Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-09-2024 13:20:00 |
Składania : | 16-09-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 16-09-2024 10:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Niniejsze zapytanie nie ma na celu wyłonienia wykonawcy, a jedynie oszacowanie wartości zamówienia. Zapytania nie należy traktować jako oświadczenia woli zawarcia umowy, w myśl postanowień Art.66 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r, poz. 1610, ze zm.).
Zamawiający zwraca się z
prośbą o przedstawienie informacji o cenie, która będzie
stanowiła podstawę do oszacowania wartości zamówienia.
W wyniku przeprowadzonej
procedury szacowania wartości zamówienia przygotowane zostanie
postępowanie o udzielenie zamówienia, które będzie miało na celu
wyłonienie wykonawcy, któremu zostanie powierzona realizacja
zadania polegającego na: Wykonanie przeglądu technicznego stacji sprężonego powietrza medycznego.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
1. Przedmiotem zamówienia
jest wykonanie przeglądu technicznego stacji sprężonego powietrza medycznego
Opis przedmiotu
zamówienia:
Wykonanie przeglądu technicznego sprężarek oraz osuszaczy adsorpcyjnych zgodnie z zaleceniami producenta.
Sprężarki KT7 sn:
1) S02750217, przebieg: 8094 h
2) S03300217, przebieg: 8094 h
3) S02760217, przebieg: 8094 h
Zakres prac:
1. Kontrola szczelności obiegów powietrza i oleju , likwidacja nieszczelności
2. Kontrola poprawności działania układu sterowania
3. Kontrola temperatur i ciśnień
4. Kontrola zaworu ciśnienia minimalnego (mpv)
5. Kontrola zaworu wlotowego
6. Kontrola elektrozaworów
7. Kontrola instalacji elektrycznej
8. Wymiana filtra oleju
9. Wymiana wkładu filtra powietrza
10. Wymiana oleju
11. Wymiana wkładu separatora
12. Kontrola termostatu
13. Kontrola układu odsysania oleju
14. Sprawdzenie poprawności działania zabezpieczeń termicznych i przeciążeniowych
15. Regulacja parametrów roboczych
16. Sprawdzenie funkcjonowania wskaźników i manometrów
oraz sprężarka sn: S02750217
- naprawa wyłącznika
bezpieczeństwa;
- doszczelnienie przewodu hydraulicznego
Sprężarka KT4 sn:
1) S02590217, przebieg: 7858 h
Zakres prac:
1. Kontrola szczelności obiegów powietrza i oleju , likwidacja nieszczelności
2. Kontrola poprawności działania układu sterowania
3. Kontrola temperatur i ciśnień
4. Kontrola zaworu ciśnienia minimalnego (mpv)
5. Kontrola zaworu wlotowego
6. Kontrola elektrozaworów
7. Kontrola instalacji elektrycznej
8. Wymiana filtra oleju
9. Wymiana wkładu filtra powietrza
10. Wymiana oleju
11. Wymiana wkładu separatora
12. Kontrola termostatu
13. Kontrola układu odsysania oleju
14. Sprawdzenie poprawności działania zabezpieczeń termicznych i przeciążeniowych
15. Regulacja parametrów roboczych
16. Sprawdzenie funkcjonowania wskaźników i manometrów
Osuszacze Medipac 2000 0050 SP, sn:
1)
W5491626/1, przebieg: 4027 h
2) W5491626/2, przebieg: 5310 h
Zgodnie z zaleceniami producenta.
UWAGA - Podczas poprzedniego przeglądu nie wymieniano CAREPAC 2, ULTRAPURE 2000 0050.
Zakres czynności:
1. Pomiar ciśnieniowego punktu rosy za urządzeniem niezależnym miernikiem.
2. Kontrola elektrozaworów.
3. Kontrola uszczelnień
4. Kontrola zestawów naprawczych zaworów
5. Ocena poprawności działania sondy pkt rosy.
6. Kontrola działania układu sterującego.
7. Wymiana Carepac 2
Miejsce wykonania usługi: w siedzibie zamawiającego tj. 107 Szpital
Wojskowy z Przychodnią SPZOZ w Wałczu, ul. Kołobrzeska 44, 78-600
Wałcz, w godzinach 7:00-14:35
2. Założenia w zakresie rozliczenia płatności za wykonaną pracę
Wynagrodzenie będzie płatne w jednej transzy
Termin płatności – 60 dni od dnia wykonania Przedmiotu zamówienia oraz otrzymania faktury.
Cena ma obejmować wszystkie
koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym:
koszty dojazdu oraz noclegów osób realizujących pracę w imieniu
wykonawcy na rzecz Zamawiającego.
Informację
o cenie proszę przesłać do dnia 16 września 2024 r. godz.: 10:00
Informację o cenie proszę
przesłać za pomocą Platformy zakupowej.
W przypadku pytań:
W zakresie procedury o
udzielnie zamówienia publicznego:
Pracownik działu
infrastruktury i zaopatrzenia, pani Dominika Świerad – nr.
tel. +48 261 47 28 03;
W zakresie opisu przedmiotu
zamówienia:
Kierownik działu sprzętu medycznego i wyposażenia
pan Janusz Chmielecki – nr tel. +48 661 379 445;
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty