- Strona główna
- Postępowanie ID 1050249
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1050249 :
Dostawa foteli do dializ – 2 kpl.
Wystawiający
-
UżytkownikSylwia Komorek
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-21 08:42:00
-
Składania2025-01-27 10:30:00
-
Otwarcie ofert2025-01-27 10:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Istotne warunki zamówienia w załączeniu
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-01-28
08:41:21
|
Sylwia Komorek |
Informacja
z
otwarcia
ofert
w
załączeniu
Załączniki |
2025-01-27
10:30:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 35 000,00 zł brutto |
2025-01-24
16:14:54
|
Sylwia Komorek |
Zamawiający
4
Wojskowy
Szpital
Kliniczny
z
Polikliniką
SP
ZOZ
we
Wrocławiu
informuje,
że
wpłynęły
zapytania
o
udzielenie
wyjaśnień
w
ww.
postępowaniu: Pytanie 1. Dotyczy pakietu 1. Fotel do dializ – 2kpl. Pkt. 1. Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania wysokiej jakości fotel do dializ, którego wysokość siedziska regulowana jest elektrycznie w zakresie: od 55 do 75cm, za pomocą pilota ręcznego? Odpowiedź: TAK, Zamawiający dopuszcza Pytanie 2. Dotyczy pakietu 1. Fotel do dializ – 2kpl. Pkt. 2. Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania wysokiej jakości fotel do dializ, wyposażony w koła o średnicy 125mm z centralną blokadą wszystkich kół? Odpowiedź: TAK, Zamawiający dopuszcza Pytanie 3. Dotyczy pakietu 1. Fotel do dializ – 2kpl. Pkt. 10. Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania wysokiej jakości fotel do dializ, którego tapicerka nie jest demontowalna? Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody, zapisy bez zmian. Pytanie 4. Dotyczy pakietu 1. Fotel do dializ – 2kpl. Pkt. 13. Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania wysokiej jakości fotel do dializ, którego segment siedziska regulowany jest w zakresie: od -5o do +13o? Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody, zapisy bez zmian. Pytanie 5. Dotyczy pakietu 1. Fotel do dializ – 2kpl. Pkt. 14. Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania wysokiej jakości fotel do dializ, którego segment nóg regulowany jest w zakresie: od -35o do +13o? Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody, zapisy bez zmian. Wykonawca zobowiązany jest do naniesienia dokonanych zmian w treści oferty. W razie zaoferowania przedmiotu zamówienia innego niż pierwotnie wyspecyfikowany a dopuszczonego przez zamawiającego w wyniku wyjaśnień Wykonawca zobowiązany jest do zaznaczenia źródła tej zmiany (data odpowiedzi i ewentualnie nr pytania) |
2025-01-24
14:45:30
|
Sylwia Komorek |
Zamawiający
4
Wojskowy
Szpital
Kliniczny
z
Polikliniką
SP
ZOZ
we
Wrocławiu
informuje,
że
wpłynęły
zapytania
o
udzielenie
wyjaśnień
w
ww.
postępowaniu: Pytanie 1 Czy w celu miarkowania kar umownych Zamawiający dokona modyfikacji postanowień projektu przyszłej umowy w zakresie zapisów § 6 ust. 1: 1.W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu karę: 1) w wysokości 0,5% ceny brutto niedostarczonej części przedmiotu umowy w przypadku opóźnienia w wykonaniu dostawy sprzętu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, za każdy dzień opóźnienia licząc od daty upływu terminu określonego w § 4 ust. 1 do dnia ostatecznego przyjęcia bez zastrzeżeń przez Zamawiającego zamawianego sprzętu medycznego; 2) w wysokości 0,15% ceny brutto wadliwej części przedmiotu umowy w przypadku opóźnienia w usunięciu wady (awarii) w okresie gwarancji lub rękojmi, za każdy dzień opóźnienia; 3)w wysokości 0,5% ceny brutto sprzętu zastępczego, w przypadku niedostarczenia sprzętu zastępczego zgodnie z § 5 ust. 9, za każdy dzień opóźnienia; 4) w wysokości 0,5% ceny brutto przedmiotu umowy, którego dotyczy niewykonany przegląd w przypadku niewykonania planowanego przeglądu okresowego za każdy dzień opóźnienia, licząc od daty planowanego terminu przeglądu do dnia jego wykonania (pierwszy przegląd: max. 12 miesięcy od daty instalacji); 5) w wysokości 5% ceny brutto niezrealizowanej części, od którego realizacji odstąpiono w całości lub w części z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody, zapisy bez zmian. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?