Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-10-2024 15:49:00 |
Składania : | 07-10-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 07-10-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Pruszków, dnia 30.09.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Powiat Pruszkowski, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30
Przedmiot (cel zamówienia): wycena nieruchomości
Opis przedmiotu zamówienia:
„Wykonanie trzynastu operatów szacunkowych. ”
Zamówienie obejmuje (zakres prac):
1. Określenie
wartości nieruchomości dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowania za grunt
przeznaczony pod poszerzenie drogi publicznej na podstawie art. 98 ustawy z
dnia 21 sierpnia 1997 r.
o gospodarce nieruchomościami:
1) gm. Raszyn obr. Dawidy Bankowe dz.75/8 o pow. 0,0053 ha i dz.75/15 o pow. 0,0186 ha
2) gm. Raszyn obr. Janki dz. 25/14 o pow. 0,0048 ha – Matysiak Perzyna gm. Raszyn
3) obr. Janki dz. 25/10 o pow. 0,0355 ha
4) Gm. Raszyn obr. Dawidy Bankowe dz. 15/1 o pow. 0,0957 ha i dz. 15/8 o pow. 0,0161 ha
5) GM. Błonie obr. Błonie-Wieś dz. 74/3 o pow. 0,0557
6) Gm. Raszyn obr. Dawidy Bankowe dz. 86/2 o pow. 0,0192 ha
7) Gm. Nadarzyn obr. Strzeniówka dz. 327/1 o pow. 0,0318 ha
8) Gm. Raszyn obr. Dawidy Bankowe dz. 115/1 o pow. 0,0208 ha i dz. 115/3 o pow. 0,0192 ha
9) Gm. Raszyn obr. Dawidy Bankowe dz. 116/1 o pow. 0,0212 ha i dz. 116/3 o pow. 0,0197 ha
10) Gm. Raszyn obr. Dawidy Bankowe dz. 118/1 o pow. 0,0216 ha i dz. 118/3 o pow. 0,0201 ha
11) Gm. Raszyn obr. Dawidy Bankowe dz. 121/1 o pow. 0,0244 ha i dz. 121/3 o pow. 0,0220 ha
2. Określenie wartości nieruchomości dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowania za grunt zajęty pod drogę publiczną na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną
12) m. Piastów obr. 03 ul. Wieniawskiego dz. nr ew. 329/1 o pow. 0,00148 ha
13) m. Piastów obr. 03 ul. Wieniawskiego dz. nr ew. 383/4 o pow. 0,0079 ha
Termin realizacji zamówienia: do 20 listopada 2024 r.
Cena oferty:
w cenę należy wliczyć wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, tj. należne cła, podatki, transportu, ubezpieczenia, przechowania, materiałów, eksploatacji, zgłoszenie pracy geodezyjnej itp., a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami występującymi po stronie Zamawiającego.
Sposób przygotowania oferty.
· Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
· Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
· Nie uwzględnia się oferty, która została złożona po terminie.
· Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty.
· Zamawiający nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku postępowania.
Termin złożenia oferty. ofertę należy złożyć do dnia 07.10.2024 r. (poniedziałek), godz. 10:00.
Termin związania ofertą: 30 dni
Kryterium oceny ofert :
CENA 100 %
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej na formularzu oferty.
OPIS WYMAGAŃ KONIECZNYCH (warunki wejścia):
Lp. |
Warunki konieczne: |
Spełnienie warunku/ przedłożenie dokumentu: |
1. |
Posiada uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości lub dysponuje taką osobą zgodnie z Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 17 września 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o gospodarce nieruchomościami Obwieszczenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 września 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie nadawania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości |
Centralnym Rejestrze Rzeczoznawców Majątkowych
|
Odrzucenie oferty:
Odrzuca się ofertę:
Procedura wyjaśnień, uzupełninia i poprawy ofert :
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia wyjaśnień każdej ze złożonych ofert.
Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, złożone dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, wzywa się do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym. Nie dokonuje się wezwania, jeśli mimo złożenia, uzupełnienia, poprawienia dokumentów lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
W ofercie poprawia się
Wybór oferty najkorzystniejszej
·
Zamawiający
wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w zapytaniu ofertowym.
· Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Upublicznienie wyników postępowania
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty o:
· wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwę, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawców, którzy złożyli oferty
· wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie.
Postępowanie unieważnia się, jeżeli:
· nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania określone w zapytaniu ofertowym;
· przeprowadzone negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy;
· cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu postępowania;
· wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia publicznego nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
· zaistniała wada postępowania, która uniemożliwia zwarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia;
O unieważnieniu postępowania albo odstąpieniu od jego prowadzenia informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty lub uczestniczyli w negocjacjach.
Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
W sprawie przedmiotu zamówienia: Iwona Kućmierz, tel: 22 738 15 92
e-mail: (iwona.kucmierz@powiat.pruszkow.pl)
Załączniki do zapytania ofertowego:
1) Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty