Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-2162/24/157/IR Wymiana drzwi do cel w Pomieszczeniach dla osób zatrzymanych

Sławomir Jastrzębski
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 03-09-2024 12:30:00
Składania : 20-09-2024 10:00:00
Otwarcia : 20-09-2024 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ 2162.pdf pdf 708.24 2024-09-03 12:30:00 Postępowanie
zał do edycji.docx docx 20.14 2024-09-03 12:30:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 76.73 2024-09-03 12:30:00 Postępowanie
odp2162.pdf pdf 81.14 2024-09-04 11:15:25 Publiczna wiadomość
OPZ.pdf pdf 64.46 2024-09-04 11:15:25 Publiczna wiadomość
wizjalo2162.pdf pdf 66.75 2024-09-06 10:19:44 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 32.58 2024-09-06 12:08:21 Publiczna wiadomość
odp2162_2024091715420228.pdf pdf 143.99 2024-09-17 15:21:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-17 15:21 Sławomir Jastrzębski Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie
z art. 284 ust. 2, 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.
z 2024 r. poz. 1320), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawców i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 5:
czas oczekiwania na drzwi wynosi około 10 tygodni, czy Inwestor dopuści w tym roku dostawę drzwi do wszystkich jednostek i za tę usługę zapłaci. Reszta ( montaż odbędzie się na początku 2025 r ?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że nie dopuści powyższego rozwiązania. Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ.

Pytanie nr 6:
Nie ma żadnej technicznej możliwości aby w pomieszczeniach aresztu przebywali zatrzymani i toczyły się roboty budowlane. Czy Inwestor zapewni pełny dostęp do pomieszczeń w okresie remontu ?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami Opisu Przedmiotu Zamówienia nie ma możliwości aby wymienić w poszczególnym Zadaniu wszystkich drzwi w jednocześnie. Nie ma możliwości aby jednocześnie zamknąć wszystkie pomieszczenia.

Pytanie nr 7:
Pomieszczenia we wszystkich Komendach są wyremontowane a drzwi osadzone są w murach za pomocą specjalnych stalowych prętów głęboko zabetonowanych w ścianach. Podczas remontu powstaną bardzo duże uszkodzenia murów i posadzek. Czas odtworzenia pierwotnego stanu ( przed remontem ) będzie długotrwały i kosztowny. Na każdą komendę zakładam ok 21 dni wykończeniówki. Czy Inwestor zgodzi się żeby prace remontowe prowadzić sukcesywnie po kolei we wszystkich komendach.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami Rozdz. III ust. 11, Rozdz. XIX §1 ust 3 oraz OPZ Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w każdym zadaniu do 90 dni od daty zawarcia umowy przez Strony.



Pytanie nr 8:
czy w związku z powyższym Inwestor dopuści płatności po każdym etapie ( w sumie 5 faktur )
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami Rozdz. XIX § 1 ust 7 zapłata wynagrodzenia w każdym zadaniu nastąpi w terminie 30 dni, licząc od daty otrzymania faktury. Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych. Rozliczeniu podlegać będzie całkowite wykonanie umowy.

Pytanie nr 9:
starych płytek i gresu w obecnej chwili się nie dokupi. Czy Inwestor dopuści zastosowanie i zabudowanie nowych kontrastowych płytek i gresu w obrębie wymienianych drzwi ?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że dopuści możliwości zastosowania materiałów nie gorszych od zastosowanych, mogących odbiegać od istniejących, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.



Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

odp2162_202409171542 [...].pdf

2024-09-06 12:08 Sławomir Jastrzębski Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-09-06 10:19 Sławomir Jastrzębski Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie
z art. 284 ust. 2, 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.
z 2024 r. poz. 1320), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawców i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 4:
Dziękując za odpowiedź, chciałbym doprecyzować Ad 2.
Czy jest w takim razie możliwość odbycia wizji lokalnej w Komendach w Grodzisku Maz i przy ul. Żytniej.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje o wyznaczeniu dodatkowego terminu wizji lokalnej, która ma się odbyć w dniu 10.09.2024 r. o godz. 9.00 w KRP Warszawa IV, ul. Żytnia 36 oraz o godz. 11:00 w KPP Grodzisk Mazowiecki, ul. Bartniaka 19.
Wykonawcy zainteresowani udziałem w wizji lokalnej proszeni są o zgłoszenie się w ww. terminie do dyżurnych Komend Policji.

Zamawiający informuje, że terminy wizji lokalnych wskazanych w Rozdz. III ust. 13 SWZ są aktualne.

wizjalo2162.pdf

2024-09-04 11:15 Sławomir Jastrzębski Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie
z art. 284 ust. 2, 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.
z 2024 r. poz. 1320), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawców i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedzi:

Pytanie nr 1:
proszę o załączenie dokumentu pfu ( program funkcjonalno użytkowy ) lub szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Dokumentów w których zostaną zapisane Państwa wymagania co do przedmiotu zamówienia.
Odpowiedź:
Zamawiający w załączeniu przekazuje opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż nie posiada dokumentu pfu (programu funkcjonalno-użytkowego).

Pytanie nr 2:
czy wizję lokalną można przełożyć na wtorek 10.09 godz bez zmian
Odpowiedź:
W związku z tym że wizja lokalna ma się odbyć w czterech obiektach zlokalizowanych w różnych miejscowościach, Zamawiający informuje, iż nie ma możliwości przeprowadzenia wizji lokalnych w jeden dzień.

Pytanie nr 3:
Dzień dobry, prośba o udostępnienie załącznika nr 3 do SWZ
Odpowiedź:
Zamawiający w załączeniu przekazuje opis przedmiotu zamówienia.


Wyjaśnienia treści SWZ należy traktować wiążąco dla stron.

odp2162.pdf

OPZ.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 412