- Strona główna
- Postępowanie ID 93299
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 93299 :
,,Zakup 70 sztuk nowych etui na kartę płatniczą chroniącego dane przed zdalną kradzieżą w związku z projektem „Bezpieczni w bankowości elektronicznej – doskonalenie wiedzy i działań Policji Mazowsza”
Wystawiający
-
UżytkownikPaweł Łyżwiński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2017-08-31 15:51:06
-
Składania2017-09-04 14:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej dot. udzielenia zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm.) na zamówienie pn.: ,,Zakup 70 sztuk nowych ekranowanych etui na karty płatnicze chroniące dane przed zdalną kradzieżą
w dostawie jednorazowej dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu - w związku
z projektem „Bezpieczni w bankowości elektronicznej – doskonalenie wiedzy i działań Policji Mazowsza” zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo ilościowy - Załącznik Nr 1”– Rej 82/L/17.
I.OGÓLNE WYMAGANIA:
1) Termin realizacji zamówienia – dostawa jednorazowa w terminie do dnia 14.09.2017 r.
2) Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.
3) Dostawa do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 39/57 na koszt Wykonawcy.
4) Forma/termin płatności – przelew 30 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury Vat do siedziby Zamawiającego.
5) Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć skan:
• podpisanego i wypełnionego Opisu przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo
ilościowy – Załącznik nr 1
• podpisanego Protokołu odbioru przedmiotu zamówienia w – Załącznik nr 2
W przypadku problemów czy pytań dotyczących załączania skanów dokumentacji proszę się kontaktować z pomocą techniczną Platformy Open Nexus tel: 61 679 19 00.
Uwaga: OFERTY BEZ ZAŁĄCZONYCH WYMIENIONYCH WYPEŁNIONYCH DOKUMENTÓW NIE BĘDĄ
ROZPATRYWANE.
6) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
7) W przypadku braku akceptacji załączonego OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!.
II. OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI SĄ PRACOWNICY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
• w sprawach merytorycznych: Paweł Gołębiowski tel: 48 345 34 17;
• w sprawach formalnych – Paweł Łyżwiński tel: 48 345 34 05,
• w sprawach formalnych – Sławomir Majkusiak tel: 48 345 34 52,
III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA
W TRYBIE ART. 4 pkt. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Zakupy KWP zs. w Radomiu wystawione na platformie zakupowej Open Nexus realizowane
są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób,
niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia o przetargu,
gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.
2) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a Wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
3) Oferowana cena towaru/usługi musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie z kosztem dostawy materiałów, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto. Poza ceną określoną
w ofercie Wykonawca oświadcza, iż nie będzie żądał od Zamawiającego zapłaty jakiejkolwiek dodatkowej należności.
4) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.
5) Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku
do Zamawiającego żadne roszczenie.
6) Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony protokołem odbioru przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2, podpisanym przez wyznaczonych przedstawicieli Wydziału Łączności
i Informatyki oraz Wydziału dw. z Cyberprzestępczością KWP zs. w Radomiu.
7) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego lub złożoną przez Wykonawcę ofertą - Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm.) na zamówienie pn.: ,,Zakup 70 sztuk nowych ekranowanych etui na karty płatnicze chroniące dane przed zdalną kradzieżą
w dostawie jednorazowej dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu - w związku
z projektem „Bezpieczni w bankowości elektronicznej – doskonalenie wiedzy i działań Policji Mazowsza” zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo ilościowy - Załącznik Nr 1”– Rej 82/L/17.
I.OGÓLNE WYMAGANIA:
1) Termin realizacji zamówienia – dostawa jednorazowa w terminie do dnia 14.09.2017 r.
2) Kryteria wyboru ofert: cena łącznie brutto - 100 %.
3) Dostawa do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 39/57 na koszt Wykonawcy.
4) Forma/termin płatności – przelew 30 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury Vat do siedziby Zamawiającego.
5) Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć skan:
• podpisanego i wypełnionego Opisu przedmiotu zamówienia (wykaz/cennik asortymentowo
ilościowy – Załącznik nr 1
• podpisanego Protokołu odbioru przedmiotu zamówienia w – Załącznik nr 2
W przypadku problemów czy pytań dotyczących załączania skanów dokumentacji proszę się kontaktować z pomocą techniczną Platformy Open Nexus tel: 61 679 19 00.
Uwaga: OFERTY BEZ ZAŁĄCZONYCH WYMIENIONYCH WYPEŁNIONYCH DOKUMENTÓW NIE BĘDĄ
ROZPATRYWANE.
6) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
7) W przypadku braku akceptacji załączonego OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!.
II. OSOBAMI WYZNACZONYMI DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI SĄ PRACOWNICY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
• w sprawach merytorycznych: Paweł Gołębiowski tel: 48 345 34 17;
• w sprawach formalnych – Paweł Łyżwiński tel: 48 345 34 05,
• w sprawach formalnych – Sławomir Majkusiak tel: 48 345 34 52,
III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA
W TRYBIE ART. 4 pkt. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Zakupy KWP zs. w Radomiu wystawione na platformie zakupowej Open Nexus realizowane
są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób,
niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia o przetargu,
gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.
2) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a Wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
3) Oferowana cena towaru/usługi musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy łącznie z kosztem dostawy materiałów, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto. Poza ceną określoną
w ofercie Wykonawca oświadcza, iż nie będzie żądał od Zamawiającego zapłaty jakiejkolwiek dodatkowej należności.
4) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.
5) Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku
do Zamawiającego żadne roszczenie.
6) Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony protokołem odbioru przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2, podpisanym przez wyznaczonych przedstawicieli Wydziału Łączności
i Informatyki oraz Wydziału dw. z Cyberprzestępczością KWP zs. w Radomiu.
7) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego lub złożoną przez Wykonawcę ofertą - Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2017-09-08
13:23:11
|
Paweł Łyżwiński |
W
przedmiotowym
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
prowadzonego
na
podstawie
art.
4
pkt.
8
ustawy
Pzp
w
wyznaczonym
terminie
na
składanie
ofert
wpłynęły
2
oferty: Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy: Koruma Łukasz Janczarek, ul. Turuńska 6, 62-800 Kalisz Wartość oferty: 384,30 zł brutto. Oferta okazała się najkorzystniejsza ponieważ spełnia wymagania określone w OPZ przez Zamawiającego. |
2017-09-08
13:22:35
|
Paweł Łyżwiński |
W
przedmiotowym
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
prowadzonego
na
podstawie
art.
4
pkt.
8
ustawy
Pzp
w
wyznaczonym
terminie
na
składanie
ofert
wpłynęły
2
oferty: Po dokonaniu badania i oceny złożonych ofert Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu jako Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy: Koruma Łukasz Janczarek, ul. Turuńska 6, 62-800 Kalisz Wartość oferty: 384,30 zł brutto. Oferta okazała się najkorzystniejsza ponieważ spełnia wymagania określone w OPZ przez Zamawiającego. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
