Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 19/CZĘSCI-SAM/2024 „Zakup wraz z dostawą nowych części samochodowych, akcesoriów oraz akumulatorów do pojazdów służbowych Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego (Nr sprawy: 19/CZĘŚCI-SAM/2024)

Paweł Rzepczyński
Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
Termin:
Zamieszczenia : 26-08-2024 11:02:00
Składania : 06-09-2024 10:00:00
Otwarcia : 06-09-2024 10:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 358.65 2024-08-26 11:02:00 Postępowanie
Załącznik_nr_1_SWZ_Formularz ofertowy.docx docx 33.85 2024-08-26 11:02:00 Postępowanie
Załącznik_nr_2a i 2b - wykaz pojazdów i akumulatorów .xlsx xlsx 17.68 2024-08-26 11:02:00 Postępowanie
Załącznik_nr_3A_SWZ.docx docx 21.98 2024-08-26 11:02:00 Postępowanie
Załącznik_nr_3B_SWZ.docx docx 20.93 2024-08-26 11:02:00 Postępowanie
Załącznik_nr_3C_SWZ.docx docx 20.79 2024-08-26 11:02:03 Postępowanie
Załącznik_nr_3D_SWZ.docx docx 20.61 2024-08-26 11:02:05 Postępowanie
Załącznik_nr_4_SWZ_wzór umowy ramowej.pdf pdf 258.05 2024-08-26 11:02:08 Postępowanie
Załącznik_nr_5_SWZ - Oświadczenie RODO.docx docx 20.01 2024-08-26 11:02:10 Postępowanie
Załącznik_nr_5a do SWZ - kluzula informacyjna.pdf pdf 179.33 2024-08-26 11:02:18 Postępowanie
Załącznik_nr_6 do SWZ - Oświadczenie sankcyjne.docx docx 20.88 2024-08-26 11:02:20 Postępowanie
2.2. Ogłoszenie o zamówieniu .pdf pdf 126.95 2024-08-26 14:02:41 Postępowanie
Odpowiedzi KPR na pytania 1.pdf pdf 319.66 2024-08-27 13:44:50 Publiczna wiadomość
Odpowiedz KPR na pytania 2.pdf pdf 339.78 2024-09-03 14:37:33 Publiczna wiadomość
3.0. informacja o unieważnieniu postępowania .pdf pdf 345.41 2024-09-03 14:38:53 Publiczna wiadomość
3.2. Ogłosznie o unieważnieniu.pdf pdf 60.05 2024-09-03 14:38:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-04 14:21 Paweł Rzepczyński Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255
ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający w dniu 02.09.2024r. otrzymał od jednego z Wykonawców pytanie do powyższego postępowania w którym zasygnalizował Zamawiającemu między innymi o wysokim ryzyku jakie niesie ze sobą dalsze procedowanie postępowania w obecnej formie. Mianowicie o dopuszczenie przez Zamawiającego w ramach odpowiedzi na pytania z dnia 27.08.2024r. wykazu / cennika w formie pliku Excel.
Po rozpatrzeniu wniosku Wykonawcy, Zamawiający stwierdza, że istnieje ryzyko manipulacji cen (przedstawianych w formie plików) co spowodowało by nie równe traktowanie Wykonawców, jak również takie dopuszczenie było by nie spójnie z zapisami wzoru umowy dołączonej do postępowania.
2024-09-03 14:38 Paweł Rzepczyński Informacja o unieważnieniu postępowania dla wszystkich części

3.0. informacja o un [...].pdf

3.2. Ogłosznie o uni [...].pdf

2024-09-03 14:37 Paweł Rzepczyński Odpowiedz na pytanie 2

Odpowiedz KPR na pyt [...].pdf

2024-08-27 13:44 Paweł Rzepczyński Odpowiedź na pytanie 1

Odpowiedzi KPR na py [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 441