- Strona główna
- Postępowanie ID 1052413
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1052413 :
WJPM-VI.056.1.2025 Skład i druk gazetki Osiedla Chartowo w 2025 r.
Wystawiający
-
UżytkownikBartłomiej Sita
-
Organizacja
-
OddziałWydział Wspierania Jednostek Pomocniczych Miasta
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-24 13:43:00
-
Składania2025-02-03 08:00:00
-
Otwarcie ofert2025-02-03 08:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zapytanie ofertowe
Szanowni Państwo, zachęcamy do składania ofert
1. Opis przedmiotu zamówienia
Skład i druk gazetki Osiedla Chartowo w 2025 r. obejmujący dwa wydania gwarantowane oraz maksymalnie dwa wydania w prawie opcji. Skład i druk będzie obejmował:
1) wykonanie składu komputerowego polegającego na:
a) wprowadzeniu tekstu,
b) skanowaniu zdjęć i ich obróbce;
2) wykonanie komputerowego składu tekstu, polegającego na stworzeniu stron – układ graficzny;
3) wykonanie wydruku do korekty, naniesienie korekty, zebranie, falcowanie, naświetlenie, wydruk gazetki o wskazanych parametrach wykonania;
4) dostarczenie, rozładunek i wniesienie do wskazanej lokalizacji, zgodnie
z formularzem cenowym stanowiącym załącznik do wzoru umowy.
W ramach realizacji niniejszej umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji polegającego na
wydruku dodatkowych, maksymalnie dwóch numerów gazetki.
Warunkiem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji jest złożenie Wykonawcy oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.
Prawo opcji może zostać uruchomione przez Zamawiającego w sytuacji wykorzystania całości usług w ilości gwarantowanej.
Prawo
skorzystania z opcji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia
przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania zamówienia
objętego opcją.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji określony został w załączonym wzorze umowy oraz w formularzu cenowym, stanowiącym załączniki do wzoru umowy
2. Termin wykonania zamówienia:
Umowa zostanie zawarta na okres 10
miesięcy, tj. od 1 marca 2025 r. do 1 grudnia 2025 r. Terminy do których należy zrealizować wydania gwarantowane to: 30 kwietnia 2025 r. oraz 23 września 2025 r.
Wydania numerów w prawie opcji zostaną zrealizowane maksymalnie do 1 grudnia 2025 r. w terminach ustalonych z Zamawiającym
3. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej
Cena 100%.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium cena, przyznawanych w następujący sposób:
liczba punktów = cena brutto oferty z najniższą ceną/ cena brutto oferty badanej x 100
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
d) Obowiązująca stawka podatku VAT 5 %.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do postępowania.
5. Zasady płatności:
Zgodnie z informacją we wzorze umowy.
6. Miejsce, termin i forma składania ofert:
Oferty należy składać do 3 lutego 2025 r., do godz. 08:00, za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez wypełnienie interaktywnego formularza.
7. Opis procedury:
1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.
2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą liczbę punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
• dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
• po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
• osoby te kwestionują prawidłowość danych,
• przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
• Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
• osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
W przypadku pytań:
• merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 50 60
• związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?