- Main page
- Proceeding ID 930940
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 930940 :
LI.VII. 2380.126.2024.MI Wykonanie dokumentacji technicznej
Wystawiający
-
UżytkownikŁukasz Warciarek
-
Organization
-
DepartmentWydział Łączności i Informatyki
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2024-05-22 13:00:00
-
Placing offers2024-05-24 15:15:00
-
Opening of offers-
-
Procedure
-
TypeService
Requirements and specifications
Przedmiotem postępowania jest wykonanie dokumentacji technicznej - Projekt techniczny na instalacje antenową oraz projekt elektryczny do urządzeń radiokomunikacyjnych na potrzeby Policji w lokalizacji OZC OSTRÓW KOMIN 65m
Na podstawie Opinii Technicznej, którą posiada Zamawiający należy wykonać Projekt Techniczny instalacji antenowych wraz z posadowieniem szafy zewnętrznej oraz należy wykonać projekt elektryczny dla obecnej i nowej instalacji elektrycznej. Instalacja elektryczna doprowadzona jest obecnie do szafy zewnętrznej zainstalowanej na kominie z rozdzielni elektrycznej znajdującej się na obiekcie. Z obecnie istniejącej szafy doprowadzić zasilanie do nowoprojektowanej szafy. Nowoprojektowana klimatyzowana szafa zewnętrzna wyposażona ma być w stację bazową wraz z siłownia 48V. Należy sprawdzić czy obecnie ułożona instalacje jest wstanie zasilić obie szafy. Przy obu szafach należy zaprojektować podliczniki z możliwością zdalnego odczytu. Projekt elektryczny musi być zgodny z projektem instalacji antenowej. Projekt musi zawierać szczegółowy wykaz materiałów wraz z wyceną.
Opinia techniczna do wglądu i do uzgodnień będzie przekazana przez Projektanta - wykonawcę OT po pozytywnym rozstrzygnięciu ogłoszenia. Projekt techniczny należy uzgodnić z wykonawcą OT. Dane techniczne szafy zewnętrznej zostaną przekazane po wybraniu Wykonawcy.
Warunki postępowania:
1. Integralną częścią postępowania jest opis przedmiot zamówienia.
2. Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez platformę zakupową.
3. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
4. KWP w Poznaniu wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru ofert.
5. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/przesyłki leżą po stronie Wykonawcy.
6. Płatność - przelew z terminem płatności do 30 dni.
7. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający nie dokona jego odbioru.
8. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
9. Termin wykonania usługi - 7 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia.
Attachments
Announcements Send a message to buyer
Subject of the request Importuj dane z XLS
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
