieł | Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania. |
2024-02-22 14:02 | Ludwika Wikieł | Szanowni Państwo, Zamawiający informuje o zmianach w zapisach umowy, stanowiących zał. nr 2 do SWZ. Zmiany nastąpiły w zakresie paragrafu 11 - kary umowne. |
2024-02-19 08:34 | Ludwika Wikieł |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający
przekazuje
w
załączeniu
pytanie
od
Wykonawcy,
wraz
z
odpowiedzią
i
odpowiednimi
dokumentami.
projekt techniczny b [...].zip |
Komunikaty