- Strona główna
- Postępowanie ID 1030373
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1030373 :
ZP/184/2024 Świadczenie usług w zakresie konserwacji, pogotowia dźwigowego oraz napraw urządzeń dźwigowych w budynkach CSK UM w Łodzi
Wystawiający
-
UżytkownikTomasz Miazek
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-03 15:20:00
-
Składania2025-01-03 14:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-03 14:15:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-01-14
17:09:34
|
Tomasz Miazek |
POWIADOMIENIE
PO
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
zg. z art. 253 ust. 1 Ustawy Pzp. Załączniki |
2025-01-03
14:26:22
|
Tomasz Miazek |
ZESTAWIENIE
OFERT
Załączniki |
2025-01-03
14:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), Zamawiający udostępnia informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wraz z podatkiem od towarów i usług (brutto) w wysokości: 774.931,98 zł. w tym: Przedmiot zamówienia składa się z 3 pakietów: – pakiet nr 1. w budynkach A-1, A-2 i C-8 Centrum Kliniczno-Dydaktycznego przy ul. Pomorskiej 251 1/ 522.991,08 zł. brutto – pakiet nr 2. Uniwersyteckie Centrum Pediatrii im. M. Konopnickiej, ul. Sporna 36/50 i Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. L. Rydygiera ul. Sterlinga 13 2/ 102.387,66 zł. brutto – pakiet nr 3. bud. B-1 ul. Czechosłowacka 8/10 i A-3 ul. Pomorska 251 3/ 149.553,24 zł. brutto |
2025-01-03
13:56:46
|
Tomasz Miazek |
Informacja
o
kwocie
przeznaczonej
na
sfinansowanie
zamówienia
Załączniki |
2024-12-24
13:17:33
|
Tomasz Miazek |
OGŁOSZENIE
O
ZMIANIE
OGŁOSZENIA
Załączniki |
2024-12-20
15:20:46
|
Tomasz Miazek |
Pismo
zmiana
ogłoszenia. Tomasz Miazek Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?