Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 5/KS/2024 Zamawiający zleci do wykonania realizację dostawy artykułów biurowych do siedziby zamawiającego- Galerii Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip box 86

Ewa Pocheć
Urząd Miejski Starachowice Department: Centrum Usług Społecznych
Deadlines:
Published : 20-05-2024 14:10:00
Placing offers : 27-05-2024 08:00:00
Offers opening : 27-05-2024 08:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



Nazwa i adres zamawiającego

Zamawiający:                         

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

Dział: Klub Senior+

ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip., 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

Nr tel. 791-389-135

Adres WWW: cus.starachowice.eu

email : ewa.pochec@cus.starachowice.eu

 

1.Tryb udzielenia zamówienia

Zapytanie ofertowe

2. Opis przedmiotu zamówienia

(Określenie przedmiotu zamówienia, wielkości lub zakresu zamówienia)

Zamawiający zleci do wykonania realizację dostawy artykułów biurowych do siedziby zamawiającego- Galerii Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip box 86. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty która będzie zawierała wszystkie pozycje z przedmiotu zamówienia lub po telefonicznym uzgodnieniu zamiany produktu na inny. Prosimy o przesyłanie kosztorysu ofert zawierających wszystkie pozycje przedmiotu zamówienia. Oferty niepełne nie będą brane pod uwagę.


Lp.

Rodzaj zamawianego artykułu

ilość

1.

Krepina 6 kolorów

10 szt.

2.

Bibuła marszczona 6 kolorów

10 szt.

3.

Papier ksero biały 80g/m2

7 ryz

4.

Blok papierów kolorowych A3

7 szt.

5.

Blok papierów kolorowych z klejem A4

15 szt.

6.

Blok rysunkowy A4

12 szt.

7.

Blok rysunkowy A3

12 szt.

8.

Blok techniczny A3

6 szt.

9.

Folia samoprzylepna w arkuszach (zielona, czerwona, niebieska, żółta, czarna)

10 sztuk po 2 z każdego koloru

10.

Taśma dwustronna szer. 5 cm

4 szt.

11.

Papier fotograficzny A4 błyszczący, gramatura min. 120g/m2 pakowany po 25 arkuszy

4 szt.

12.

Wstążka tekstylna o szer. 5 cm (czerwony, biały, zielony, niebieski, długość po 5 mb)

8 szt. po dwa z każdego koloru

13.

Klej do papieru w sztyfcie

16 szt.

14.

Nożyczki dł. min 16cm

10 szt.

15.

Kredki Bambino

5 szt.

16.

Marker wodoodporny (czerwony, niebieski, zielony, czarny)

12 szt po 3 z każdego koloru

17.

Marker do tablic suchościeralnych z gąbką zestaw

1 szt.

18.

Papier ozdobny wizytówkowy różne rodzaje grubość 230g – ryza, paczka

4 szt. różne


3. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia

3.1.Termin wykonania zamówienia 31.05.2024 do godziny 14.

3.2 Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia – Galeria Skałka ul. Al. Armii Krajowej 28 Dzienny Dom Senior + Ip., 27-200 Starachowice

4.    Kryteria oceny ofert.

4.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie: (cena + dostawa pod wskazany adres )

5. Warunki udziału w postępowaniu:

5.1 Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia.

5.2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.

6.  Informacje dot. płatności

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.

nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150 odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.

Dane dostawy: Dzienny Dom Senior+ ul. Aleja Armii Krajowej 28 Ip. „ Galeria Handlowa Skałka” tel. 668-211-216.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik Nr 1- Oświadczenie przesłanki wykluczenia.docx docx 16.09 2024-05-20 14:10:00 Proceeding
Załącznik nr 2-Oświadczenie-1.docx docx 9.76 2024-05-20 14:10:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Krepina 6 kolorów - 10 pc. - (0)
2 Bibuła marszczona 6 kolorów - 10 pc. - (0)
3 Papier ksero biały 80g/m2 ryz 7 pc. - (0)
4 Blok papierów kolorowych A3 - 7 pc. - (0)
5 Blok papierów kolorowych z klejem A4 - 15 pc. - (0)
6 Blok rysunkowy A4 - 12 pc. - (0)
7 Blok rysunkowy A3 - 12 pc. - (0)
8 Blok techniczny A3 - 6 pc. - (0)
9 Folia samoprzylepna w arkuszach (zielona, czerwona, niebieska, żółta, czarna) po 2 z każdego koloru 10 pc. - (0)
10 Taśma dwustronna szer. 5 cm - 4 pc. - (0)
11 Papier fotograficzny A4 błyszczący, gramatura min. 120g/m2 pakowany po 25 arkuszy - 4 pc. - (0)
12 Wstążka tekstylna o szer. 5 cm (czerwony, biały, zielony, niebieski, długość po 5 mb) po 2 z każdego koloru 8 pc. - (0)
13 Klej do papieru w sztyfcie - 16 pc. - (0)
14 Nożyczki dł. min 16cm - 10 pc. - (0)
15 Kredki Bambino - 5 pc. - (0)
16 Marker wodoodporny (czerwony, niebieski, zielony, czarny) po 3 z każdego koloru 12 pc. - (0)
17 Marker do tablic suchościeralnych z gąbką zestaw - 1 pc. - (0)
18 Papier ozdobny wizytówkowy różne rodzaje grubość 230g – ryza, paczka różne, mozaika, wizytówkowy (beż, biały) 4 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.3468 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 197