- Strona główna
- Postępowanie ID 1046251
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1046251 :
KI/4/2025 Wykonanie dokumentacji projektowej czterech Punktów Socjalnych wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną dla pracowników MPK Sp. z o.o. (Ślężna, Ślazowa, Litewska, Królewska).
Wystawiający
-
UżytkownikDorota Molęda-Golonka
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-14 07:16:00
-
Składania2025-01-30 23:59:00
-
Otwarcie ofert2025-01-31 00:04:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Zamawiający,
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na usługi,
dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu zwraca się z
zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowej
czterech Punktów Socjalnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
dla pracowników MPK Sp. z o.o. (Ślężna, Ślazowa, Litewska, Królewska).
Zamówienie
obejmuje sporządzenie projektu wraz niezbędna infrastrukturą techniczna
(przyłącza) oraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji i uzgodnień,
ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonaniem skutecznych zgłoszeń
dotyczących robót budowlanych, dla zadania inwestycyjnego pt. „Wykonanie
dokumentacji projektowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną czterech
Punktów Socjalnych dla pracowników MPK Sp. z o.o.”,
W zakresie oferty
należy uwzględnić nadzór autorski nad wykonywanymi pracami. Po stronie
projektanta jest także przeprowadzenie procedury uzyskania pozwolenia na budowę
lub zgłoszenia robót budowlanych. Projekt należy uzgodnić w ZZM, ZDiUM, WIM
oraz uzyskać wszelkie inne konieczne uzgodnienia/decyzje nie wymienione
powyżej, a konieczne do późniejszego wykonania robót objętych projektem, w tym
z Konserwatorem Zabytków (jeżeli okaże się wymagany). Wszystkie koszty związane
z powyższym powinny być uwzględnione w cenie ofertowej.
Szczegóły
zapytania znajdują się w załącznikach.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może
zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na
realizację zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania
Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA
SOBIE TAKŻE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA ZAPYTANIA NA KAŻDYM ETAPIE BEZ WSKAZANIA
PRZYCZYNY TAKIEJ DECYZJI.
Zamawiający informuje także, że oferty
składane w zapytaniu są jawne od chwili ich otwarcia i mogą być
udostępniane, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli
Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie
mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnice przedsiębiorstwa (art. 18 ust. 3 Pzp), w szczególności
określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w
art. 11 pkt. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji, zgodnie z którym „przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie
się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub
inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub
w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane
osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne
dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji
lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności,
działania w celu utrzymania ich w poufności.”.
Wykonawca nie może zastrzec informacji o
nazwach, albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach
prowadzonej działalności gospodarczej, albo miejscach zamieszkania wykonawców,
których oferty zostały otwarte; cenach lub kosztach zawartych w ofercie.
1. W sytuacji kiedy oferta zawiera informacje stanowiące
tajemnice przedsiębiorstwa informacje te powinny być zawarte w osobnym
pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie (np. w nazwie pliku), że nie mogą
być udostępniane.
2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
niewłaściwe zabezpieczenie przez Wykonawcę dokumentów określonych jako tajne.
Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy
przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie odrębnych przepisów, Zamawiający
zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego zapytania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt
poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub bezpośrednio
z osoba prowadzącą temat mail: d.moleda-golonka@mpk.wroc.pl,
tel. 71 308 59 09
- związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie
zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej
mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-01-28
06:49:15
|
Dorota Molęda-Golonka |
Dzień
dobry,
Informuję, że termin składania ofert został wydłużony do dnia 30.01.2025 godz. 23:59 |
2025-01-23
09:44:14
|
Dorota Molęda-Golonka |
Poniżej
odpowiedzi
na
pytania
zadane
przez
oferentów: 1) Konkretna lokalizacja dla każdego z planowanych punktów socjalnych zamieszczona jest w załączniku nr 4 w umowie (mapki) 2) PS Ślazowa jest zaplanowany na działce, która jest objęta obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego (MPZT 54 Ślazowa 2). Reszta działek nie posiada obowiązujących MPZP. Dodatkowo PS Ślężna jest zaplanowany na działce, która jest objęta ochrona konserwatorską. 3) Nie posiadamy zaleceń konserwatorskich oraz warunków przyłączeniowych. Uzyskanie tych dokumentów/uzgodnień jest po stronie Wykonawcy. Posiadamy zgodę na lokalizację Punktów Socjalnych wydaną przez ZDiUM. 4) Projektowane PS mają być wykonane w technologii kontenerowej lub w konstrukcji stalowej, która powinna być dodatkowo przeliczona przez uprawnionego konstruktora. 5) Wymóg zapewnienia ostateczności decyzji o pozwoleniu na budowę przez Wykonawcę pozostaje w mocy, nie będzie on natomiast powiązany z wypłatą wynagrodzenia. 6) Nie zmieniamy ilości wizyt na budowie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego na wezwanie – obowiązuje maksymalnie 10 wizyt na każdą lokalizację. 7) Wydłużamy termin realizacji przedmiotu umowy do 9 miesięcy. 8) Potwierdzamy, że będziemy mogli wystawić na rzecz Wykonawcy: Pełnomocnictwo i Urzędowy Druk PB-5 dające Wykonawcy możliwość procedowania przedmiotu umowy. 9) Dopuszczamy zmianę sposobu rozliczenia, wg. poniższego podziału. Każda lokalizacja jest rozliczana osobno. • 20% wartości wynagrodzenia po wykonaniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego wybranej Koncepcji i złożeniu wniosku o Uzgodnienia Konserwatorskie. • 75% wartości wynagrodzenia po uzyskaniu pozwolenia na wykonanie robót budowlanych oraz przekazaniu całości dokumentacji projektowej i kosztorysowej. W tym także uzyskaniu uzgodnień z ZZM, ZDiUM, WiM i innych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, a nie wymaganych przez prawo budowlane. • 5% wartości wynagrodzenia za pełnienie nadzoru autorskiego. 10) Zamówienie jest udzielane na podstawie regulaminu udzielania zamówień spółki MPK. Nie obowiązują nas przepisy ustawy PZP. 11) Podwykonawstwo - §12 Umowy, pkt.6 i pkt.7, a także zapisy z tym związane w §15 Umowy – pozostają w mocy. 12) Dopuszczamy zmianę w §12 Umowy, pkt.8 – i obniżenie sumy kar umownych i ich łącznej wysokości do 30%. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?