- Strona główna
- Postępowanie ID 885466
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 885466 :
Naprawa blacharsko-lakiernicza pojazdu Skoda Superb MR 2015
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Tejszerski
-
Organizacja
-
OddziałWydział Transportu
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-02-08 09:39:00
-
Składania2024-02-15 09:39:00
-
Otwarcie ofert2024-02-15 09:44:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Przedmiotem zapytanie jest usługa naprawy blacharsko-lakierniczej pojazdu służbowego m-ki Skoda Superb , nr VIN TMBAL7NP9J7530583.
Zakres naprawy opisano w załączniku do zapytania.
Warunki złożenia oferty:
- Wartość oferty stanowi suma robocizny, materiałów lakierniczych oraz kosztów części zamiennych,
- Niezbędne jest wypełnienie załącznika do zapytania,
- Zamawiający przewiduje opcję 10 % całościowej wartości oferty na zwiększenie kosztów naprawy na skutek nieprzewidzianego zakresu, po demontażu elementów pojazdu w warunkach warsztatowych (uszkodzenia ukryte),
- Czas realizacji usługi do 30 dni od dnia wydania pojazdu do naprawy (możliwe wydłużenie terminu po zleceniu usługi z uwagi na niedostępność części zamiennych - niezbędne pisemne powiadomienie zamawiającego) ,
- Dopuszcza się stosowanie zamienników porównywalnej jakości z wyjątkiem elementów systemu AIRBAG oraz pasów bezpieczeństwa,
- Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na usługę oraz części zamienne,
- po realizacji usługi, wykonawca dostarczy kopie faktur zakupu nowych części układu AIRBAG oraz pasów bezpieczeństwa (bez wskazywania cen zakupu),
- Po weryfikacji pełnego zakresu naprawy w warunkach warsztatowych, wykonawca przekaże zamawiającemu całkowity kosztorys naprawy (w ramach 10 % opcji),
- dopuszcza się dokonanie naprawy, zamiast wymiany poszczególnych elementów, po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym,
- numery katalogowe części wymienionych w załączniku należy traktować jako poglądowe i mogące odbiegać od stanu faktycznego w zależności od wyposażenia pojazdu (do weryfikacji i pełnego ustalenia numerów katalogowych należy dokonać oględzin pojazdu w siedzibie zamawiającego, przy ul. Podolańskiej 52 w Poznaniu),
- przed złożeniem oferty zamawiający zaleca dokonanie oględzin pojazdu, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu,
- Miejscem naprawy - siedzibą wykonawcy musi być teren Miasta Poznania lub powiatu poznańskiego.
- Wykonawca po realizacji usługi dostarczy kserokopie faktur zakupu części (bez widocznych cen zakupu).
- Zamawiający w przypadku przekroczenia terminu naprawy zastosuje kary umowne w wysokości 0,5% za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 77 149 69.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
