Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-10-2024 14:39:00 |
Składania : | 15-10-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Centrum Usług Społecznych z siedzibą w Starachowicach, ul. Majówka 21a zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych na dostawę mebli biurowych dla CUS w Starachowicach.
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych.
Zamawiający wymaga, aby meble dostarczone były zmontowane, ewentualnie Wykonawca zmontuje meble w siedzibie Zamawiającego tj. Centrum Usług Społecznych, ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice
2. Kryteria oceny
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną.
3. Warunki udziału w postępowaniu
3.1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
3.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość dostarczenia i realizacji zamówień.
3.3 Złożenie prawidłowo wypełnionych oraz podpisanych oświadczeń - podpis elektroniczny, podpis odręczny.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia.
Termin dostawy zamówienia - do 14 dni od daty złożenia zamówienia.
5. Płatność.
zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MMP, split payment) w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty tj. nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, NIP: 664-19-09-150 i odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru ofert.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty