- Strona główna
- Postępowanie ID 1068242
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1068242 :
TTI.2232.13.2025 Konserwacje i naprawy systemów: alarmowych, kontroli dostępu, łączności domofonowej, wideo-domofonowej, monitoringu wizyjnego CCTV
Wystawiający
-
UżytkownikSabina Kurdziel
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-25 11:29:00
-
Składania2025-03-13 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-13 10:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Konserwacje i naprawy systemów: alarmowych, kontroli dostępu,
łączności domofonowej,
wideo-domofonowej, monitoringu wizyjnego CCTV
Numer ogłoszenia TTI.2232.13.2025
Data ogłoszenia 25.02.2025r.
Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków.
Informacje dotyczące zamówienia:
Zakres prac:
1. Stałe utrzymanie w sprawności systemów: alarmowych, kontroli dostępu, łączności domofonowej i wideo-domofonowej, monitoringu wizyjnego CCTV
2. Dokonywanie napraw oraz
usuwanie uszkodzeń powstałych podczas eksploatacji. Usuwanie nieprawidłowości
w działaniu poszczególnych systemów- każdorazowe wezwanie.
3.Usuwanie usterek mechanicznych elektrozaczepów, zwór elektromagnetycznych i zamków elektromotorycznych we wszystkich systemach, na terenie całego szpitala.
4. Okresowe konserwacje:
• systemy alarmowe p. włamaniowe i p. napadowe - konserwacja raz na miesiąc
• systemy kontroli dostępu – konserwacja raz na miesiąc
• systemy łączności domofonowej i wideo-domofonowej – konserwacja raz na miesiąc
• systemy monitoringu wizyjnego CCTV –konserwacja 2 razy na czas trwania umowy:
Pierwsza konserwacja w pierwszym miesiącu umowy (kwiecień)
Druga konserwacja w siódmym miesiącu umowy (październik)
Wykonawca wraz z ofertą składa następujące kserokopie poświadczone za zgodność
z oryginałem:
• Koncesję MSW na wykonywanie usług w zakresie objętych umową
• Wpis na listę kwalifikowanych pracowników Zabezpieczenia Technicznego wydany przez Komendanta Wojewódzkiego Policji
• Aktualne zaświadczenie o rejestracji firmy (np. KRS, CEIDG)
• Referencje z ostatnich 2 lat- min. 1 zamówienia na wykonanie usług konserwacyjnych lub instalacyjnych urządzeń: alarmowych/kontroli dostępu/domofonowych lub wideo-domofonowych o łącznej wartości min. 35'000,00 zł netto
• Oświadczenie Wykonawcy o znajomości systemu kontroli dostępu w oparciu o urządzenia ROGER RACS 4 jak również znajomość analogowo-cyfrowego systemu domofonowego URMET i cyfrowego systemu domofonowego Hikvision
Najpóźniej w chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia będzie dysponował:
• minimum jedną osobą posiadającą świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru (D), zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA KLIMATU I ŚRODOWISKA z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2022 poz. 1392) - GRUPA 1, do pracy przy napięciu do 1kV, w zakresie uprawnień objętych zamówieniem; lub inne równoważne świadectwa/uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru, do pracy przy napięciu do 1kV, w zakresie objętym zamówieniem.;
• minimum jedną osobą, posiadającą świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji (E), zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA KLIMATU I ŚRODOWISKA z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2022 poz. 1392) - GRUPA 1, do pracy przy napięciu do 1kV, w zakresie uprawnień objętych zamówieniem; lub inne równoważne świadectwa/uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na terenie innego kraju, jeżeli zgodnie z prawem polskim uprawniają one do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji, do pracy przy napięciu do 1kV, w zakresie objętym zamówieniem;
Zamawiający dopuszcza łączenia uprawnień przez 1 osobę.
Wykonawca zobowiązuje się do utylizacji demontowanych części systemów po wymianie.
Oferty należy składać do dnia 13.03.2025 roku do godz. 10:00.
Miejsce składania ofert:
ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy wraz z numerem ogłoszenia, nazwą zadania
i dopiskiem „nie otwierać przed dniem 13.03.2025 roku przed godziną 10:00”
należy złożyć na Dzienniku Podawczym w siedzibie Zamawiającego przy ul.
Prądnickiej 80 w Krakowie w budynku Administracji A-5 lub poprzez platformę
zakupową: www.platformazakupowa.pl
Osoba do kontaktu: Kurdziel Sabina
Dział Inwestycji i Remontów
Tel. 12 614 20 12, 12 614 20 77 pon - pt: 9.00-12.00
e-mail: s.kurdziel@szpitaljp2.krakow.pl
Termin wykonywania prac: 1.04.2025r - 31.03.2026r.
Gwarancja 24 miesiące na wykonane naprawy.
Czas reakcji w razie awarii: 3 godzin od chwili zgłoszenia.
Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimkolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym Wykonawcą.
Warunki zgłaszania ofert:
• Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać
• Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu, wyraźnie oznaczonej numerem postępowania wskazanym w ogłoszeniu
• Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie Formularza Cenowego
• Brak kompletnej oferty (brak wymaganych poświadczeń, oświadczenia) nie będzie brany pod uwagę
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
