- Strona główna
- Postępowanie ID 317618
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 317618 :
PP/8/2020 Dostawa i montaż systemu identyfikacji tablic rejestracyjnych, PP/8/2020
Wystawiający
-
UżytkownikAgata Budzyńska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-02-21 11:47:00
-
Składania2020-03-03 13:00:00
-
Otwarcie ofert2020-03-04 10:00:00
-
Tryb
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Bydgoszczy zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę:
Dostawa i montaż systemu identyfikacji tablic rejestracyjnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Formularz oferty znajdują się w Załącznikach do postępowania.
Kryterium wyboru oferty jest cena.
Ofertę można złożyć poprzez platformę lub w wersji pisemnej do dnia 03.03.2020 r. do godz. 13:00.
Adres dostarczenia oferty w wersji pisemnej: ul. Ks. J. Schulza 5, 85-315 Bydgoszcz z dopiskiem: Dostawa i montaż systemu identyfikacji tablic rejestracyjnych.
Oferty złożone lub dostarczone do siedziby Zamawiającego po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
Prosimy o złożenie oferty z wykorzystaniem "Załącznika nr 1 - Formularza oferty".
Zastrzegamy, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub wysyłając wiadomość na adres: zamowienia.publiczne@kpec.bydgoszcz.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest przekazanie informacji o wyborze oferty Wykonawcy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2020-03-16
14:14:25
|
Magdalena Urban |
2020-03-16
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
2020-02-28
09:46:37
|
Izabela Smejlis |
Zamawiający
informuje,
że
w
dniu
26.02.2020
r.
do
postępowania
wpłynęły
kolejne
pytania.
Treść
pytań
z
odpowiedziami
Zamawiającego
znajduje
się
poniżej: 1. Czy oczekują Państwo 100% skuteczności systemu odczytu tablic w czasie opadów śniegu? Prawdopodobnie producent żadnego ze znanych systemów ani kamer, nie zadeklaruje odczytu tablicy która może zostać zasłonięta warstwą śniegu. W tej sytuacji możemy gwarantować sprawność nie wyższą niż deklarowana przez producenta kamer, która wynosi w ogólności 95%, czy taka sprawność zostanie zaakceptowana? Odpowiedź Zamawiającego: Tak. Skuteczność w 95% jesteśmy zaakceptować. 2. Wyższa rozdzielczość kamery nie oznacza lepszego działania systemu, ponieważ większy strumień poddawany analizie nie powoduje jej przyśpieszenia a wręcz opóźnienie i wydłużenie czasu „obróbki” materiału. Sugerujemy podanie parametru jakościowego jako ilości poprawnych odczytów do ilości całkowitej wjazdów, jako kryterium sprawności systemu. Odpowiedź Zamawiającego: Weźmiemy pod uwagę parametry wskazane przez Państwo, jeśli pozwolą one na uzyskanie 95% skuteczności odczytu tablic przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych. 3. Wobec braku możliwości wykonania zdjęć zakładu, proszę o udostępnienie szkicu lub pliku DWG z uwidocznieniem schematu wjazdu, położenia szlabanów względem oraz przebiegiem dróg dojazdowych. Infrastruktura krytyczna jest nie potrzebna a celem uzyskania rysunku jest poznanie rozkładu dróg i szlabanów. Odpowiedź Zamawiającego: W załączeniu zdjęcia bez przedstawionej infrastruktury krytycznej, które mamy nadzieję spełnią Państwa oczekiwania. 4. Czy dopuszczalna jest wizja lokalna? Odpowiedź Zamawiającego: Zapraszamy. Prosimy tylko o wcześniejszy kontakt e-mailowy lub tel. 885555990 Załączniki |
2020-02-27
11:40:33
|
Agata Budzyńska |
Zamawiający
informuje,
że
w
dniu
26.02.2020
r.
do
postępowania
wpłynęły
kolejne
pytania.
