Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-10-2024 12:03:00 |
Składania : | 23-10-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 23-10-2024 09:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA |
1. Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w sprawie zamówienia
publicznego na podstawie art. 256 ustawy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły
okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione.
2.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o
udzielenie zamówienia na podstawie art. 310 ustawy w przypadku, jeżeli
środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie
całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość
unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o
zamówieniu.
Uwaga zmiana:
1. Rozdział XIV. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez wykonawcę
wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji
zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 otrzymuje następującą treść:
1.
Zamawiający
przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia
przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na
miejscu u Zamawiającego, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
2.
Wizja lokalna ma charakter
fakultatywny i odbywa się na wniosek Wykonawcy, w miejscach realizacji
umowy, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku, w
godz. 7:30 – 14:30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, po wcześniejszym
uzgodnieniu terminu ze wskazanym pracownikiem Zamawiającego,
za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2024-10-16 11:26 | Małgorzata Skalińska - Truszyńska |
Szanowni
Państwo,
w
załączniku
zostały
zamieszczone
"Odpowiedzi
na
pytania
zadane
przez
Wykonawców
oraz
zmiana
treści
SWZ"
.
Szczegóły
w
piśmie. Uwaga! Zmiana terminu składania ofert. |
Komunikaty