- Strona główna
- Postępowanie ID 1051826
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1051826 :
TTI.2232.2.2025 Konserwacje i naprawy systemów sygnalizacji pożaru
Wystawiający
-
UżytkownikSabina Kurdziel
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-23 11:42:00
-
Składania2025-02-07 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-02-07 10:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Aktualizacja ogłoszenia w
związku z zadanymi pytaniami
Konserwacje i naprawy systemów sygnalizacji pożaru
Numer ogłoszenia TTI.2232.2.2025
Data ogłoszenia 23.01.2025r.
Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków.
Informacje dotyczące zamówienia:
Zakres prac:
1. Sprawdzenie działania central zgodnie z instrukcją producenta.
2. Sprawdzanie awaryjnych źródeł zasilania (pomiar rezystancji wewnętrznej akumulatorów), napięć, stan zacisków, połączeń oraz układu zabezpieczającego.
3. Sprawdzenie okablowania, prawidłowości w mocowaniu połączeń na łączówkach, puszkach i rozdzielniach.
4. Kontrola stanu elementów w centrali (w szczególności w kontekście warunków temperaturowych, korozji, wilgotności, czystości)
5. Sprawdzenie działania sygnalizatorów ręcznych ostrzegaczy pożarowych, sygnalizatorów akustycznych i optycznych.
6. Sprawdzenie działania systemu oddymiania (klap oddymiających), przycisków oddymiania, siłowników, czujników deszcz-wiatr, wymiana szybek ostrzegawczych, żarówek i bezpieczników.
7. Kontrola przynajmniej 25% elementów systemu poprzez aktywację czujek oraz ręcznych ostrzegaczy pożarowych. W ciągu roku sprawdzeniu powinno podlegać łącznie 100% elementów.
8.
W
protokole w czwartym kwartale konserwacji, należy załączyć zaktualizowany spis
elementów
z przedmiotu umowy z podziałem na
budynki
9. Wywiad z użytkownikami systemu odnośnie pracy urządzenia
WYKAZ SPRZĘTOWY
Budynki: M-1, M-2,M-3, M-4, M-5, M-6, M-8, M-9, A-1,A-4, A-5
Konserwacja wykonywana 1 raz na kwartał
Nazwa aparatury |
Ilość sztuk |
Elementy kontrolno-sterujące, kontrolno-sterujące wielowejściowe |
86 |
Zasilacze ZSP 135 |
19 |
Uniwersalna adresowalna czujka dymu i czujka temperatury z izolatorami zwarć |
1095 |
Ostrzegacze pożaru |
235 |
Adresowalny sygnalizator akustyczny |
29 |
System oddymiania i usuwania ciepła z klatki schodowej |
26 |
Centrala Telsap CSP-10 |
1 |
Centrala Telsap 2100 |
2 |
Centrala Polon 4200 |
1 |
Centrala Polon 6000 |
1 |
Centrala Bosch FPA-5000 |
1 |
Czujki izotopowe |
720 |
Czujki optyczne, temperaturowe |
332 |
Czujki multisensorowe |
262 |
Czujki multisensorowe + wskaźniki zadziałania |
174 |
Adaptery linii konwencjonalnej |
8 |
Wskaźniki zadziałania |
1020 |
Badanie szczelności czujek izotopowych 1 raz w roku dla 720 sztuk
Termin wykonania usługi: 15.02.2025-14.02.2026 r.
Gwarancja: 24 miesiące na wykonane naprawy
Wykonawca zobowiązuje się do utylizacji demontowanych czujek po wymianie, potwierdzonej Zamawiającemu protokołem
Czas reakcji w razie awarii: 2 godziny od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego.
Zapewnienie całodobowej (24 godziny/7 dni w tygodniu) dyspozycyjności pogotowia i całodobowej infolinii przeznaczonej do zgłaszania awarii.
Przybycia konserwatora Wykonawcy na miejsce w czasie do 2 godzin od chwili zgłoszenia awarii, usterki przez Zamawiającego i dokonać oględzin usterki
Wykonawca ma obowiązek przystąpić do naprawy w czasie do 2 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego awarii/usterki w przypadku usterki nie wymagającej części zamiennych
Wykonawca wraz z ofertą składa następujące ksera poświadczone za zgodność:
· zatrudnienie pracowników posiadających uprawnienia SEP do 1 kV
· rejestr firmy (np. KRS)
· świadectwo autoryzacji na instalowanie, programowanie, konserwację systemów: POLON-ALFA, TELSAP, BOSCH, aktualizacja ,
Wykonawca posiada stosowne szkolenia, świadectwa poświadczające uprawnienia do instalowania, programowanie, konserwację wyżej wymienionych systemów posiada wiedzę na temat części, elementów z jakich składa się dany system.
Zamawiający dopuszcza oświadczenie o posiadaniu kompetencji, wiedzy w zakresie instalowania, programowania, konserwacji systemów TELSAP.
· uprawnienia Państwowej Agencji Atomistyki-inspektora ochrony radiologicznej typu: IOR-0, IOR-1, IOR-3- aktualizacja Zamawiający dopuszcza posiadanie przez inspektora ochrony radiologicznej minimum uprawnienia IOR-1Z są wystarczające, dotyczy czujek izotopowych
· aktualne zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. – Prawo atomowe (t. j. Dz. U. 2023 poz. 1173 ze zm.), polegającej na obrocie, instalowaniu oraz obsłudze izotopowych czujek dymu.
· referencje z ostatnich 2 lat-min. 1 zamówienia na wykonanie usług konserwacyjnych urządzeń oraz instalacji alarmowo-pożarowej o wartości min. 50'000 zł brutto
Ofertę należy złożyć do dnia 07.02.2025 roku do godz. 10:00
Miejsce
składania ofert:
Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy wraz z numerem ogłoszenia, nazwą
zadania i dopiskiem „nie otwierać przed dniem 07.02.2025 roku przed godziną 10:30”
należy złożyć na Dzienniku Podawczym
w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w budynku Administracji
A-5 lub poprzez platformę zakupową: www.platformazakupowa.pl
Wszelkie informacje pod numerem tel: 12 614 20 12 w godz. 8:00-12.00
Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimkolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym Wykonawcą
Warunki zgłaszania ofert:
· Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać
· Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu, wyraźnie oznaczonej numerem postępowania wskazanym w ogłoszeniu
· Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie Formularza Cenowego (Załącznik nr 1)
· Wykonawca załączy Oświadczenie o dyspozycyjności (załącznik nr 4 )
· Wykonawca załączy Oświadczenie o dostępie do części zamiennych (załącznik nr 5)
·
Wykonawca załączy wypełnione oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
w związku z agresją na Ukrainę (załącznik nr 6)
· Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji wartości oferty
· Niekompletne oferty nie będą brane pod uwagę
Załączniki:
Załącznik nr 1 do ogłoszenia - Formularz Cenowy
Załącznik nr 2 do ogłoszenia - Wzór Umowy
Załącznik nr 3 protokoły kontroli systemów SSP i oddymiania
Załącznik nr 4 oświadczenie o dyspozycyjności
Załącznik nr 5 oświadczenie o dostępie do części zamiennych
Załącznik nr 6 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w związku z agresją na Ukrainę
Konserwacje i naprawy systemów sygnalizacji pożaru
Numer ogłoszenia TTI.2232.2.2025
Data ogłoszenia 23.01.2025r.
Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków.
Informacje dotyczące zamówienia:
Zakres prac:
1. Sprawdzenie działania central zgodnie z instrukcją producenta.
2. Sprawdzanie awaryjnych źródeł zasilania (pomiar rezystancji wewnętrznej akumulatorów), napięć, stan zacisków, połączeń oraz układu zabezpieczającego.
3. Sprawdzenie okablowania, prawidłowości w mocowaniu połączeń na łączówkach, puszkach i rozdzielniach.
4. Kontrola stanu elementów w centrali (w szczególności w kontekście warunków temperaturowych, korozji, wilgotności, czystości)
5. Sprawdzenie działania sygnalizatorów ręcznych ostrzegaczy pożarowych, sygnalizatorów akustycznych i optycznych.
6. Sprawdzenie działania systemu oddymiania (klap oddymiających), przycisków oddymiania, siłowników, czujników deszcz-wiatr, wymiana szybek ostrzegawczych, żarówek i bezpieczników.
7. Kontrola przynajmniej 25% elementów systemu poprzez aktywację czujek oraz ręcznych ostrzegaczy pożarowych. W ciągu roku sprawdzeniu powinno podlegać łącznie 100% elementów.
8.
W
protokole w czwartym kwartale konserwacji, należy załączyć zaktualizowany spis
elementów
z przedmiotu umowy z podziałem na
budynki
9. Wywiad z użytkownikami systemu odnośnie pracy urządzenia
WYKAZ SPRZĘTOWY
Budynki: M-1, M-2,M-3, M-4, M-5, M-6, M-8, M-9, A-1,A-4, A-5
Konserwacja wykonywana 1 raz na kwartał
Nazwa aparatury |
Ilość sztuk |
Elementy kontrolno-sterujące, kontrolno-sterujące wielowejściowe |
86 |
Zasilacze ZSP 135 |
19 |
Uniwersalna adresowalna czujka dymu i czujka temperatury z izolatorami zwarć |
1095 |
Ostrzegacze pożaru |
235 |
Adresowalny sygnalizator akustyczny |
29 |
System oddymiania i usuwania ciepła z klatki schodowej |
26 |
Centrala Telsap CSP-10 |
1 |
Centrala Telsap 2100 |
2 |
Centrala Polon 4200 |
1 |
Centrala Polon 6000 |
1 |
Centrala Bosch FPA-5000 |
1 |
Czujki izotopowe |
720 |
Czujki optyczne, temperaturowe |
332 |
Czujki multisensorowe |
262 |
Czujki multisensorowe + wskaźniki zadziałania |
174 |
Adaptery linii konwencjonalnej |
8 |
Wskaźniki zadziałania |
1020 |
Badanie szczelności czujek izotopowych 1 raz w roku dla 720 sztuk
Termin wykonania usługi: 15.02.2025-14.02.2026 r.
Gwarancja: 24 miesiące na wykonane naprawy
Wykonawca zobowiązuje się do utylizacji demontowanych czujek po wymianie, potwierdzonej Zamawiającemu protokołem
Czas reakcji w razie awarii: 2 godziny od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego.
Zapewnienie całodobowej (24 godziny/7 dni w tygodniu) dyspozycyjności pogotowia i całodobowej infolinii przeznaczonej do zgłaszania awarii.
Przybycia konserwatora Wykonawcy na miejsce w czasie do 2 godzin od chwili zgłoszenia awarii, usterki przez Zamawiającego i dokonać oględzin usterki
Wykonawca ma obowiązek przystąpić do naprawy w czasie do 2 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego awarii/usterki w przypadku usterki nie wymagającej części zamiennych
Wykonawca wraz z ofertą składa następujące ksera poświadczone za zgodność:
· zatrudnienie pracowników posiadających uprawnienia SEP do 1 kV
· rejestr firmy (np. KRS)
· świadectwo autoryzacji na instalowanie, programowanie, konserwację systemów: POLON-ALFA, TELSAP, BOSCH
·
uprawnienia Państwowej Agencji Atomistyki-inspektora
ochrony radiologicznej typu: IOR-0, IOR-1, IOR-3-
· aktualne zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. – Prawo atomowe (t. j. Dz. U. 2023 poz. 1173 ze zm.), polegającej na obrocie, instalowaniu oraz obsłudze izotopowych czujek dymu.
· referencje z ostatnich 2 lat-min. 1 zamówienia na wykonanie usług konserwacyjnych urządzeń oraz instalacji alarmowo-pożarowej o wartości min. 50'000 zł brutto
Ofertę należy złożyć do dnia 07.02.2025 roku do godz. 10:00
Miejsce
składania ofert:
Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy wraz z numerem ogłoszenia, nazwą
zadania i dopiskiem „nie otwierać przed dniem 07.02.2025 roku przed godziną 10:30”
należy złożyć na Dzienniku Podawczym
w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w budynku Administracji
A-5 lub poprzez platformę zakupową: www.platformazakupowa.pl
Wszelkie informacje pod numerem tel: 12 614 20 12 w godz. 8:00-12.00
Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimkolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym Wykonawcą
Warunki zgłaszania ofert:
· Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać
· Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu, wyraźnie oznaczonej numerem postępowania wskazanym w ogłoszeniu
· Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie Formularza Cenowego (Załącznik nr 1)
· Wykonawca załączy Oświadczenie o dyspozycyjności (załącznik nr 4 )
· Wykonawca załączy Oświadczenie o dostępie do części zamiennych (załącznik nr 5)
·
Wykonawca załączy wypełnione oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
w związku z agresją na Ukrainę (załącznik nr 6)
· Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji wartości oferty
· Niekompletne oferty nie będą brane pod uwagę
Załączniki:
Załącznik nr 1 do ogłoszenia - Formularz Cenowy
Załącznik nr 2 do ogłoszenia - Wzór Umowy
Załącznik nr 3 protokoły kontroli systemów SSP i oddymiania
Załącznik nr 4 oświadczenie o dyspozycyjności
Załącznik nr 5 oświadczenie o dostępie do części zamiennych
Załącznik nr 6 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w związku z agresją na Ukrainę
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-02-11
13:06:33
|
Sabina Kurdziel |
Kraków,
11.02.2025r. Rozstrzygnięcie: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II powiadamia, iż w związku z ogłoszeniem nr TTI.2232.2.2025 na świadczenie usług „Konserwacje i naprawy systemów sygnalizacji pożaru” w wyniku rozstrzygnięcia ofert na Wykonawcę wygrała oferta przedstawiona przez: CENTRUM OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I ANTYWŁAMANIOWEJ KRAK-POŻ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 30-362 Kraków, Ceglarska 15 NIP 6790084648 Wybór oferty nastąpił w oparciu o kryterium najniższej ceny brutto. Oferta firmy CENTRUM OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I ANTYWŁAMANIOWEJ KRAK-POŻ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 30-362 Kraków, Ceglarska 15 NIP 6790084648 spełniła wszystkie warunki przedstawione w zapytaniu ofertowym. Złożone oferty: 1. CENTRUM OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ I ANTYWŁAMANIOWEJ KRAK-POŻ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 30-362 Kraków, Ceglarska 15 NIP 6790084648 2. ENERGO TELCOM SP. Z O.O., 30-102 Kraków, ul. Syrokomli, 26/2, NIP 6783149602 Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
