- Strona główna
- Postępowanie ID 1070407
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1070407 :
Zakup roślin i materiałów ogrodniczych na teren miasta
Wystawiający
-
UżytkownikJulianna Borkowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-28 13:20:00
-
Składania2025-03-05 15:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Nowy Dwór Mazowiecki 28-02-2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie zadania
„Zakup roślin i materiałów ogrodniczych na teren miasta”
Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.
I. Nazwa i adres zamawiającego
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
z siedzibę ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,
NIP 531 10 00 938
II. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych
III. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn „Zakup roślin i materiałów ogrodniczych na teren miasta”
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje zakup roślin cebulowych na teren miasta tj:
1. Bratek biały donica P9 ilość 300 sztuk
2. Primula żółty ciemny donica P9 ilość 350 sztuk
3. Bratek żółty jasny, pastelowy donica P9 ilość 600 sztuk
4. Bratek żółty ciemny donica P9 ilość 200 sztuk
5. Narcyz żółty donica P9 ilość 60 sztuk
6. Stokrotka biała donica P9 60 sztuk
7. Nawóz Yara mila Complex ilość 25 kg.
8. Nawóz Substral Osmocote ogród ilość 15 kg.
9. Nawóz 2w1 do Traw 5 kg Zwalcza Chwasty
10. Ziemia ogrodowa 20 szt w 80 l
11. Kora ogrodowa 30 sztuk 50 l – 15 szt 0-20 mm, 15 szt 30-60 mm
Materiał roślinny powinien pochodzić z licencjonowanej szkółki. Przed realizacja zmówienia Zamawiający musi zaakceptować zestawienie kolorystyczne roślin poprzez materiał zdjęciowy.
- Lokalizacja przedmiotu zamówienia:
Rośliny należy dostarczyć na teren Miejskiego Zakładu Oczyszczania na ul. Przytorowej.
2. Kontrola jakości usługi
Kontrola jakości usługi będzie prowadzona na bieżąco przez osobę wskazaną przez Zamawiającego w umowie.
3. Obowiązki wykonawcy
− Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac oraz ich
zgodność
z zakresem zamówienia i zawartą umową.
− Osoby zatrudnione przez Wykonawcę powinny posiadać wszystkie wymagane prawem uprawnienia do wykonania wyżej określonych robót i powinny przejść szkolenie bhp w zakresie obejmującym tego typu roboty.
− Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie wykonywania usługi.
−
4. Termin realizacji
Przewiduje się następujące terminy realizacji robót do 28.03.2025 r:
Uwaga
Zaleca się aby potencjalny Wykonawca, przed
złożeniem oferty, zapoznał się
z warunkami terenowymi realizacji przedsięwzięcia. W przypadkach uzasadnionych będziemy naliczać
kary umowne.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką - Zamówienia poniżej 130 000 złotych. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.
3. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów.
4. Wykonawca składa ofertę wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
5. Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej.
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną jest pani. Julianna Borkowska .
VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej 130 000 złotych, do dnia 05.03.2025 roku, do godz. 15.00.
3. Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
5. Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
6. Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny i kryterium oceny oferty
1. Kryterium oceny ofert jest cena 100 %, maksymalna ilość punktów – 100.
Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali wg następującego wzoru:
Kryterium Cena: C = Cmin / Coo x 100 pkt
gdzie:
C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg powyższego kryterium.
2. Ceną oferty będzie wynikała z zaoferowanych przez Wykonawcę zapisów w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
3. Ceny przedstawione w ofercie muszą uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i są cenami brutto w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 459 ze zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
4. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.
VIII. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania warunków postępowania;
2) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. Zamawiający poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.
3. Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:
1) Załącznik nr 1 - Formularz oferty,
Z-ca Burmistrz
Bartosz Rogiński
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
