- Strona główna
- Postępowanie ID 1069369
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1069369 :
Przegląd okresowy automatów nurkowych oraz masek pełnotwarzowych będących na wyposażeniu Jednostki Ratowniczo Gaśniczej nr 4 w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Wystawiający
-
UżytkownikAdam Sandecki
-
Organizacja
-
OddziałKomenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-27 07:57:00
-
Składania2025-03-04 07:54:00
-
Otwarcie ofert2025-03-04 07:59:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Warunki dotyczące postępowania:
1. Podmiot biorący udział w postępowaniu musi zagwarantować odbiór asortymentu do naprawy/regulacji w ciągu jednego dnia roboczego od zgłoszenia. 2. Zleceniobiorca musi posiadać uprawnienia do wykonywania przeglądów serwisowych firmy Interspiro, Aqualung, Poseidon, Apeks z uwagi na dużą wrażliwość sprzętu, konieczność szybkich napraw i ewentualnie reklamacje. 3. Zleceniodawca nie dopuszcza dzielenia zlecenia pomiędzy różnych oferentów /jeden weźmie Apeks a inny pozostały sprzęt - przegląd kompleksowy/. 4. Nie dopuszcza się przekazywania sprzętu innym podwykonawcom. 5. Czas realizacji przeglądu 14 dni od podpisania umowy. 6. Odbiór sprzętu do przeglądu osobisty przez Zleceniobiorcę lub wyznaczonego pracownika. Nie dopuszcza się przesyłek przez podmioty trzecie. 7. Zleceniobiorca udziela na przedmiot zamówienia min. 12 miesięcznej gwarancji. 8. Zamawiający wymaga dołączenia dwóch referncji dotyczących usług serwisowych na sprzęt nurkowy dla służb mundurowych.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 693-998-041
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
