Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 13/DDS//2024 Przedmiotem zamówienia jest organizacja jednodniowej wycieczki do Warszawy dla grupy 40 osób, podopiecznych Dziennego Domu Senior+ w Starachowicach, osoby starsze z różnym stopniem sprawności fizycznej, osoby niepełnosprawne.

Ewa Pocheć
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 04-10-2024 14:57:00
Składania : 11-10-2024 14:30:00
Otwarcia : 11-10-2024 14:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



  1. Nazwa i adres Zamawiającego



Zamawiający:                         

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

Dział: Dzienny Dom Senior+

Al. Armii Krajowej 28 Ip., 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku

w godzinach od 8:00 do 16:00

nr tel. 668-216-211

Adres WWW: cus.starachowice.eu

email : ewa.pochec@cus.starachowice.eu



  1. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 28.12.2023 r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja jednodniowej wycieczki do Warszawy dla grupy 40 osób, podopiecznych Dziennego Domu Senior+ w Starachowicach, osoby starsze z różnym stopniem sprawności fizycznej, osoby niepełnosprawne.

  2. Wydatek wynika z realizacji Projektu pn. Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu „Senior+” współfinansowany ze środków rządowego Programu Wieloletniego „Senior-+” na lata 2021 – 2025- edycja 2024.

  3. Termin realizacji zamówienia: do końca października 2024 r.

  4. Jednodniowa wycieczka odbędzie się zgodnie z poniższym planem:

  1. godz. 08.00 podstawienie autokaru w Starachowicach ul. Armii Krajowej 28, zatoczka MZK,

  2. około godz. 08.30 - 10.30 przejazd na trasie Starachowice-Warszawa (w tym 1 przerwa na toaletę),

  3. od godz. 10.30 zwiedzanie Muzeum Pałacu Króla Jana III Sobieskiego w Wilanowie wraz z ogrodami - zwiedzanie z przewodnikiem, (jeśli warunki atmosferyczne na to pozwolą).

  4. około godz. 13.00 - 14.00 - Obiad (sakiewka schabowa w sosie serowo-śmietanowym (200g) + ziemniaki puree (200g) + zestaw surówek (150g), kompot do obiadu, ciasto (sernik).

  5. Około 14.30 Muzeum Historii Polski – zwiedzanie z przewodnikiem.

  6. około godziny 17.00 wyjazd do Starachowic (w trakcie podróży powrotnej 1 przerwa na toaletę) - parking w Starachowicach ul. Armii Krajowej 28.

  1. Cena oferty powinna zawierać wszystkie składniki łącznie:

  1. usługę transportową - transport zorganizowanej grupy uczestników do miejsca docelowego oraz transport powrotny, pojazdem sprawnym technicznie, wyposażonym w klimatyzację i ogrzewanie, zapewniającym higieniczne i bezpieczne warunki podczas transportu na trasie Starachowice – Warszawa - Starachowice, należy uwzględnić bliski dojazd do punktów zwiedzania, biorąc pod uwagę ograniczenia ruchowe uczestników wycieczki.

  2. Bilety wstępu do Muzeum Historii Polski oraz Muzeum Pałacu Króla Jana III Sobieskiego w Wilanowie wraz z ogrodami

  3. Zapewnienie autokaru o podwyższonym standardzie , tj. klimatyzacja oraz ogrzewanie,

  4. Zapewnienie przewodnika, który będzie ciekawie i wyczerpująco przekazywał informacje nt. zwiedzanych obiektów oraz podczas spaceru,

  5. Ubezpieczenie każdego uczestnika wycieczki NNW na sumę minimum 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych),

  6. Wymagane opłaty drogowe i parkingowe,

  7. obiad drugie danie mięsne (możliwość zamówienia obiadów wegetariańskich) z surówką wraz z kompotem i deserem dla każdego uczestnika wycieczki, oraz przewodnika,

  8. Inne opłaty wynikające z organizacji wyjazdu.


  1. Wycieczka powinna odbyć się w dni robocze.

  2. Wykonawca powinien zakupić bilety wstępu przed przyjazdem uczestników, tak aby na miejscu uczestnicy nie musieli oczekiwać w kolejce.

  3. Wykonawca musi zapewnić autokar klimatyzowany do przewozu minimum 40 osób, przy czym w liczbę 40 miejsc nie wlicza się miejsca dla przewodnika.

  4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprawnego technicznie, posiadającego ważne badanie techniczne, aktualne ubezpieczenie OC, środka transportu klasy turystycznej o ilości miejsc siedzących nie mniejszej niż 40 miejsc, którym przewiezie uczestników na trasie Starachowice - Warszawa - Starachowice.

