- Strona główna
- Postępowanie ID 615283
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DPS.371.06.2022.AS Jednorazowa dostawa maseczek ochronnych, fartuchów jednorazowych z flizeliny oraz rękawic lateksowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia Publiczne
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-05-19 13:07:00
-
Składania2022-05-23 14:00:00
-
Otwarcie ofert2022-05-23 14:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
DPS.371.06.2022.AS Ostrów Wielkopolski, dnia 19.05.2022 roku
(znak sprawy)
ZAPYTANIE OFERTOWE
na jednorazową dostawę maseczek ochronnych, fartuchów jednorazowych z flizeliny oraz rękawic lateksowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim
1. Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe na dostawę maseczek ochronnych, fartuchów jednorazowych z flizeliny oraz rękawic lateksowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim dla zamówienia o wartości poniżej 130 000,00 złoty.
Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawę maseczek ochronnych, fartuchów jednorazowych z flizeliny oraz rękawic lateksowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu elektronicznym.
4. Dodatkowe informacje na temat zamówienia: np.
- Miejsce dostawy – Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim,
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia na własny koszt,
- Oferta musi obejmować całość zamówienia (wszystkie elementy asortymentu),
- Zamawiający nie dopuszcza podziału na części,
- O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenach brutto,
- Ustalenie odpowiedniej stawki VAT leży po stronie Wykonawcy,
- Towar musi być zgodny z opisem, w przypadku dostawy innego asortymentu niż opisany w formularzu elektronicznym nie zostanie on przyjęty przez Zamawiającego,
- Dostawa środków ochronnych zostanie poprzedzona złożeniem zamówienia w formie ustnej (telefonicznie) bądź pisemnej (e-mail) w zależności od indywidualnych ustaleń z wybranym dostawcą.
- Podstawą zapłaty za dostarczony towar będzie faktura VAT wystawiona na:
Powiat Ostrowski
Dom Pomocy Społecznej
ul. Partyzancka 8
63 – 400 Ostrów Wielkopolski
NIP 622-23-91-168
5. Kryterium oceny ofert:
- Cena jest jedynym kryterium oceny ofert. Podana cena jest ceną przyjętą na potrzeby porównania złożonych ofert.
6. Sposób sporządzenia i złożenia oferty.
- Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
http://www.dpsostrowwlkp.pl/platforma zakupowa
- Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/dpsostrowwlkp do dnia 23.05.2022 godz. 14:00.
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 23.05.2022 godz. 14:05.
- Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
- Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
- Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie i zostaną odrzucone.
- Konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z w/w opisem ponosi Dostawca.
- Termin zadawania pytań upływa w dniu: 20.05.2022 godz. 12:00.
7. W przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr telefonu 607 130 690 od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 08:00 do 14:00 - Pani Paulina Ostenda – kierownik Zespołu Terapeutyczno – Opiekuńczego,
8. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
9. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Załączniki:
- formularz oferty
- oświadczenie
- opis przedmiotu zamówienia
- klauzula informacyjna
- arkusz kalkulacyjny
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-05-25
13:02:13
|
Zamówienia Publiczne |
Wybór
oferty.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?