- Strona główna
- Postępowanie ID 1054544
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1054544 :
Wykonanie robót remontowych polegających na awaryjnym remoncie części okapu dachowego na budynku głównym szkoły.
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Lubera
-
Organizacja
-
OddziałZespół Szkół Ogólnokształcących w Strzegomiu
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-29 11:43:00
-
Składania2025-02-12 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-02-12 10:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
I ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Świdnicki - Zespół Szkół Ogólnokształcących w Strzegomiu,
58-150 Strzegom ul. Kościuszki 31
Działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości do 30 000 Euro proszę o złożenie oferty cenowej na wykonanie awaryjnego remontu okapu dachowego na budynku głównym szkoły.
(CPV 4545300 7– roboty remontowe i renowacyjne)
II OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Wykonanie robót remontowych polegających na awaryjnym remoncie części okapu dachowego na budynku głównym szkoły. Przedmiot prac obejmuje wymianę uszkodzonego okapu wraz z deskowaniem i orynnowaniem.
Zakres prac:
- Ustawienie rusztowania.
- Wymiana istniejącego pokrycia dachowego z dachówki karpiówki w pasie ponad uszkodzonym okapem,
- Wymiana istniejącego orynnowania,
- Demontaż istniejącej obudowy okapu wykonanej z płyty OSB,
- Wymiana końcówek uszkodzonych elementów konstrukcji obudowy okapu,
- Wykonanie nowych obróbek blacharskich,
- Wykonanie nowej zabudowy okapu wraz z impregnacją,
- Wywiezienie i utylizacja gruzu.
Szczegółowy zakres prac określa załączony przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
IV INFORMACJE O
SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ
POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
V OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO
POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Przemysław Knap – Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Strzegomiu, tel. 74/8550233 lub 606964244
2. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia: Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
3. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż na pięć dni przed wyznaczonym terminem składania ofert.
4. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.
6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
VI WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ, JEŻELI NIE SKŁADA OFERTY PRZEZ PLATFORMĘ ZAKUPOWĄ:
Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
UWAGA: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza jest zobowiązany przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy na postawie którego dokonał wyceny przedmiotowego zadania.
VII MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
Termin składania ofert ustala się do dnia 12 lutego 2025 r. do godziny 10.00.
VIII OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.
2.
Wykonawca
podaje cenę ryczałtową na
całość zamówienia posługując się przy tym załączonym do niniejszego zapytania
ofertowego przedmiarem oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Cena musi uwzględniać
wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie
koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej
z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
5. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie wymiany pokrycia dachowego na części budynku ZSO w Strzegomiu określonego niniejszym zapytaniem ofertowym.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Wykonawca składając ofertę cenową, podpisuje również klauzulę zgody na PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH do celów związanych ze złożeniem oraz realizacją oferty cenowej na realizację zamówienia podprogowego. Wyrażenie zgody jw. jest dobrowolne, jednak brak zgody na przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy uniemożliwia wzięcie jego oferty pod uwagę w zapytaniu ofertowym.
8. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
9. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.
Załączniki:
1. Oferta cenowa - wzór,
2. Projekt umowy,
3. Przedmiar robót,
4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 74 8550233
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-01-30
12:21:57
|
Katarzyna Lubera | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: w związku z brakiem aktualnych dokumentów. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?