  5. W przypadku awarii środka transportu na trasie lub niedopuszczenie go przez policję, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii w trybie natychmiastowym, a w przypadku braku takiej możliwości zobowiązuje się do zapewnienia innego środka transportu o tożsamym standardzie na koszt własny w ciągu 1 godziny.

  6. Wykonawca musi zapewnić Kierowcę posiadającego odpowiednie kwalifikacje oraz prawo jazdy właściwej kategorii.

  7. Wykonawca musi zapewnić przewodnika podczas zwiedzania obiektów i podczas spacerów, który powinien szczegółowo i ciekawie przekazywać uczestnikom wycieczki informacje o danym obiekcie, terenie, regionie, mieście.

  8. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że usługa jest wykonana nienależycie,
    Zamawiający zastrzega sobie prawo wnioskowania do Wykonawcy o wykluczenie Kierowcy lub środka transportu z realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany dokonać zmiany Kierowcy lub środka transportu na koszt własny.

  9. Wykonawca zagwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi.

  10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia wobec Wykonawcy, osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone powstałe podczas świadczenia usługi.

  11. Wykonawca musi zapewnić ubezpieczenie NNW dla uczestników na wartość minimum 10.000,00 zł dla każdego uczestnika. Zamawiający poda Wykonawcy listę uczestników najpóźniej w dniu poprzedzającym wyjazd do godziny 14:00.

  12. Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż – umowa zawiera wynagrodzenie ryczałtowe, tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.

  13. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia.

  14. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych od Zamawiającego w związku z realizacją niniejszej usługi, a także przestrzegania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych. Szczegółowe warunki dotyczące powierzenia przetwarzania danych osobowych zostaną określone w umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiącej załącznik do wzoru umowy głównej.

  15. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania zgodnie z zasadą równości płci oraz niedyskryminacji, stosowania języka wrażliwego na płeć, jasnego, nieskomplikowanego, wykluczenie stereotypowego podejścia do realizacji zadania w stosunku do kobiet i mężczyzn oraz osób z niepełnosprawnościami, przełamywanie barier.

  16. Zamawiający ma prawo przeprowadzania kontroli jakości i zadowolenia z usług.

  17. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie.

  18. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.

  19. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.

  20. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

Kod CPV: 63510000-7 – Usługi Biur podróży i podobne


  1. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia

Termin wykonania zamówienia – druga połowa października 2024r. , usługa do zrealizowania w dniach od poniedziałku do piątku.



  1. Kryteria oceny ofert.

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie: najniższą ceną brutto.

2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie:

  1. Cena (waga 100%)

Cena brutto


3. Zasady przyznawania punktów:

a) Cena – 100% (gdzie 1% = 1 pkt)

Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru,

gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

C min

C = ------------------ x 100 pkt

C bad

gdzie:

C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,

C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,

C bad - cena (brutto) badanej oferty



  1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zapytania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne winni spełniać warunki udziału w postępowaniu, tj. :

    1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jeżeli wykaże, że jest wpisany do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych zgodnie z właściwymi postanowieniami ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.



    1. Zdolność techniczna i zawodowa

Wymagane jest dysponowanie potencjałem technicznym:

  • pojazd do realizacji zamówienia uwzględniający co najmniej jeden autokar/bus mieszczący minimum 40 osób/pasażerów (nie wliczając miejsca dla przewodnika), znajdujący się w należytym stanie technicznym, posiadający aktualny przegląd techniczny oraz ubezpieczenie OC.


Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2





  1. Inne istotne warunki

1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą platformy zakupowej OpenNexus.

2. Zamawiający zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.



  1. Informacje dotyczące płatności

        1. Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.

        2. Jeżeli wykonawca jest zwolniony z opłat VAT, winien na fakturze lub rachunku umieścić stosowny zapis.

        3. Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.

nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150 odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 1 - Formularz oferty.doc doc 73 2024-10-04 14:57:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu..doc doc 34 2024-10-04 14:57:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 Oświadczenie.docx docx 25.68 2024-10-04 14:57:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 -Projektowane postanowienia umowy.odt odt 23.53 2024-10-04 14:57:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 Klauzula informacyjna RODO.doc doc 44 2024-10-04 14:57:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.docx docx 34.44 2024-10-04 14:57:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-10-13 16:08 Ewa Pocheć Centrum Usług Społecznych zawiadamia iż w zapytaniu ofertowym na organizację wycieczki jednodniowej dla podopiecznych Dziennego Domu Senior+ w Starachowicach wygrała firma SUN&MORE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ , Marta Zawadzka.
Pocheć Ewa

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3048 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 292