Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-08-2024 12:19:00 |
Składania : | 22-08-2024 13:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji -Procedura udzielania zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych netto oraz zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego - zapytanie ofertowe.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Przedmiot zamówienia: prace konserwatorsko-restauratorskie oraz roboty budowlane przy zabytkowej kapliczce zlokalizowanej przy ul. Narutowicza (działka nr ewid. 186/1 obręb geod. nr 22) w Piotrkowie Trybunalskim.
2. Zakres remontu zabytkowej kapliczki obejmuje:
- zebranie materiałów źródłowych i danych historycznych na temat obiektu;
- wykonanie dokładnej dokumentacji fotograficznej stanu zachowania przed konserwacją (zdjęcia w kolorze);
- wykonanie pomiarów na obiekcie;
- zebranie nadsypanej ziemi wokół kapliczki;
- odcinkowe odsłonięcie ścian fundamentowych kapliczek do głębokości około 5 cm powyżej poziomu posadowienia oraz zlikwidowanie częściowego nasypu gruntem cokołu;
- wykonanie poziomej iniekcji na wysokości około 25 cm powyżej poziomu posadowienia;
- wyrównanie powierzchni murów poprzez uzupełnienie odpowiednio cegłą lub kamieniem na zaprawie marki M3;
- wykonanie tynków kategorii 2 zaprawą marki M3;
- wykonanie izolacji pionowej fundamentu z podwójnej warstwy szlamu uszczelniającego (dopuszcza się izolację bitumiczną);
- zdjęcie warstw przemalowań z powierzchni ścian elewacji kapliczki nadających się do renowacji;
- skucie odspojonych, odparzonych, zwietrzałych i zawilgoconych tynków na wszystkich elewacjach kapliczki. W trakcie prowadzenia prac demontażowych należy zwrócić uwagę na typ tynku. Jeżeli tynki są wykonane w kilku warstwach o różnej strukturze, należy skuć warstwy wierzchnie aż do tynku podkładowego. Przy usuwaniu nawarstwień należy zwrócić szczególną uwagę na detal architektoniczny;
- skucie odparzonych tynków we wnękach, niszach okiennych;
- oczyszczenie powierzchni ścian z resztek zwietrzałych zapraw przy użyciu szczotek stalowych;
- w miejscach zakażenia mikrobiologicznego (zielone plamy kolonii glonów,
- i zielenic oraz szaroczarne skupiska grzybów i porostów) należy przeprowadzić zabieg dezynfekcji preparatem biobójczym;
- nowo wykonywane tynki wykonać jako tynki renowacyjne:
- wykonanie krzyżowej obrzutki tynkiem trasowym poprawiającym przyczepność przekrywającym 50 % podłoża grubości do 5 mm;
- wypełnienie
lub wyrównanie zagłębień, dziur oraz silnych nierówności wyrównującym tynkiem
trasowym o dużej wytrzymałości z wapnem trasowym i piaskiem dolomitowym
przeznaczonym do wilgotnych, zasolonych murów;
- Wykonanie dwóch warstw tynku renowacyjnego - tynk hydrauliczny szerokoporowy na bazie wapna trasowego, białego cementu, piasku i dodatków o dużej wytrzymałości, przeznaczony do wilgotnych zasolonych murów, stosowany wewnątrz i na zewnątrz budynku;
- wykonanie gruntowania wszystkich powierzchni farbą podkładową o chropowatej powierzchni i dobrych właściwościach wypełniających i kryjących;
- w celu uzyskania jednakowej faktury powierzchni elewacji zastosować renowacyjny tynk cienkowarstwowy wapienno-cementowy z dodatkiem włókien zbrojących o uziarnieniu 0-1,0 mm;
- wykonanie naprawy i rekonstrukcji istniejących gzymsów;
- wykonanie gruntowania wszystkich powierzchni środkiem gruntującym na bazie spoiwa zolowo-krzemianowego;
- wykonanie malowania ścian oraz detali architektonicznych farbą mineralną zolowo – krzemianową zgodnie z zaprojektowaną kolorystyką;
- rozbiórka pokrycia, dokonanie oceny stanu technicznego istniejącego podłoża;
- dokonanie wymiany pokrycia dachowego z zachowaniem kształtu i typu dachówki (dachówka ceramiczna zakładkowa) oraz ułożenie zgodnie ze sztuką dekarską;
-zamontowanie obróbki blacharskiej z blachy miedzianej na gzymsie koronującym;
- dokonanie naprawy wraz z malowaniem stolarki okiennej oraz dokonanie wymiany szklenia.
-wykonanie
szczegółowej wewnętrznej instrukcji prowadzenia robót.
3. do obowiązków wykonawcy należeć będą zawiadomienia (zgodnie z decyzją WUOZ-ZRR.5142.12.2023.MZ.MK z dnia 22.08.2023 r. ): o terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych w pozwoleniu badań i prac, o terminie podjęcia określonych czynności związanych z udzielonym pozwoleniem.
Do obowiązków wykonawcy należeć będą uzgodnienia z ŁWKZ kwestie wytypowania miejsc przeznaczonych do skucia tynków, dobór kolorystyki wymalowani, rodzaj spoiny, rodzaj wyprawy tynkarskiej, rodzaj nowego pokrycia dachowego, zgodnie z decyzją WUOZ-ZRR.5142.12.2023.MZ.MK z dnia 22.08.2023 r.
Do obowiązków wykonawcy należy wykonanie robót na podstawie warunków określonych w decyzji z WUOZ-ZRR.5142.12.2023.MZ.MK z dnia 22.08.2023 r. w szczególności: dokumentacji przebiegu prac, wykonanie dokumentacji konserwatorskiej, zgłoszeniu ŁWKZ odbiorów częściowych i odbioru końcowego wykonanych prac.
4. warunki
udziału: dysponowanie i skierowanie do realizacji
zamówienia:
1) osoby kierującej lub wykonywującej prace konserwatorskie spełniającej wymagania, o których mowa w Art. 37a. Ustawy
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami [Osoby uprawnione do kierowania pracami przy
zabytkach rejestrowych]
1. Pracami
konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi,
prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru kieruje osoba, która
ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie
konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po
rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru
jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w
pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach
konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza
muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o
których mowa w art. 14a ust. 2.
2. W
dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1,
pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami
konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru albo na
Listę Skarbów Dziedzictwa, kieruje osoba, która posiada:
1)
świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo
wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający posiadanie
kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub
2) dyplom
mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie
- oraz
która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach
restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach
wpisanych do rejestru, na Listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum
będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z
kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2.
3.
Przepisy ust. 1 i 2 stosuje się do osób, które samodzielnie wykonują prace
konserwatorskie, prace restauratorskie lub badania konserwatorskie, prowadzone
przy zabytkach wpisanych do rejestru.
Sposób potwierdzenia spełnienia ww.
warunków:
1) skan dokumentu/ów potwierdzających ukończenie
wymaganych studiów lub szkoły, o których mowa w art. 37 a.
2) oraz wypełniony formularz, stanowiący
załącznik nr 1a do oferty.
2) Kierownika budowy posiadającego:
uprawnienia budowlane
wykonawcze w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, spełniające wymagania, o których mowa w
art. 37 c. Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tj.: osobę uprawnioną do kierowania pracami przy
zabytkach nieruchomych.
Zgodnie
z tym przepisem: Robotami budowlanymi
kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych
do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami
Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach
budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub
inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
W
przypadku dysponowania osobami będącymi obywatelami państw członkowskich Unii
Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwa członkowskiego
Europejskiego Porozumieniu o wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim
Obszarze Gospodarczym, kwestie uprawnień należy rozpatrywać z uwzględnieniem
art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 15
grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów
budownictwa oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE.
Sposób potwierdzenia spełnienia ww.
warunków:
Skany:
- uprawnień
budowlanych,
- wpisu do
OIIB
oraz wypełnionych wykaz robót, potwierdzający spełnienie ww. przesłanki dot. wymaganego doświadczenia – załącznik nr 1 b do oferty 5. kryterium wyboru: najniższa cena brutto.
6. Termin na składanie ofert: od dnia zamieszczenia postępowania na stronie platforma zakupowa do dnia 22.08.2024r. do godz.13.00.
7. Termin realizacji: 11 tygodni od dnia podpisania umowy
8. Wynagrodzenie – kosztorysowe, ostateczna wartość wynagrodzenia kosztorysowego nie może przekroczyć kwoty stanowiącej szacunkowe wynagrodzenie kosztorysowe, powiększonej o 10 %.
9. Płatność za wykonanie przedmiotu Umowy - jednorazowo, na podstawie faktury VAT końcowej.
10. Okres rękojmi na wykonane roboty wynosi 5 lat od dnia końcowego odbioru robót.
11. Przed podpisaniem umowy należy złożyć:
1) Zabezpieczenie
należytego wykonania Umowy w wysokości 10
% ceny całkowitej podanej w ofercie.
Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń
z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy. Wymagania dot.
zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej – załącznik nr
2
2) kopię polisy O.C. , o której mowa w § 5 projektu umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 44 732 18 29 (od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godz. 8:00 - 14:00) (insp. Agnieszka Urbańczyk)
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-09-13 12:07 | Joanna Ścibor-Strzelczyk |
W
postępowaniu
została
wybrana
oferta
Wykonawcy: Grafit sp. z o.o. 98-200 Sieradz, Wojska Polskiego 63 NIP 8272255149 cena ofertowa: 82 000,00 zł netto/100 860,00 zł brutto |
2024-08-23 11:55 | Agnieszka Urbańczyk | Zestawienie złożonych ofert- Remont kapliczki na ul. Narutowicza w Piotrkowie Trybunalskim |
Komunikaty