Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-06-2024 11:05:00 |
Składania : | 10-07-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 10-07-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania i specyfikacja:
1. Z wybranym Wykonawcą zostanie przed realizacją zamówienia podpisana umowa uwzględniająca wymagania Zamawiającego oraz ofertę Wykonawcy.
2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
3. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami Zamawiającego i nie wnosi do nich zastrzeżeń, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty.
4. Wykonawca w ramach zamówienia gwarantuje, że dostarczy fabrycznie nowe urządzenie.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
2024-07-22 14:15 | Bartłomiej Żbikowski |
Niniejszym
zawiadamiam
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
w
postępowaniu
w
sprawie
"Stacja
robocza
+
detektor
bezprzewodowy
promieniowania
rtg
typu
DR
wraz
z
oprogramowaniem
dla
Aresztu
Śledczego
w
Warszawie-Grochowie".
Najkorzystniejszą(najtańszą)
ofertę
złożyła
firma
:
MKJ
RADIOLOGIA
SPÓŁKA
Z
OGRANICZONĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 80-297 Banino, Gwiezdna 16, wartość zamówienia wynosi 59 400,00 zł brutto. Z wyżej wymienionym wykonawcą zostanie podpisana umowa. |
2024-07-10 08:53 | Bartłomiej Żbikowski |
Informuję
iż
w
dniu
09.07.2024
wpłynęło
zapytanie
dotyczące
niniejszego
postępowania.
Pytanie: W związku z niejasną odpowiedzią na pyt. 2 z dnia 09.07.2024 r., zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie, czy Zamawiający ma na myśli zakup licencji do archiwum obrazowego dostarczonego przez firmę Archimedic sp. z o. o. sp. k., czy tylko koszt konfiguracji po stronie konsoli technika, która jest przedmiotem zamówienia. Jeśli jest konieczność zakupu dodatkowej licencji na podłączenie do archiwum przedmiotu zamówienia, to prosimy o przedstawienie kosztu takiej licencji, który będzie jednakowy dla wszystkich oferentów. Odpowiedź: Zamawiający ma na myśli koszt konfiguracji. |
2024-07-09 15:20 | Bartłomiej Żbikowski |
Zamawiający
udostępnia
treść
pytania
do
przedmiotowego
postępowania
wraz
z
odpowiedzią
(wskazaną)
korektą
treści
umowy.
Pytanie: W związku opublikowanymi odpowiedziami na pytania z dnia 5 lipca 2024 roku w postępowaniu pn.: Stacja robocza + detektor bezprzewodowy promieniowania rtg typu DR wraz z oprogramowaniem dla Aresztu Śledczego w Warszawie-Grochowie , 2233.21.2024, w odniesieniu do odpowiedzi nr 13 Wykonawca wnosi o to by par. 3 ust. 2 umowy brzmiał: "Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone wady dające się usunąć, to Zamawiający może odmówić odbioru z winy Wykonawcy oraz podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i wyznaczyć dodatkowy – odpowiedni termin do ich usunięcia, nie krótszy niż 7 dni." Termin na usunięcie wad winien być "odpowiedni" - uwzględniający kwestie technologiczne i okolicznościowe i na tyle długi, że winien umożliwiać wykonanie świadczeń po stronie wykonawcy. Termin 7-dniowy jest standardowy - rynkowy. Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę w projekcie umowy w punkcie o którym mowa tj. par. 3 ust. 2. "Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone wady dające się usunąć, to Zamawiający może odmówić odbioru z winy Wykonawcy oraz podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego i wyznaczyć dodatkowy – odpowiedni termin do ich usunięcia, nie dłuższy niż 9 dni." |
2024-07-09 14:34 | Bartłomiej Żbikowski |
Informuję,
iż
dnia
09.07.2024
wpłynęły
3
zapytania
dotyczące
niniejszego
postępowania.
Poniżej
załączam
pytania
wraz
z
odpowiedziami. Pyt. 1 Prosimy o jednoznaczne potwierdzenie, że dostarczony detektor ma być bezprzewodowy. Odpowiedź na pyt. 1 Tak. Z możliwością pracy/ładowania za pomocą kabla ze złączem magnetycznym Pyt. 2 Prosimy o jednoznaczne potwierdzenie, że stacja technika ma być podłączona do archiwum obrazowego dostarczonego przez firmę Archimedic sp. z o. o. sp. k., a koszty integracji są po stronie dostawcy detektora. Odpowiedź na pyt 2 Tak, stacja technika ma być podłączona do archiwum obrazowego. Koszty integracji są po stronie dostawcy detektora. Pyt. 3 Prosimy o jednoznaczne potwierdzenie, że miernik dawki nie jest przedmiotem postępowania, a Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było gotowe do podłączenia takiego urządzenia. Odpowiedź na pyt. 3 Tak. |
2024-07-09 10:19 | Bartłomiej Żbikowski |
Informuję
iż
w
dniu
05.07.2024
wpłynęło
zapytanie
dotyczące
niniejszego
postępowania. Pytanie: Czy zamawiający dopuści detektor wyposażony w dwie baterie z możliwością pracy/ładowania baterii w detektorze za pomocą przewodu, bez wymogu łącza magnetycznego pomiędzy przewodem a detektorem? Odpowiedź: Ze względu na łatwiejszą i bezpieczniejszą możliwość podłączenia przewodu za pośrednictwem złącza magnetycznego, a w efekcie częstego ładowania akumulatora bez potrzeby wyjmowania go z detektora, podtrzymujemy zapis o złączu magnetycznym. |
2024-07-05 10:08 | Paulina Zając | W załączeniu korekta treści w załączniku nr 1 do umowy. |
2024-07-05 09:22 | Paulina Zając |
Zamawiający
udostępnia
treść
pytań
i
odpowiedzi
do
niniejszego
postępowania
wraz
ze
(wskazaną)
korektą
treści
umowy
oraz
opisu
przedmiotu
zamówienia.
Opis Przedmiotu Zamó [...].odt |
2024-07-03 13:40 | Paulina Zając | Zamawiający informuje, iż ze względu na dużą ilość pytań do przedmiotowego postępowania wydłuża termin składania ofert na dzień 10.07.2024r. do godziny 10:00. |
2024-07-01 13:43 | Paulina Zając | W załączeniu umowa po zmianie 1 |
2024-07-01 13:42 | Paulina Zając |
Informuję,
że
w
dniu
01.07.2024r.
wpłynęły
2
pytania
do
niniejszego
postępowania.
Poniżej
treść
pytania
wraz
z
udzielonymi
odpowiedziami: Pytanie nr 1 Prosimy o potwierdzenie, że opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne parametry techniczne detektora i Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o lepszych parametrach. Odpowiedź nr 1 Opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne parametry techniczne detektora i Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o lepszych parametrach. Natomiast wielkość piksela – tak jak w opisie przedmiotu zamówienia. Pytanie nr 2 Prosimy o dostosowanie zapisów umowy, w szczególności § 1 ust. 2 umowy do przedmiotu zamówienia, gdyż w w/w części umowy Zamawiający pisze o pojeździe przeznaczonym do wykonywania badań USG. Odpowiedź nr 2 W związku z omyłką pisarską dokonuje się zmiany treści umowy w § 1 ust. 1 i § 1 ust 2: 1) § 1 ust. 1 JEST: dostawy, montażu, uruchomienia, pełnej instalacji, konfiguracji, kalibracji i testowania parametrów technicznych aż do uzyskania pełnej gotowości urządzenia do pracy przy spełnieniu wszystkich parametrów i funkcjonalności określonych w specyfikacji warunków zamówienia, niniejszej umowy oraz w ofercie wykonawcy, w pojeździe przeznaczonym do wykonywania badań USG który zlokalizowany jest na terenie Aresztu Śledczego w Warszawie-Grochowie, ul. Chłopickiego 71A, 04-275 Warszawa; ZMIANA: dostawy, montażu, uruchomienia, pełnej instalacji, konfiguracji, kalibracji i testowania parametrów technicznych aż do uzyskania pełnej gotowości urządzenia do pracy przy spełnieniu wszystkich parametrów i funkcjonalności określonych w specyfikacji warunków zamówienia, niniejszej umowy oraz w ofercie wykonawcy, w pojeździe przeznaczonym do wykonywania badań RTG który zlokalizowany jest na terenie Aresztu Śledczego w Warszawie-Grochowie, ul. Chłopic-kiego 71A, 04-275 Warszawa; 2) § 1 ust. 2 JEST: przeprowadzenia szkolenia w zakresie uruchomienia, zasady działania, prawidłowej obsługi i bieżącej konserwacji urządzenia dla wskazanych (maksymalnie 2 osoby) pracowników Zamawiającego; szkolenie odbywać się będzie w trakcie prowadzonych prac montażowych i uruchomieniowych urządzenia w pojeździe przeznaczonym do wykonywania badań USG który zlokalizowany jest na terenie Aresztu Śledczego w Warszawie-Grochowie, ul. Chłopickiego 71A, 04-275 Warszawa; ZMIANA: przeprowadzenia szkolenia w zakresie uruchomienia, zasady działania, prawidłowej obsługi i bieżącej konserwacji urządzenia dla wskazanych (maksymalnie 2 osoby) pracowników Za-mawiającego; szkolenie odbywać się będzie w trakcie prowadzonych prac montażowych i uruchomieniowych urządzenia w pojeździe przeznaczonym do wykonywania badań RTG który zlokalizowany jest na terenie Aresztu Śledczego w Warszawie-Grochowie, ul. Chłopickiego 71A, 04-275 Warszawa; |
Komunikaty