Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-08-2024 10:14:00 |
Składania : | 03-09-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 03-09-2024 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Referat
Realizacji Inwestycji Urzędu Miejskiego w Starachowicach, na podstawie art. 2
ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U.
z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm), zaprasza do złożenia oferty, dotyczącej:
„Wymiana
ogrodzenia przy budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym
przy ul. Kościelnej 52B w Starachowicach ” w ramach
zadania: „Zwiększenie gminnego zasobu mieszkaniowego poprzez budowę budynku
mieszkalnego przy ul. Kościelnej w Starachowicach”.
I. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina
Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice
NIP:
664-19-09-150, REGON: 291009892
tel.:
41-27-38-274
II.
Opis przedmiotu
zamówienia:
Przedmiotem
postępowania jest wymiana ogrodzenia wzdłuż działek o nr ewid. 181/9; 182/3;
181/7; 182/2; 182/1 zlokalizowanych przy ul. Kościelnej w Starachowicach.
Ogrodzenie biegnie w granicy pomiędzy działkami, na których usytuowany jest
nowo zrealizowany budynek mieszkalny wielorodzinny, a ogródkami działkowymi. W
zakresie zamówienia jest rozbiórka części istniejącego ogrodzenia w tym
ogrodzenia z elementów betonowych. Ogrodzenie betonowe należy odtworzyć z
wykorzystaniem zdemontowanych elementów nadających się do ponownego wbudowania.
Ogrodzenie należy wyprostować, a uszkodzone elementy należy wymienić na nowe. W
dalszej części należy wykonać ogrodzenie systemowe panelowe z betonowym
cokołem. Wysokość ogrodzenia panelowego z podmurówką ok.2,0 m, furtkę należy
odtworzyć w istniejącym miejscu, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym na
etapie realizacji prac.
Załączony
przedmiar stanowi charakter pomocniczy, nie jest podstawą do rozliczenia ilości
robót.
III. Warunki realizacji
1. Zamawiający wymaga, aby oferowane
materiały stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia było:
a) fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne
od wad oraz wolne od obciążeń prawnych osób trzecich,
b) wysokiej jakości, spełniające
obowiązujące normy oraz wymagania Zamawiającego,
c) dopuszczone do obrotu i stosowania w
krajach Unii Europejskiej w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt
ludzi,
2. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić
wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a w
szczególności koszty dostawy oraz montaż opraw (w tym montażu w osi
pomieszczeń), oddanie do użytkowania oraz uporządkowanie terenu.
3. Wykonawca udziela gwarancji na okres
minimum 36 miesięcy na przedmiot zamówienia liczony od daty
odbioru, niezależnie od długości gwarancji udzielonej przez producenta.
4. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca
zobowiązany będzie do nieodpłatnego usunięcia wad lub dostarczenia nowych
produktów wolnych od wad, jeżeli wady te ujawniają się w okresie gwarancji.
IV. Termin realizacji zamówienia
Termin
wykonania przedmiotu zamówienia: do jednego miesiąca od daty podpisania
umowy.
V. Cena ofertowa – wynagrodzenie wykonawcy.
Cena ofertowa jest ceną ryczałtową.
Wynagrodzenie, obejmuje wszystkie koszty
związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym podatek VAT.
Wynagrodzenie będzie płatne na zasadach
określonych w projekcie umowy.
VI. Zawartość oferty.
Wykonawca przedstawia Zamawiającemu cenę, za jaką
wykona przedmiot zamówienia.
VII. Termin złożenia
oferty
Ofertę prosimy złożyć w
terminie do dnia 03.09.2024 r. do godz. 11.00 na https://platformazakupowa.pl/
Uwaga:
· oferty złożone w innej od ww. formy będą
podlegały odrzuceniu
· oferty niepotwierdzone będą
podlegały odrzuceniu
VIII. Kryteria oceny oferty:
Złożone
oferty będą oceniane tylko w jednym kryterium – cena 100%.
IX. Osoby do kontaktu:
Miłosz
Goliński tel. 41 322 11 18, e-mail: milosz.golinski@starachowice.eu
X. Informacje o formalnościach w celu zawarcia umowy
W
załączeniu projekt umowy, jaka zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą.
Wykonawca,
który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową przed podpisaniem umowy
zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu następujących dokumentów:
- dane Oferenta - Wykonawcy - (nazwa
firmy, adres, e-mail, telefon, itd.) niezbędne do podpisania umowy,
- Oferent nie zobowiązany do naliczania
podatku VAT winien przedstawić oświadczenie o braku takiego zobowiązania,
- wypełniony Formularz Ofertowy, jeżeli
nie został załączony na bazie konkurencyjności,
XI. Uwagi
1. Zastrzegamy, że postępowanie może
zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: niewystarczających
środków na realizację zamówienia lub zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
2. W specyfikacji przyjęto minimalne
parametry wyposażenia. Do wyceny podać wyposażenie o parametrach niegorszych
lub korzystniejszych.
Z uwagi
na treść art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dn. 11.09.2019 r. Prawo
Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm), do
niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy tejże ustawy.
Załączniki:
1. Formularz
Ofertowy
2. Pomocniczy
przedmiar robót
3. Projekt
umowy
2024-09-03 11:58 | Miłosz Goliński | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie zostaje unieważnione z uwagi na zmianę zapotrzebowania zamawiającego |
Komunikaty