Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-07-2024 12:10:00 |
Składania : | 29-07-2024 07:00:00 |
Otwarcia : | 29-07-2024 07:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów
zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej i terminowej na: awaryjna wymiana agregatu prądotwórczego w Komendzie Powiatowej Policji w Gnieźnie.
Termin realizacji zadania: 30 września 2024 roku.
- Demontaż uszkodzonego agregatu prądotwórczego typu Wola 125 kVA
- Demontaż krat pomieszczenia garażowego.
- Dostawa nowego agregatu prądotwórczego wraz z posadowieniem.
- Wykonanie instalacji wewnętrznej, przewodów odbioru mocy, sterowania i potrzeb własnych.
- Zamurowanie ściany frontowej wraz z tynkiem zewnętrznym. Wymiary ściany 275X385.
- Wykonanie otworów czerpni i wyrzutni.
- Wykonanie otworu wraz z montażem drzwi o wymiarach 120x200.
- Wykonanie układu odprowadzenia spalin.
- Podłączenie oraz uruchomienie agregatu.
- Sprawdzenie poprawności działania.
- Utylizacja odpadów (nie dotyczy uszkodzonego agregatu oraz krat).
Parametry agregatu prądotwórczego:
- m-ki "FOGO" FD 135 B-F
- moc maksymalna 146,0 kVA
·
W cenie uwzględnić przeglądy gwarancyjne zgodnie z zaleceniami producenta z karty gwarancyjnej.
Wykonawca ma obowiązek dokonania szkolenia użytkowników w zakresie prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji zamontowanych urządzeń.
Wymagania Zamawiającego:
· Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
· KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
· O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
· Termin realizacji zamówienia : do 30 września 2024 r.
· Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
· Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres
· Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy – wyprodukowany w roku 2024 fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
· Wymagania dotyczące
gwarancji: Wykonawca uwzględni w ofercie koszty dostarczonych i wymienianych w ramach
gwarancji elementów eksploatacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do
przeprowadzania wymaganych nieodpłatnych przeglądów gwarancyjnych zgodnie z
załączonym grafikiem przeglądów (opcjonalnie).
· Kary umowne:
- 250 zł za każdy dzień zwłoki w przybyciu na obiekt po otrzymaniu informacji o awarii,
- 250 zł za każdy dzień zwłoki w usunięcia awarii i naprawy
- 500 zł jednorazowej kary za brak wykonania terminowego przeglądu gwarancyjnego oraz nie realizowania warunków gwarancji
· Zamawiający ma możliwość zlecenia przeglądu na koszt wykonawcy innej autoryzowanej firmie w celu utrzymania gwarancji w przypadku nie realizowania warunków gwarancyjnych umowy.
· Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
· Kryterium oceny najniższa cena
· Do zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Komunikaty