Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-07-2024 10:34:00 |
Składania : | 12-08-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 12-08-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
UWAGA!
Na podstawie art. 7 ust. 9 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający wykluczy:
1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120 i 295), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający w pierwszej kolejności dokona badania wszystkich złożonych ofert pod kątem braku podstaw wykluczenia z postępowania, a następnie zbada, czy wykonawca, który zaoferował najniższą cenę spełnia warunki udziału w postępowaniu - o ile takie zostały przewidziane przez Zamawiającego.
Wygrywa oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzą, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
2024-08-21 09:41 | Kinga Ostrowska | Zamawiający w załączeniu udostępnia informację o wyborze oferty. |
2024-08-12 10:58 | Kinga Ostrowska |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający
informuje,
iż
w
przedmiotowym
postępowaniu
do
upływu
terminu
składania
ofert
wpłynęło
5
oferty,
tj.: 1.Oferta nr 1 złożona przez Marka Flasza prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą FLEX MOTION, z siedzibą w Bolesławcu przy ul. Władysława Łokietka 8A/5, z ceną brutto w wysokości: 167.034,00 PLN; 2.Oferta nr 2 złożona przez Grupę Magic Garden Sp. z o.o., z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Dworcowej 52-54, z ceną brutto w wysokości: 229.395,00 PLN; 3.Oferta nr 3 złożona przez Dariusza Stosa prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą „DARMAR”, z siedzibą w Bożejowicach 34, z ceną brutto w wysokości: 123.615,00 PLN; 4.Oferta nr 4 złożona przez Romana Cichopka prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą MASTERS RUBBER, z siedzibą w Mysłowicach przy ul. Fryderyka Chopina 38/16, z ceną brutto w wysokości: 163.999,59 PLN; 5.Oferta nr 5 złożona przez KW LUPUS Sp. z o.o, z siedzibą w Tychach przy ul. Harcerskiej 60, z ceną brutto w wysokości: 159.900,00 PLN. |
2024-08-12 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto w wysokości 103.360,00 PLN. |
2024-08-01 14:03 | Kinga Ostrowska |
W
związku
z
zapytaniem,
jakie
wpłynęło
w
przedmiotowym
postępowaniu
w
dniu
01
sierpnia
br.,
Zamawiający
przekazuje
treść
zapytania
(zachowując
jego
oryginalne
brzmienie)
wraz
z
odpowiedzią: Pytanie: Prosimy o poprawienie brzmienia projektu umowy, w szczególności odnośnie informacji o bezpiecznej wysokości upadku w danych strefach oraz o kolorystykę nawierzchni, tak aby umowa nie odbiegała treścią od pozostałych dokumentów. Odpowiedź: Zamawiający poprawił zapis § 1 ust. 3 Projektu umowy na brzmienie: „Teren placu zabaw ze względu na funkcję i zastosowaną nawierzchnię bezpieczną podzielony jest na dwie strefy: I i II. Strefa I o powierzchni 238 m2 obejmuje plac zabaw wraz z urządzeniami. Strefa II o powierzchni 42 m2 obejmuje dojście do placu zabaw. Obecna nawierzchnia bezpieczna wykonana jest z płyt elastycznych z granulatu gumowego SBR zapewniających bezpieczny upadek z wysokości 2,10m w strefie I i z wysokości 0,9m w strefie II, zgodnych z normom PN-EN 1177.”. Ponadto Zamawiający przypomina, iż Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji, tj. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (z dnia 03.04.2024), Szczegółowej specyfikacji technicznej (z dnia 31.07.2024) oraz Projekcie robót budowlanych (z dnia 31.07.2024). Powyższa zmiana treści projektu umowy oraz aktualne załączniki do projektu umowy są obowiązujące dla wszystkich Wykonawców. |
2024-07-31 09:51 | Kinga Ostrowska |
W
związku
z
zapytaniem,
jakie
wpłynęło
w
przedmiotowym
postępowaniu
w
dniu
30
lipca
br.,
Zamawiający
przekazuje
treść
zapytania
(zachowując
jego
oryginalne
brzmienie)
wraz
z
odpowiedzią: Pytanie: Pytanie dotyczące kolorystyki nawierzchni: Wg dostępnej nam wiedzy w ofercie współpracujących z nami producentów nie ma granulatu EPDM w kolorze RAL5003, który jest przedmiotem zamówienia (pkt 3.2 Projektu robót budowlanych), w związku z tym prosimy o dopuszczenie innego koloru niebieskiego np.: RAL5017 (RainbowBlue) Lub całkowitej zmiany kolorystyki na kolory odporniejsze na odbarwienia takie jak np RAL 3016 (Red Standard) i RAL 6011 (Reseda Green) zgodnie z projektem pierwotnym z roku 2010 (wg pkt 2.3. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI w projekcie robót budowlanych) Czy zamawiający dopuszcza zmianę kolorystyki, a jeśli tak, to na jaką? Odpowiedź: W odpowiedzi na ww. zapytanie Zamawiający dokonuje zmiany kolorystyki nawierzchni. Zamawiający wskazuje kolory nawierzchni w zaktualizowanym Projekcie robót budowlanych. Ponadto Zamawiający informuje, iż dokonuje zmiany punktu 6.2 Szczegółowej Specyfikacji Technicznej pn. „Wykonanie nawierzchni” na brzmienie: „Nawierzchnie należy wykonać zgodnie z dokumentacją oraz instrukcją producenta. Nawierzchnię należy zrealizować zgodnie z PN-EN 1177 zwracając szczególną uwagę na jej grubość zapewniając bezpieczny upadek z wysokości 210 cm.” Poprawiony Projekt robót budowlanych oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, zostały udostępnione od dnia 31.07.2024 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania. |
2024-07-30 12:13 | Kinga Ostrowska |
W
związku
z
zapytaniem,
jakie
wpłynęło
w
przedmiotowym
postępowaniu
w
dniu
30
lipca
br.,
Zamawiający
przekazuje
treść
zapytania
(zachowując
jego
oryginalne
brzmienie)
wraz
z
odpowiedzią: Pytanie Zgodnie z pkt. 4 paragrafu 1 projektu umowy, nowa nawierzchnia musi charakteryzować się parametrami technicznymi nie gorszymi od pierwotnych parametrów technicznych istniejącej nawierzchni, tj zgodnie z punktem 3 tego samego paragrafu, obecna nawierzchnia zapewnia bezpieczny upadek z wysokości 240cm w strefie I i z wysokości 90cm w strefie II. W szczegółowej specyfikacji technicznej w punkcie 3.2 stoi, że Wykonawca winien przedstawić certyfikat potwierdzający bezpieczeństwo przy swobodnym upadku z wysokości 220 cm. Natomiast w załączniku graficznym do projektu robót budowlanych – rys. nr 4 (str. 15) podane jest: Zestaw ulubione podwórko - wysokość upadku 210cm (jest to największy współczynnik ze wszystkich urządzeń znajdujących się na placu wg dokumentacji) Czy zamawiający dopuszcza wykonanie nawierzchni zgodnie z normą PN-EN1177, przyjmując za właściwy współczynnik swobodnego upadku 210cm – zgodnie ze stanem faktycznym urządzeń zamontowanych na placu zabaw? Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza wykonanie nawierzchni zgodnie z normą PN-EN1177, przyjmując za właściwy współczynnik swobodnego upadku 210cm zgodnie ze stanem faktycznym urządzeń zamontowanych na placu zabaw. |
Komunikaty