Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IRM.271.20.2024 Edukacja na świeżym powietrzu – utworzenie „Zielonej klasy” przy PS 5 w Piotrkowie Trybunalskim – BO 2023

Joanna Ścibor-Strzelczyk
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Oddział: RIM
Termin:
Zamieszczenia : 03-09-2024 12:26:00
Składania : 10-09-2024 13:00:00
Otwarcia : 10-09-2024 13:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji - Procedura udzielania zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych netto oraz zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego - zapytanie ofertowe.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


I.               Opis przedmiotu zamówienia:


Przedmiotem inwestycji jest i budowa obiektu rekreacyjnego w Piotrkowie Trybunalskim:

1.   Realizacja robót  (dostawa i montaż):

- dostawa i montaż obiektów małej architektury,

- wykonanie nawierzchni trawiastych,

- wykonanie tablic informacyjnych i regulaminowych,

- zapewnienie nadzoru archeologicznego nad prowadzonymi robotami ziemnymi.

2.   Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie dokonane na podstawie faktury VAT końcowej.

3.    Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe.

4.    Podstawą obliczenia ceny za roboty budowlane jest przekazana dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

5.   Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie określić ilości i ustalić koszty niezbędnych nakładów związanych z realizacją zamówienia, tj. koszty bezpośrednie, koszty ogólne budowy, ogólne koszty prowadzenia działalności gospodarczej, kalkulowany przez Wykonawcę zysk oraz wszelkie koszty, opłaty i należności związane z wykonywaniem robót, odpowiedzialnością materialną i zobowiązaniami wykonawcy wymienionymi lub wynikającymi z warunków umowy oraz przepisów dotyczących wykonywania robót budowlanych oraz ryzyko obciążające wykonawcę.

6.    Cena określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom, za wyjątkiem stosownych zapisów w załączonym wzorze umowy, z których wynika inaczej.

7.   Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek z uwagi na przyjęty sposób dokonywania płatności, określony we wzorze umowy.


Termin realizacji zamówienia: 29.11.2024 r.

 II.  Dodatkowe wymagania:

1.   Zamawiający przy odbiorze będzie wymagał dostarczenia poświadczenia, że zamontowane wyposażenie zostało wykonane zgodnie z normą PN-EN 1176-1:2017-12

2.     W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru  końcowego, Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów odbiorowych w 3 egzemplarzach.

3.     Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny.

4.     Treść tablicy z regulaminem Wykonawca uzgodni z użytkownikiem .

5.     Przeprowadzenia niezbędnych badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego.

6.     Do obowiązków wykonawcy należy wykonanie robót na podstawie warunków określonych w decyzji  Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków WUOZ - ZN-5142.666.2024.MZ z dnia 04.07.2024r. w szczególności:

- do obowiązków wykonawcy należeć będą zawiadomienia (zgodnie z decyzją WUOZ - ZN-5142.666.2024.MZ z dnia 04.07.2024r.): o terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych w pozwoleniu badań i prac, o terminie podjęcia określonych czynności związanych z udzielonym pozwoleniem,

- do obowiązków wykonawcy należeć będzie uzyskanie odrębnego pozwolenia ŁWKZ na prowadzenie badań archeologicznych w formie nadzoru nad wszystkimi pracami ziemnymi.


7. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego.


8. Na trzy tygodnie przed upływem terminu udzielonej rękojmi Wykonawca, na własny  koszt  dokona przeglądu końcowego, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w tym Zamawiającego. Po jego zakończeniu Wykonawca niezwłocznie dostarczy Zamawiającemu protokół z przeglądu.

 

III. DODATKOWE INFORMACJE

1.     W przypadku pytań do zapytania ofertowego wykonawcy kierują je poprzez stronę prowadzonego postępowania (platforma zakupowa).

Treść pytań dotyczących zapytania ofertowego wraz z wyjaśnieniami zamawiający publikuje na stronie  prowadzonego postępowania (platforma zakupowa).

Zamawiający może zmienić zapytanie ofertowe przed upływem terminu składania ofert przewidzianym
w zapytaniu ofertowym. Informacja o zmianie treści zapytania ofertowego zostanie zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania (platforma zakupowa). Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.

Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do przygotowania i złożenia  ofert, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.

2.     Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

3.     Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego
do składania ofert.

4.     Dla skuteczności niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wystarczające jest otrzymanie
przez zamawiającego  1 ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

5.     Oferta będzie wiążąca 30 dni kalendarzowych licząc od dnia składania ofert.

6.     Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.

7.     Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty.

8.     Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

1)     nie spełnia warunków udziału określonych w niniejszym zapytaniu,

2)     nie będzie zawierała wszystkich wymaganych informacji, z zastrzeżeniem pkt 9  ppkt 3,

3)     będzie niekompletna, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 3,

4)     zostanie złożona po terminie składania ofert,

5)     będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

9.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1)     poprawy omyłek rachunkowych i pisarskich w złożonych ofertach,

2)     żądania wyjaśnień w stosunku do wykonawców co do treści złożonych ofert, w tym dokumentów potwierdzających podane w ofertach informacje,

3)     jednokrotnego wezwania wykonawcy do uzupełnienia oferty.

10.   Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to że  zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający będzie mógł wezwać  wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych lub podjąć negocjacje z jednym lub każdym z nich.


11.   Dopuszcza się możliwość negocjacji złożonych ofert – w szczególności w sytuacji, gdy cena najkorzystniejszej oferty będzie przekraczała wartość określoną w budżecie dla tego zamówienia, zamawiający może unieważnić  postępowanie lub podjąć negocjacje z jednym lub z każdym z wykonawców. 

12.   Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert i podania przyczyny.

13.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania
w szczególności:

3)     w przypadku, kiedy cena najkorzystniejszej oferty wyniesie co najmniej kwotę 130 000,00 zł,

4)     w przypadku braku ofert zgodnych z zapytaniem ofertowym,

5)     w przypadku, gdy ceny ofert przekraczają możliwości finansowe zamawiającego,

6)     w przypadku błędów w zapytaniu, które ujawnią się zarówno na etapie przed składaniem jak i po otwarciu ofert,

7)     w przypadku konieczności dostosowania zapytania do wymagań powszechnie obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących zamawiającego, oraz o ile okaże się to konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zapytania (w szczególności ze względu na należytą jakość wykonania przedmiotu zapytania).

14.   Zamawiający udostępnia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:

1)     na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę,

2)     wg własnego uznania na stronie prowadzonego postępowania (platforma zakupowa).

15.   Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) albo o  unieważnieniu postępowania zamawiający upubliczni na stronie prowadzonego postępowania (platforma zakupowa).

16.   Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą.

17.   W przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy we wskazanym terminie, zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

18.   Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi wykonawca. Z tytułu odrzucenia lub niewybrania oferty wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 44 732 18 34.

- formalnych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 44 732 18 29.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wzór umowy.pdf pdf 529.18 2024-09-03 12:26:00 Postępowanie
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych.pdf pdf 571.6 2024-09-03 12:26:00 Postępowanie
Zal9 oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.doc doc 54 2024-09-03 12:26:00 Postępowanie
Dokumentacja projektowa.7z 7z 4595.63 2024-09-03 12:26:00 Postępowanie
utworzenie Zielonej klasy przy PS nr 5 - zestawienie ofert.pdf pdf 437.28 2024-09-11 11:34:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-13 12:05 Joanna Ścibor-Strzelczyk W postępowaniu została wybrana oferta Wykonawcy
INTERTORG s.c. Paweł Bożek, Daniel Marcinik
38-500 Sanok, Stojałowskiego 6
NIP 6871958301
cena ofertowa: 115 180,52 zł netto/141 672,04 zł brutto
2024-09-11 11:34 Joanna Ścibor-Strzelczyk Zestawienie ofert złożonych w postępowaniu - w załączniku do niniejszego komunikatu.

utworzenie Zielonej [...].pdf

2024-09-11 10:45 Joanna Ścibor-Strzelczyk Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 roboty budowlane budowa obiektu rekreacyjnego w Piotrkowie Trybunalskim 1 szt. Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300, Piotrków Trybunalski
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2693 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - 29 listopada 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych - należy dołączyć uzupełnione i podpisane oświadczenie , stanowiące załącznik nr 9 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 warunki umowy - tekst wzoru umowy stanowi załącznik . Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 373