Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-08-2024 12:53:00 |
Składania : | 12-08-2024 14:30:00 |
Otwarcia : | 12-08-2024 14:35:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Niniejsze zapytanie nie ma na celu wyłonienia wykonawcy, a jedynie oszacowanie wartości zamówienia. Zapytania nie należy traktować jako oświadczenia woli zawarcia umowy, w myśl postanowień Art.66 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r, poz. 1610, ze zm.).
Zamawiający zwraca się z
prośbą o przedstawienie informacji o cenie, która będzie
stanowiła podstawę do oszacowania wartości zamówienia.
W wyniku przeprowadzonej procedury szacowania wartości zamówienia przygotowane zostanie postępowanie o udzielenie zamówienia, które będzie miało na celu wyłonienie wykonawcy, któremu zostanie powierzona realizacja zadania polegającego na: wykonaniu przeglądu technicznego, napraw awaryjnych oraz konserwacji sprzętu medycznego.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów technicznych, napraw awaryjnych oraz konserwacji sprzętu medycznego wykazanych w zadaniach:
zadanie nr 3 endoskopy
zadanie nr 9 sterylizatory, myjnie dezynfektory, zgrzewarki
zadanie nr 10 pozostały sprzęt medyczny
zadanie nr 24 analizator
zadanie nr 25 audiometr
zadanie nr 26 bilirubinometry
zadanie nr 27 histeroskop
zadanie nr 28 lasery okulistyczne
zadanie nr 29 system VNG
zadanie nr 30 tympanometr
zadanie nr 31 videokolposkop
zadanie nr 32 wieża artroskopowa
zadanie nr 33 zestaw wiertarek ortopedycznych
Opis przedmiotu
zamówienia:
Przedmiotem szacowania jest świadczenie nadzoru nad infrastrukturą sprzętu, rozumianą w sposób określony w PN – EN ISO 9001 – 2015 oraz zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 7 kwietnia 2022 r. (Dz. U. 2022 poz. 974 ze zm.). Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania regularnych przeglądów technicznych sprzętu wraz z badaniem poziomu bezpieczeństwa użytkowania, napraw awaryjnych oraz konserwację wyrobów medycznych z grupy przyrządów, aparatury i sprzętu medycznego w poszczególnych komórkach Zamawiającego zgodnie z postanowieniami zaleceniami producenta danego Sprzętu oraz instrukcją użytkowania, z częstotliwością wymaganą przez producenta, sukcesywnie, przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia Umowy.
Czas trwania zamówienia: 12 miesięcy
Miejsce
wykonania usługi: w siedzibie zamawiającego tj. 107 Szpital
Wojskowy z Przychodnią SPZOZ w Wałczu, ul. Kołobrzeska 44, 78-600
Wałcz
w godzinach 7:00-14:35
2. Założenia w zakresie rozliczenia płatności za wykonaną pracę
Wynagrodzenie będzie płatne w częściach po wykonaniu zadania serwisowego, a w przypadku napraw po dokonaniu naprawy na podstawie pozytywnego protokołu odbioru
Termin płatności – 60 dni od dnia wykonania Przedmiotu zamówienia oraz otrzymania faktury.
Cena ma obejmować wszystkie
koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym:
koszty dojazdu oraz noclegów osób realizujących pracę w imieniu
wykonawcy na rzecz Zamawiającego.
Informację
o cenie proszę przesłać do dnia 12 sierpnia 2024 r. godz.: 14:30
Informację o cenie proszę
przesłać za pomocą Platformy zakupowej.
W przypadku pytań:
W zakresie procedury o
udzielnie zamówienia publicznego:
Pracownik działu
infrastruktury i zaopatrzenia, pani Dominika Świerad – nr.
tel. +48 261 47 28 03;
W zakresie opisu przedmiotu
zamówienia:
Kierownik działu sprzętu medycznego i wyposażenia
pan Janusz Chmielecki – nr tel. +48 661 379 445;
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-08-12 07:37 | Dział Logistyki |
1.
Dot.
Zadanie
nr
3A
oraz
3B Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wydzielenie z Zadania nr 3A poz. 3 „Myjnia do endoskopów Soluscope Serie Model 4, Soluscope SAS” i utworzenie osobnego pakietu z zadaniem 3B, poz. 1 „Szafa do endoskopów DSC800000, Soluscope SAS? Są to urządzenia tego pochodządze od tego samego producenta. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody. 2. Dot. Zadanie nr 3A, poz. 3 oraz 3B poz. 1 Czy Zamawiający przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia wymaga autoryzacji producenta Soluscope SAS? Odpowiedź: Zamawiający nie wymaga. |
Komunikaty