- Strona główna
- Postępowanie ID 1017300
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RRG.271.7.2024.3.MM Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Giżycko w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
Wystawiający
-
UżytkownikMariusz Madej
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-17 13:11:00
-
Składania2024-12-23 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-23 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Nr 158.2022 Wójta Gminy Giżycko z dnia 20.12.2022 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Giżycko zamówień o wartości mniejszej niż 130.000,00 zł netto.
Wójt Gminy Giżycko zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zamówienia pod nazwą: konserwacja i naprawa
oświetlenia drogowego na terenie Gminy Giżycko w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
1. Określenie
przedmiotu i terminu wykonania zamówienia.
Przedmiotem
zamówienia jest:
„Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Giżycko w okresie od 01 styczeń 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
Przedmiotem zamówienia jest
konserwacja oświetlenia ulicznego polegająca na utrzymaniu w sprawności
technicznej wszystkich opraw oświetlenia drogowego tj. 2442* sztuk, przy drogach gminnych, powiatowych i wojewódzkich na terenie
gminy Giżycko. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) utrzymanie
w stanie sprawności wszystkich opraw oświetleniowych znajdujących się na terenie
gminy Giżycko, w ilości 2442 sztuk (stan na 15.11.2024 rok),
2) wymiana zużytych źródeł światła i
naprawa elementów opraw oświetleniowych,
3) wymiana uszkodzonych zegarów
astronomicznych lub przekaźników zmierzchowych sterujących oświetleniem,
wymiana pozostałych urządzeń sterowniczych,
4) regulacja ustawienia czasów
świecenia w zegarach sterowniczych astronomicznych (wg ustaleń ze
Zleceniodawcą),
5) terminowe usuwanie usterek,
zakłóceń w działaniu sieci oświetlenia drogowego z dopuszczalną ilością
nieczynnych punktów do 10 % z ogólnej ilości,
6) utrzymanie obiektów konserwowanych
w należytym stanie technicznym,
7) w razie konieczności podcinanie
konarów drzew, które zakłócają prawidłowe funkcjonowanie oświetlenia,
8) przekazywanie zużytych źródeł
światła podmiotowi posiadającemu stosowne zezwolenie do prowadzenia takiej
działalności,
9) wykonawca realizuje wykonanie
umowy,
10) inne usługi które są niezbędne do
prawidłowego funkcjonowania oświetlenia drogowego,
11) konserwujący urządzenia musi
spełniać wymagania zawarte w Instrukcji Współpracy Pomiędzy PGE Dystrybucja
S.A. Oddział Białystok a Samorządem w
Zakresie Konserwacji Oświetlenia Drogowego, która zostanie udostępniona na prośbę Wykonawcy,
12) warunki pozostałe reguluje w/w
instrukcja w posiadaniu Zleceniodawcy,
13) inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
a) zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem;
b) materiały muszą spełniać wymagania określone w aktualnie obowiązujących normach.
Cena obejmuje jedynie koszt prac związanych z prawidłowym funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego. Zamawiający pokrywa koszt materiałów niezbędnych do wykonania usługi, jednocześnie wskazuje aby materiały pozyskiwane były w systemie konkurencyjnym po wcześniejszym rozpoznaniu rynku i zastrzega sobie prawo do kontroli ceny materiałów poprzez wgląd do dowodów zakupu.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 874299971
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?