Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-10-2024 14:51:00 |
Składania : | 11-10-2024 13:00:00 |
Otwarcia : | 11-10-2024 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Nazwa i adres Zamawiającego
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach Dział: Dzienny Dom Senior+ 27-200 Starachowice ul. Al. Armii Krajowej 28 I p. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 nr tel. 668-216-211 Adres WWW: cus.starachowice.eu email : ewa.pochec@cus.starachowice.eu |
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 28.12.2023 r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi psychologa dla 40 podopiecznych w Dziennym Domu Senior+.
Usługi psychologa polegać będą na prowadzeniu grupowych spotkań jak i indywidualnych rozmów z podopiecznymi wyżej wymienionym ośrodku wsparcia.
Konsultacje psychologa będą opierać się na rozwoju i pogłębianiu zainteresowań, poprawie jakości życia, opóźnieniu procesów zapominania, pomocy w odnajdywaniu pozytywnych aspektów życia codziennego, pomocy w radzeniu sobie z samotnością, stanami depresyjnymi oraz innymi metodami wsparcia wynikającymi z bieżących potrzeb podopiecznych. Co skutkować będzie zminimalizowaniu objawów i/lub skutków demencji oraz stymulowaniu osób starszych do aktywności umysłowej.
Usługa będzie świadczona w siedzibie Zamawiającego, Dzienny Dom Senior+ w Starachowicach w gabinecie umożliwiającym rozmowy indywidualne, oraz na sali ogólnodostępnej dla wszystkich podopiecznych.
Zamawiający zapewnia Wykonawcy nieodpłatnie miejsce świadczenia usług w lokalu należącym do Zamawiającego, tj. przestronna, wielofunkcyjna, klimatyzowana sala o powierzchni 100 m2 mieszcząca się pod adresem: Aleja Armii Krajowej 28, 27-200 Starachowice, posiadająca stoły, krzesła odpowiednie do przeprowadzenia tego typu zajęć, komputer, rzutnik, głośniki, mikrofon.
Zamawiający udostępni Wykonawcy salę w dni pracujące od poniedziałku do piątku, po wcześniejszym uzgodnieniu harmonogramu spotkań z Zamawiającym.
Maksymalna szacunkowa ilość usług to: 3 godziny tygodniowo w godzinach od 10:00 do 13:00. Łączna przewidziana ilość na rok 2024 wynosi 40 godzin.
Czas trwania jednej godziny usługi wynosi 60 minut.
Zamawiający zastrzega, iż usługa powinny mieć formę pogadanki, wykładu, pracy w grupie z wykorzystaniem materiałów przygotowanych i zapewnionych do zajęć przez Wykonawcę.
Zamawiający ma prawo przeprowadzania kontroli jakości i zadowolenia z usług.
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie jego realizacji.
Zajęcia odbywać się będą według harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą. Harmonogram będzie zawierał informację o dacie godzinie i rodzaju zajęć oraz imię i nazwisko osoby realizującej przedmiot zamówienia. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony po wyłonieniu Wykonawcy.
Informacje o zmianach w harmonogramie Zamawiający przekaże Wykonawcy na piśmie najpóźniej 3 dni przed planowaną zmianą grafików.
Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.
Wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę do prowadzenia usługi psychologicznej zgodnie ze złożoną ofertą.
W trakcie realizacji zamówienia każdorazowo w przypadku zmiany osoby realizującej przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić osobę o nie gorszych kwalifikacjach.
Realizacja usługi wymaga bezwzględnego przestrzegania wytycznych sanitarno-epidemiologicznych zarówno przez uczestników i Wykonawcę.
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
Realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z ustalonym harmonogramem na dany miesiąc,
Przed rozpoczęciem zajęć zapoznanie się z obowiązującym w obiekcie Regulaminem,
Zorganizowanie we własnym zakresie programu i materiałów na spotkania.
Punktualne rozpoczynanie zajęć,
Wykonawca i osoba realizująca przedmiot zamówienia są odpowiedzialni za:
Bezpieczeństwo osób przebywających na Sali podczas prowadzenia usługi,
Właściwe użytkowanie powierzonego sprzętu i wyposażenia Sali udostępnionej przez Zamawiającego,
Nadzór nad powierzonymi materiałami i narzędziami pracy,
Używanie sprzętu udostępnionego przez Zamawiającego zgodnie z przeznaczeniem.
Wykonawcy i osobom realizującym przedmiot zamówienia zabrania się wprowadzania do Sali zajęć osób nieupoważnionych.
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Kod CPV: 85121270-6- Usługi psychologa
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia. W powyższym zakresie Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą spełniającą warunek łącznie od a) do e) :
obywatelstwo polskie
wykształcenie wyższe z zakresu psychologii uzupełnionej udokumentowanymi kwalifikacjami upoważniającymi do prowadzenia terapii psychologicznej
doświadczenie w pracy jako psycholog minimum 2 lata,
pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
prawo do wykonywania zawodu psychologa
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 3
nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497).
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2
V. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
1.Termin wykonania zamówienia – od podpisania umowy do 18.12.2024 r.
2 Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia – Galeria Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Dzienny Dom Senior + Ip. 27-200 Starachowice
VI. Kryteria oceny ofert.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie: najniższą ceną brutto za godzinę usługi.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie:
|
Cena brutto |
3. Zasady przyznawania punktów:
a) Cena – 100% (gdzie 1% = 1 pkt)
Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
C min
C = ------------------ x 100 pkt
C bad
gdzie:
C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,
C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,
C bad - cena (brutto) badanej oferty
VII. Oferta powinna zawierać:
Wypełniony formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1;
oświadczenie według załącznika nr 2
oświadczanie załącznik nr 3
oświadczenie załącznik nr 4
VIII. Inne istotne warunki
1.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym
ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana
informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie
dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą platformy
zakupowej OpenNexus.
2. Zamawiający
zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru
oferty.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Przed zawarciem umowy, wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia potwierdzonych za zgodność z ogrygianem dokumentów potwierdzających wykształcenie.
IX. Informacje dot. płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.
Jeżeli wykonawca jest zwolniony z opłat VAT, winien na fakturze lub rachunku umieścić stosowny zapis.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150 odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
2024-10-13 17:36 | Ewa Pocheć |
Centrum
Usług
Społecznych
zawiadamia
iż
w
drodze
zapytania
ofertowego
na
realizację
usługi
psychologa
dla
podopiecznych
Dziennego
Domu
Senior+,
został
wyłoniony
Pan
Wiesław
Pożoga Z poważaniem Pocheć Ewa |
Komunikaty