Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 25/LOG/2024 Demontaż 9 szt. starych oraz dostawa i montaż 9 szt. nowych okien oraz parapetów wewnętrznych dla 107 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Wałczu

Termin:
Zamieszczenia : 04-09-2024 11:05:00
Składania : 11-09-2024 14:00:00
Otwarcia : 11-09-2024 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmiany zapotrzebowania Zamawiającego,

- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.


1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż 9 szt. starych oraz dostawa i montaż 9 szt. nowych okien oraz parapetów wewnętrznych dla działu organizacyjnego, księgowości finansowej i działu statystyki medycznej 107 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Wałczu.


2. W zakres prac wchodzi:

     a) Demontaż i utylizacja obecnej stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych,

     b) Dostawa i montaż 9 szt. nowych okien oraz parapetów wewnętrznych.


3. Założenia w zakresie rozliczania płatności za wykonaną pracę:

- Wynagrodzenie będzie płatne w jednej transzy, po podpisaniu protokołu odbioru końcowego oraz otrzymania przez         Zamawiającego dokumentu zapłaty.

- Termin płatności - 60 dni.

- Cena ma obejmować wszystkie kosztu związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: koszty dostawy, koszty dojazdu oraz noclegów osób realizujących pracę w imieniu wykonawcy na rzecz Zamawiającego.


4. Kryteria oceny ofert:

     a) Cena (C) - 60%

     b) Termin realizacji (Tr) - 40%


Opis kryteriów oceny ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert


  • Oferta z najniższą ceną za Przedmiot Zamówienia otrzymuje 60 punktów.

Następne wg wzoru:

                                 Cena z najniżej wycenionej oferty

(C) = -------------------------------------------------- x 60 = ilość punktów

                                             Cena badanej oferty


  • Oferta z najkrótszym terminem realizacji, wyrażonym w dniach kalendarzowych, bezpośrednio następujących po sobie otrzymuje 40 punktów.

Następne wg wzoru:

                                     Ilość dni z oferty z najkrótszym terminem realizacji

(Tr) = -------------------------------------------------------------------------- x 40 = ilość punktów

                         Ilość dni z oferty badanej



  • Sposób porównywania i oceny ofert:

1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Zaproszeniu do Złożenia Oferty.

2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.

3. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 2 powyżej, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz oferty.doc doc 244 2024-09-04 11:05:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 81.43 2024-09-04 11:05:00 Postępowanie
projekt umowy okna.pdf pdf 275.14 2024-09-04 11:05:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 173.82 2024-09-13 08:18:07 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 331.29 2024-09-13 11:45:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-13 11:45 Dział Logistyki Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-09-13 08:18 Dział Logistyki Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-09-05 14:16 Dział Logistyki W odpowiedzi na zapytanie do postępowania:
Proszę o doprecyzowanie zakresu prac, tj. montażu stolarki.
Czy w zakresie robót są również roboty tynkarskie, gładź, malarskie?
Czy Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie profilu Rehau 6/7-komorowego (6 komór skrzydło / 7 komór ościeżnica) o grubości 80 mm?
Odpowiedź:
1. W zakres robót nie wchodzą roboty tynkarskie, gładź i roboty malarskie.
2. zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie profilu Rehau 6/7-komorowego (6 komór skrzydło / 7 komór ościeżnica) o grubości 80 mm.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Demontaż 9 szt. starych oraz dostawa i montaż 9 szt. nowych okien z parapetami wewnętrznymi Zgodnie z opisem Wymagań oraz załączonym Opisem Przedmiotu Zamówienia 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2691 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie z warunkami ujętymi w Opisie wymagań. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 40% Zgodnie z warunkami ujętymi w Opisie wymagań. Proszę podać ILOŚĆ DNI KALENDARZOWYCH. Termin realizacji proszę również podać w formularzu ofertowym. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wynagrodzenie wykonawcy obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: koszty dostawy, koszty dojazdu oraz noclegów osób realizujących pracę w imieniu wykonawcy na rzecz Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz ofertowy - OPATRZYĆ KWALIFIKOWANYM PODPISEM ELEKTRONICZNYM / PODPISEM ZAUFANYM / CYFROWYM PODPISEM OSOBISTYM (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 230