Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-09-2024 12:26:00 |
Składania : | 10-09-2024 13:00:00 |
Otwarcia : | 10-09-2024 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji - Procedura udzielania zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych netto oraz zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego - zapytanie ofertowe.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
I.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem
inwestycji jest i budowa obiektu rekreacyjnego w Piotrkowie Trybunalskim:
1. Realizacja
robót (dostawa i montaż):
- dostawa i
montaż obiektów małej architektury,
- wykonanie
nawierzchni trawiastych,
- wykonanie
tablic informacyjnych i regulaminowych,
- zapewnienie nadzoru archeologicznego nad prowadzonymi robotami ziemnymi.
2. Rozliczenie
za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie dokonane na podstawie faktury VAT
końcowej.
3. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest
wynagrodzenie ryczałtowe.
4. Podstawą obliczenia ceny za roboty budowlane
jest przekazana dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i
odbioru robót budowlanych.
5. Wykonawca
jest zobowiązany we własnym zakresie określić ilości i ustalić koszty
niezbędnych nakładów związanych z realizacją zamówienia, tj. koszty
bezpośrednie, koszty ogólne budowy, ogólne koszty prowadzenia działalności
gospodarczej, kalkulowany przez Wykonawcę zysk oraz wszelkie koszty, opłaty i
należności związane z wykonywaniem robót, odpowiedzialnością materialną i
zobowiązaniami wykonawcy wymienionymi lub wynikającymi z warunków umowy oraz
przepisów dotyczących wykonywania robót budowlanych oraz ryzyko obciążające
wykonawcę.
6. Cena określona przez Wykonawcę zostanie
ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom, za wyjątkiem
stosownych zapisów w załączonym wzorze umowy, z których wynika inaczej.
7. Zamawiający
nie przewiduje udzielania zaliczek z uwagi na przyjęty sposób dokonywania
płatności, określony we wzorze umowy.
Termin realizacji zamówienia: 29.11.2024 r.
II. Dodatkowe wymagania:
1. Zamawiający
przy odbiorze będzie wymagał dostarczenia poświadczenia, że zamontowane
wyposażenie zostało wykonane zgodnie z normą PN-EN 1176-1:2017-12
2. W dniu
zgłoszenia gotowości do odbioru
końcowego, Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów odbiorowych w 3
egzemplarzach.
3.
Zapewnienia pełnej
obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt
własny.
4.
Treść tablicy z regulaminem Wykonawca uzgodni z
użytkownikiem .
5.
Przeprowadzenia niezbędnych badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego.
6.
Do obowiązków wykonawcy należy wykonanie robót na
podstawie warunków określonych w decyzji
Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WUOZ - ZN-5142.666.2024.MZ
z dnia 04.07.2024r. w szczególności:
- do
obowiązków wykonawcy należeć będą zawiadomienia (zgodnie z decyzją WUOZ -
ZN-5142.666.2024.MZ z dnia 04.07.2024r.): o terminie rozpoczęcia i zakończenia
wskazanych w pozwoleniu badań i prac, o terminie podjęcia określonych czynności
związanych z udzielonym pozwoleniem,
- do
obowiązków wykonawcy należeć będzie uzyskanie odrębnego pozwolenia ŁWKZ na
prowadzenie badań archeologicznych w formie nadzoru nad wszystkimi pracami
ziemnymi.
7. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego.
8. Na trzy tygodnie przed upływem terminu udzielonej rękojmi Wykonawca, na własny koszt dokona przeglądu końcowego, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w tym Zamawiającego. Po jego zakończeniu Wykonawca niezwłocznie dostarczy Zamawiającemu protokół z przeglądu.
III. DODATKOWE INFORMACJE
1.
W przypadku
pytań do zapytania ofertowego wykonawcy kierują je poprzez stronę prowadzonego
postępowania (platforma zakupowa).
Treść pytań dotyczących zapytania ofertowego wraz z wyjaśnieniami
zamawiający publikuje na stronie prowadzonego
postępowania (platforma zakupowa).
Zamawiający może zmienić zapytanie ofertowe przed upływem terminu
składania ofert przewidzianym
w zapytaniu ofertowym. Informacja o zmianie treści zapytania ofertowego
zostanie zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania (platforma zakupowa).
Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia
zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych
zmian.
Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do
przygotowania i złożenia ofert, jeżeli
jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
2.
Wykonawca może
złożyć tylko jedną ofertę.
3.
Wykonawca może
dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego
do składania ofert.
4.
Dla
skuteczności niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wystarczające jest
otrzymanie
przez zamawiającego 1 ważnej oferty niepodlegającej
odrzuceniu.
5.
Oferta będzie wiążąca 30 dni kalendarzowych licząc od dnia składania ofert.
6.
Oferta
niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.
7.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty.
8.
Zamawiający
odrzuci ofertę, jeżeli:
1)
nie
spełnia warunków udziału określonych w niniejszym zapytaniu,
2)
nie
będzie zawierała wszystkich wymaganych informacji, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 3,
3)
będzie
niekompletna, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 3,
4)
zostanie
złożona po terminie składania ofert,
5)
będzie
nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) poprawy omyłek rachunkowych i
pisarskich w złożonych ofertach,
2) żądania wyjaśnień w stosunku do
wykonawców co do treści złożonych ofert, w tym dokumentów potwierdzających
podane w ofertach informacje,
3) jednokrotnego wezwania wykonawcy do uzupełnienia oferty.
10. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający będzie mógł wezwać wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych lub podjąć negocjacje z jednym lub każdym z nich.
11. Dopuszcza się możliwość negocjacji złożonych ofert – w szczególności w sytuacji, gdy cena najkorzystniejszej oferty będzie przekraczała wartość określoną w budżecie dla tego zamówienia, zamawiający może unieważnić postępowanie lub podjąć negocjacje z jednym lub z każdym z wykonawców.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez wybrania
którejkolwiek z ofert i podania przyczyny.
13.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania
w szczególności:
3)
w
przypadku, kiedy cena najkorzystniejszej oferty wyniesie co najmniej kwotę 130
000,00 zł,
4)
w
przypadku braku ofert zgodnych z zapytaniem ofertowym,
5)
w
przypadku, gdy ceny ofert przekraczają możliwości finansowe zamawiającego,
6)
w przypadku
błędów w zapytaniu, które ujawnią się zarówno na etapie przed składaniem jak i
po otwarciu ofert,
7)
w
przypadku konieczności dostosowania zapytania do wymagań powszechnie
obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących zamawiającego, oraz o ile
okaże się to konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zapytania (w
szczególności ze względu na należytą jakość wykonania przedmiotu zapytania).
14.
Zamawiający
udostępnia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:
1)
na
wniosek wykonawcy, który złożył ofertę,
2)
wg
własnego uznania na stronie prowadzonego postępowania (platforma zakupowa).
15.
Informację o
wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę
albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty)
albo o unieważnieniu postępowania zamawiający
upubliczni na stronie prowadzonego postępowania (platforma zakupowa).
16.
Niezwłocznie po
wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie
zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą.
17.
W przypadku,
gdy wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy we
wskazanym terminie, zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert.
18.
Wszelkie koszty
związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi wykonawca. Z tytułu
odrzucenia lub niewybrania oferty wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec
zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 44 732 18 34.
- formalnych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 44 732 18 29.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-09-13 12:05 | Joanna Ścibor-Strzelczyk |
W
postępowaniu
została
wybrana
oferta
Wykonawcy INTERTORG s.c. Paweł Bożek, Daniel Marcinik 38-500 Sanok, Stojałowskiego 6 NIP 6871958301 cena ofertowa: 115 180,52 zł netto/141 672,04 zł brutto |
2024-09-11 11:34 | Joanna Ścibor-Strzelczyk | Zestawienie ofert złożonych w postępowaniu - w załączniku do niniejszego komunikatu. |
2024-09-11 10:45 | Joanna Ścibor-Strzelczyk | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty