Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TTR.2232.179.2024 "Kompleksowa modernizacja stacji uzdatniania wody znajdującej się w Centralnej Sterylizatorni budynku M-5 na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jana Pawła II”

Termin:
Zamieszczenia : 27-08-2024 08:23:00
Składania : 10-09-2024 10:00:00
Otwarcia : 10-09-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II

ul. Prądnicka 80

31-202 Kraków


Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II (zwany dalej Zamawiającym) zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej dla zadania:


"Kompleksowa modernizacja stacji uzdatniania wody znajdującej się w Centralnej Sterylizatorni budynku M-5 na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jana Pawła II”


Numer ogłoszenia: TTR.2232.179.2024

Data ogłoszenia: 26.08.2024 r.

Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II ul. Prądnicka 80,
31-202 Kraków

Kody CPV dla zapytania:

65121000-7  - główny
Dodatkowe : 42912300-5 , 65123000-3 , 65110000-7


Informacje dotyczące zamówienia:


  1. Zakres usługi:


Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja stacji uzdatniania wody znajdującej się w Centralnej Sterylizatorni budynku M-5 na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im św. Jana Pawła II w zakresie dostaw niezbędnych elementów Stacji Uzdatniania Wody potrzebnych do przeprowadzenia modernizacji.


Wyszczególnienie robót ujęto w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1.


  1. Termin wykonania zadania


Zadanie ma być wykonane dwuetapowo:

1 etap : Montaż niezbędnych komponentów modernizujących stację i przygotowanie instalacji, w szczególności:

  1. Dostawa nowych komponentów niezbędnych do rozbudowy.

  2. Montaż nowych komponentów stacji .

  3. Przygotowanie nowych instalacji wodnych, kanalizacyjnych i elektrycznych do przeniesienia i montażu stacji w miejsce docelowe po przebudowaniu pomieszczenia przez firmę zewnętrzną.

  4. Uruchomienie Stacji.

  5. Szkolenie personelu Zamawiającego z podstawowej obsługi Stacji.



2 etap : Przeniesienie i montaż stacji w miejscu docelowym, w szczególności:

1) Demontaż stacji wraz ze starymi instalacjami w obecnej lokalizacji.

2) Montaż , podłączenie i uruchomienie stacji w miejscu docelowym.

3) Kontrola poprawności działania stacji


Termin wykonania 1 etapu: 70 dni od dnia zawarcia umowy.


Termin wykonania 2 etapu: 5 dni roboczych począwszy od terminu wyznaczonego przez Zamawiającego, jednak nie później niż 31.12.2024.


  1. Termin i miejsce składania ofert


Ofertę należy złożyć do dnia: 10 września 2024r. do godz. 10:00.

Miejsce składania ofert: drogą elektroniczną przez platformę zakupową lub w formie papierowej złożonej na Dzienniku podawczym w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w budynku Administracji A-5 ( Ip. ), z opisem:

Numer ogłoszenia: TTR.2232.179.2024

Kompleksowa modernizacja stacji uzdatniania wody znajdującej się w Centralnej Sterylizatorni budynku M-5 na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jana Pawła II



  1. Warunki zgłaszania ofert

  1. Oferta Wykonawcy winna zawierać:

  1. Prawidłowo wypełniony (podanie cen dla pierwszego i drugiego etapu) formularz cenowy który stanowi Załącznik nr 2;

  2. Potwierdzony (zaparafowany na każdej stronie) wzór umowy który stanowi Załącznik nr 3;

  1. Pełnomocnictwo (jeżeli jest potrzebne) do : złożenia oferty i podpisania umowy.

  2. Wykonawca może zaproponować tylko jedną ofertę cenową i nie może jej zmieniać.

  3. Oferta niekompletna nie będzie brana pod uwagę.


  1. Dodatkowe informacje


1. Wykonawca przed złożeniem oferty uprawniony jest do dokonania wizji lokalnej.


2. Wszelkie informacje odnośnie zadania (w tym ustalenie terminu wizji lokalnej) można uzyskać pod numerem telefonu: 501 039 465 w godzinach 8°° – 14°° lub mail: p.koster@szpitaljp2.krakow.pl.


3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym Wykonawcą.


4. Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego
ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.


Załączniki do ogłoszenia:

Opis przedmiotu zamówienia ( Załącznik nr 1 )

Formularz cenowy ( Załącznik nr 2 )

Wzór umowy ( Załącznik nr 3 )




Opis przedmiotu zamówienia :

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja stacji uzdatniania wody znajdującej się w Centralnej Sterylizatorni budynku M-5 na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jana Pawła II w zakresie Dostaw niezbędnych elementów Stacji Uzdatniania Wody potrzebnych do przeprowadzenia modernizacji tj.:


  1. Wymiana szafy Aparatury Kontrolno-Pomiarowej i Automatyki na nową

z zabudowanym sterownikiem PLC, oraz panelem HMI 12”.

  1. Wymiana tras kablowych oraz instalacji elektrycznej na nowe, zapewniające sprawną

funkcjonalność stacji.

  1. Wymiana cewek elektrycznych na napięcie 24 VDC lub 12VAC w elektrozaworach filtra węglowego, stacji zmiękczania oraz stacji RO.

  2. Opracowanie i wykonanie programu sterującego PLC, umożliwiającego efektywną

pracę stacji oraz przekazanie kodu źródłowego sterowników i HMI wraz z komentarzami
i hasłami.

  1. Montaż systemu informacyjnego sygnalizującego alarmy oraz ostrzeżenia, włącznie

z wysyłaniem powiadomień SMS na telefony oraz moduł LAN z wbudowanym web

serwerem, umożliwiającym zdalne monitorowanie aktualnych i historycznych

parametrów stacji, w tym twardości wody.

  1. Rozbudowa stacji RO do podwójnej odwróconej osmozy poprzez dodanie dwóch nowych obudów membran wraz z nowymi membranami, montaż nowych elektrozaworów, zaworów zwrotnych i regulacyjnych oraz dodanie drugiej pompy o parametrach nie gorszych niż :


Zakres temperatury cieczy : od -20°C do 120°C

Przepływ znamionowy: 3m³/h

Wysokość podnoszenia: 103 m

Maksymalne ciśnienie pracy: 25 bar

Prędkość znamionowa: 2890-2910 obr/min


Układ stacji RO powinien działać naprzemiennie.

  1. Remont lub wymiana istniejącej ramy RO, zapewniającej stabilność i efektywną pracę.

  2. Montaż testomatu twardości umożliwiającego ciągłą kontrolę twardości wody na podstawie oznaczania parametrów wody według kolorymetrycznej metody miareczkowania. Dokładność pomiaru nie gorsza niż 6% maksymalnego odczytu odpowiednio użytego odczynnika. Dokładność powtórzenia nie gorsza niż 3% maksymalnego odczytu użytego odczynnika. Zakres pomiarowy twardości całkowitej nie gorszy niż 0.02 – 30 °dH. Zastosowanie indykatora o dokładności 0,02-0,2°dH

  3. Montaż czujników poziomu soli w zbiornikach solanki na stacji zmiękczania, zapewniających kontrolę i efektywną pracę systemu.

  4. Wymiana instalacji PCV pomiędzy urządzeniami, zapewniająca bezpieczny przepływ

wody.

  1. Dostawa oraz montaż nowej pompy wody demi, wyposażonej w falownik o parametrach nie gorszych niż :

Zakres temperatury cieczy: od - 19°C do 120 °C

Przepływ znamionowy: 2 m³/h

Wysokość podnoszenia: 60 m

Maksymalne ciśnienie pracy : 15 bar

Prędkość znamionowa : 360 – 3900 obr./min.

Pompa powinna współpracować z obecną naprzemiennie, a układ musi być tak skonstruowany, aby w przypadku awarii którejkolwiek z pomp praca została samoistnie przeniesiona na sprawną pompę zapewniając tym samym ciągłą dostawę wody demi.

  1. Demontaż niepotrzebnych instalacji w celu uzyskania funkcjonalności pomieszczenia oraz wygospodarowania przestrzeni dla nowych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpłynięcia na decyzję dotyczącą ułożenia funkcjonalnego urządzeń znajdujących się
    w pomieszczeniu

  2. Oczyszczenie zbiornika magazynowego wody demi oraz jego dezynfekcja.

  3. Wykonanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej. Wraz z przekazaniem

schematów ideowych, zestawienia aparatury , kart katalogowych, dokumentacji techniczno-ruchowej i deklaracji zgodności.

  1. Wykonanie pomiarów elektrycznych aparatury i instalacji (impedancja pętli zwarcia, rezystancja izolacji, badanie wyłączników różnicowo-prądowych, badanie ciągłości przewodów ochronnych).

  2. Przeprowadzenie szkolenia dla obsługi technicznej z obsługi nowego systemu, umożliwiającego sprawne działanie i konserwację urządzeń



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Pismo przewodnie.docx docx 13.59 2024-08-27 08:23:00 Postępowanie
opz stacja uzdatniania wody m5 załączn-3.docx docx 12.43 2024-08-27 08:23:00 Postępowanie
Formularz ofertowy, załącznik nr 2.-1.doc doc 21 2024-08-27 08:23:00 Postępowanie
wzór uowy SUW m5 zalacznik3.docx docx 20.98 2024-08-27 08:23:00 Postępowanie
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT TTR.2232.179.docx docx 10.42 2024-09-11 07:35:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-11 07:35 Jarosław Kula INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Postępowanie: TTR.2232.179.2024
Kompleksowa modernizacja stacji uzdatniania wody znajdującej się w centralnej sterylizatorni budynku M-5 na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II
Lp.
Nazwa firmy
Kwota brutto zł
Uwagi
1.
EUROWATER Sp z o.o.
ul. Strzykulska 40B
05-850 Piotrkówek Mały
NIP 522 001 43 95
108 240,-

2.
PUSH SERVICE K. J. ZJAWIŃSKI
al. Wojska Polskiego 11
01-524 Warszawa
NIP 118 001 92 36
159 777,-


Wygrywa firma EUROWATER Sp. z o.o. z najniższą ofertą 100 % cena – 108 240,- zł brutto

INFORMACJA Z OTWARCI [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kompleksowa modernizacja stacji uzdatniania wody znajdującej się w Centralnej Sterylizatorni budynku M-5 na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jana Pawła II Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja stacji uzdatniania wody znajdującej się w Centralnej Sterylizatorni budynku M-5 na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im św. Jana Pawła II w zakresie dostaw niezbędnych elementów Stacji Uzdatniania Wody potrzebnych do przeprowadzenia modernizacji. 1 usługa Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Prądnicka 80
31-202, Kraków
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2693 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 70 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 458