- Strona główna
- Postępowanie ID 930940
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 930940 :
LI.VII. 2380.126.2024.MI Wykonanie dokumentacji technicznej
Wystawiający
-
UżytkownikŁukasz Warciarek
-
Organizacja
-
OddziałWydział Łączności i Informatyki
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-05-22 13:00:00
-
Składania2024-05-24 15:15:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Przedmiotem postępowania jest wykonanie dokumentacji technicznej - Projekt techniczny na instalacje antenową oraz projekt elektryczny do urządzeń radiokomunikacyjnych na potrzeby Policji w lokalizacji OZC OSTRÓW KOMIN 65m
Na podstawie Opinii Technicznej, którą posiada Zamawiający należy wykonać Projekt Techniczny instalacji antenowych wraz z posadowieniem szafy zewnętrznej oraz należy wykonać projekt elektryczny dla obecnej i nowej instalacji elektrycznej. Instalacja elektryczna doprowadzona jest obecnie do szafy zewnętrznej zainstalowanej na kominie z rozdzielni elektrycznej znajdującej się na obiekcie. Z obecnie istniejącej szafy doprowadzić zasilanie do nowoprojektowanej szafy. Nowoprojektowana klimatyzowana szafa zewnętrzna wyposażona ma być w stację bazową wraz z siłownia 48V. Należy sprawdzić czy obecnie ułożona instalacje jest wstanie zasilić obie szafy. Przy obu szafach należy zaprojektować podliczniki z możliwością zdalnego odczytu. Projekt elektryczny musi być zgodny z projektem instalacji antenowej. Projekt musi zawierać szczegółowy wykaz materiałów wraz z wyceną.
Opinia techniczna do wglądu i do uzgodnień będzie przekazana przez Projektanta - wykonawcę OT po pozytywnym rozstrzygnięciu ogłoszenia. Projekt techniczny należy uzgodnić z wykonawcą OT. Dane techniczne szafy zewnętrznej zostaną przekazane po wybraniu Wykonawcy.
Warunki postępowania:
1. Integralną częścią postępowania jest opis przedmiot zamówienia.
2. Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez platformę zakupową.
3. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
4. KWP w Poznaniu wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru ofert.
5. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/przesyłki leżą po stronie Wykonawcy.
6. Płatność - przelew z terminem płatności do 30 dni.
7. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający nie dokona jego odbioru.
8. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
9. Termin wykonania usługi - 7 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia.
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
