- Main page
- Proceeding ID 929778
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 929778 :
5/KS/2024 Zamawiający zleci do wykonania realizację dostawy artykułów biurowych do siedziby zamawiającego- Galerii Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip box 86
Wystawiający
-
UżytkownikEwa Pocheć
-
Organization
-
DepartmentCentrum Usług Społecznych
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2024-05-20 14:10:00
-
Placing offers2024-05-27 08:00:00
-
Opening of offers2024-05-27 08:05:00
-
ProcedureZapytanie ofertowe
-
TypeSupply
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Nazwa i adres zamawiającego
-
Zamawiający:
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach
Dział: Klub Senior+
ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip., 27-200 Starachowice
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
Nr tel. 791-389-135
Adres WWW: cus.starachowice.eu
email : ewa.pochec@cus.starachowice.eu
1.Tryb udzielenia zamówienia
Zapytanie ofertowe
2. Opis przedmiotu zamówienia
(Określenie przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia)
Zamawiający zleci do wykonania realizację dostawy artykułów biurowych do siedziby zamawiającego- Galerii Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip box 86. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty która będzie zawierała wszystkie pozycje z przedmiotu zamówienia lub po telefonicznym uzgodnieniu zamiany produktu na inny. Prosimy o przesyłanie kosztorysu ofert zawierających wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia. Oferty niepełne nie będą brane pod uwagę.
Lp. |
Rodzaj zamawianego artykułu |
ilość |
1. |
Krepina 6 kolorów |
10 szt. |
2. |
Bibuła marszczona 6 kolorów |
10 szt. |
3. |
Papier ksero biały 80g/m2 |
7 ryz |
4. |
Blok papierów kolorowych A3 |
7 szt. |
5. |
Blok papierów kolorowych z klejem A4 |
15 szt. |
6. |
Blok rysunkowy A4 |
12 szt. |
7. |
Blok rysunkowy A3 |
12 szt. |
8. |
Blok techniczny A3 |
6 szt. |
9. |
Folia samoprzylepna w arkuszach (zielona, czerwona, niebieska, żółta, czarna) |
10 sztuk po 2 z każdego koloru |
10. |
Taśma dwustronna szer. 5 cm |
4 szt. |
11. |
Papier fotograficzny A4 błyszczący, gramatura min. 120g/m2 pakowany po 25 arkuszy |
4 szt. |
12. |
Wstążka tekstylna o szer. 5 cm (czerwony, biały, zielony, niebieski, długość po 5 mb) |
8 szt. po dwa z każdego koloru |
13. |
Klej do papieru w sztyfcie |
16 szt. |
14. |
Nożyczki dł. min 16cm |
10 szt. |
15. |
Kredki Bambino |
5 szt. |
16. |
Marker wodoodporny (czerwony, niebieski, zielony, czarny) |
12 szt po 3 z każdego koloru |
17. |
Marker do tablic suchościeralnych z gąbką zestaw |
1 szt. |
18. |
Papier ozdobny wizytówkowy różne rodzaje grubość 230g – ryza, paczka |
4 szt. różne |
3. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
3.1.Termin wykonania zamówienia – 31.05.2024 do godziny 14.
3.2 Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia – Galeria Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Dzienny Dom Senior + Ip., 27-200 Starachowice
4. Kryteria oceny ofert.
4.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie: (cena + dostawa pod wskazany adres )
5. Warunki udziału w postępowaniu:
5.1 Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia.
5.2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
6. Informacje dot. płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150 odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
Dane dostawy: Dzienny Dom Senior+ ul. Aleja Armii Krajowej 28 Ip. „ Galeria Handlowa Skałka” tel. 668-211-216.
Attachments
Download all attachments
Announcements Send a message to buyer
Subject of the request Importuj dane z XLS
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
