Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-05-2024 14:04:00 |
Składania : | 05-06-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 05-06-2024 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-05-23 14:53 | Jarosław Sulkowski |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zamawiający
Miasto
Łomża
rejestrując
na
platformie
e-Zamówienia
postępowanie
pn.
"Opracowanie
dokumentacji
technicznej
przebudowy
wraz
z
rozbudową
budynku
położonego
przy
ulicy
Spółdzielczej
74
w
Łomży
na
potrzeby
Mediateki"
błędnie
wskazał
jako
miejsce
prowadzenia
postępowania
platformę
e-Zamówienia.
Jednocześnie
tworząc
ogłoszenie
o
zamówieniu
na
platformie
e-Zamówienia
automatycznie
jako
adres
strony
internetowej
prowadzonego
postępowania
został
uzupełniony
adres:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-822e7739-1681-11ef-a7f7-6221b72ad4fc.
Tymczasem
zgodnie
z
dokumentami
zamówienia
postępowanie
prowadzone
jest
za
pośrednictwem
platformy
zakupowej,
a
adres
strony
internetowej
prowadzonego
postępowania
to:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/930471..
W momencie kiedy Zamawiający zauważył błąd próbował go skorygować, jednak w momencie kiedy ogłoszenie o zamówieniu zostało już opublikowane powyższe działanie z poziomu użytkowania okazało się niemożliwe. Zamawiający podjął więc kolejne działania zwracając się z prośbą o pomoc do wsparcia technicznego Platformy e-Zamówienia o zmianę zapisów w powyższym zakresie. W odpowiedzi uzyskał informację, iż po wszczęciu postępowania prowadzonego na Platformie e-Zamówienia nie ma możliwości na zmianę miejsca jego prowadzenia. Tym samym treść ogłoszenia o zamówieniu jest niezgodna z dokumentami zamówienia i z przyczyn technicznych nie może być ono zmienione Powyższa wada postępowania wprowadza w błąd Wykonawców chcących zapoznać się z dokumentacją postępowania i nie jest możliwa do usunięcia. Z uwagi na powyższe tj. niemożność usunięcia wady powstałej w toku rejestracji postępowania Zamawiający unieważnia ww. postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji. Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, który stanowi, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
2024-05-23 14:43 | Jarosław Sulkowski | W załączeniu Zamawiający zamieszcza informację o unieważnieniu niniejszego postępowania. |
Komunikaty