Treść
pytań
z
odpowiedziami
Zamawiającego
znajduje
się
poniżej:
1) Jaka będzie ilość pojazdów uprawnionych do przejazdu przez szlaban? Odpowiedź Zamawiającego: Około 200 pojazdów. 2) Jaka jest szerokość przejazdu? Odpowiedź Zamawiającego: Szerokość 4,20 m, wysokość 1,60 m. 3) Czy jest już doprowadzone okablowanie zasilające i sieciowe do miejsc, w których będą zamontowane kamery, a jeśli nie to po czyjej stronie jest położenie tego okablowania oraz w jakiej odległości? Odpowiedź Zamawiającego: Okablowania zasilającego i sieciowego nie ma. Oczekujemy, że okablowanie zostanie położone przez wykonawcę, odległość około 5 metrów powinno wystarczyć. 4) Czy są już przygotowane słupy do montażu kamer, a jeśli nie, to po czyjej stronie będzie ich zamontowanie? Odpowiedź Zamawiającego: Nie mam przygotowanych słupów do montażu kamer. Kamery są zainstalowane na fasadzie budynku, który bezpośrednio przylega do bramy wjazdowej. Jeśli będzie konieczność przygotowania słupów to będzie to po stronie Wykonawcy. 5) Jakie jest podłoże w miejscu, w którym kamery i słupy będą zamontowane? Odpowiedź Zamawiającego: W bezpośrednim sąsiedztwie bramy znajduje się kostka brukowa, następnie asfalt. 6) Czy są już gotowe przepusty pod przejazdem z wolnym miejscem do poprowadzenia okablowania? Proszę również o przesłanie zdjęć miejsca w którym są szlabany i mają być zamontowane kamery Odpowiedź Zamawiającego: Nie - przepustów pod przejazdem nie ma, natomiast z uwagi na charakter przedsiębiorstwa fotografowanie zakładu oraz jego infrastruktury jest zabronione. |
2020-02-27
11:34:09
|
Agata Budzyńska |
Zamawiający
informuje,
że
w
dniu
26.02.2020
r.
do
postępowania
wpłynęły
pytania.
Treść
pytań
z
odpowiedziami
Zamawiającego
znajduje
się
poniżej:
1) Ilu wjazdów dotyczy oferowany system? Odpowiedź Zamawiającego: Około 400 wjazdów i wyjazdów dziennie. 2) Jakie jest natężenie ruchu w ciągu doby w obszarze, który ma zostać objęty systemem (ilość przejazdów)? Odpowiedź Zamawiającego: Największe natężenie ruchu jest o godzinie 6:45 i 14:45 (wjeżdża i wyjeżdża około 200 pojazdów). 3) Jak szerokie są wjazd/wyjazd? Odpowiedź Zamawiającego: Szerokość wjazdu/wyjazdu wynosi 4,20 m. 4) Czy istnieje możliwość prowadzenia prac instalacyjnych i brukarskich w ciągu dnia? Odpowiedź Zamawiającego: Tak - od godziny 15:00 od poniedziałku do piątku oraz w sobotę i niedzielę od godziny 6:00. 5) Jaki jest rodzaj nawierzchni w obszarze pracy szablonów? Odpowiedź Zamawiającego: W bezpośrednim sąsiedztwie bramy znajduje się kostka brukowa, następnie asfalt. 6) Czy szlabany posiadają zabezpieczenia w postaci fotokomórek i/lub pętli indukcyjnych? Odpowiedź Zamawiającego: Nie - Obecnie szlaban działa za pomocą przycisku podnieś / opuść. 7) Czy obsługa ruchu ma być realizowana tylko w formie elektronicznych rozliczeń, czy także uwzględnić wydruk papierowych przepustek i ich obsługę? Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający zakłada tylko formę elektroniczną. 8) Czy w portierni znajduje się ilość miejsca pozwalająca na umieszczenia szafy rack wraz ze sprzętem (serwer, sterowniki, urządzenia sieciowe)? Odpowiedź Zamawiającego: Tak. 9) Z jakiego względu kamera, jaka jest określona w specyfikacji, posiada określoną rozdzielczość na poziomie 4Mpx? Czułość urządzenia dedykowana do odczytu tablic jest optymalna przy rozdzielczości 2Mpx, wyższa rozdzielczość w tym przypadku nie podnosi jakości systemu, czy dopuszczają Państwo w tym względzie zmianę? Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający dopuści wskazaną rozdzielczość wyłącznie w przypadku, gdy oferowane kamery poradzą sobie z odczytem tablic w trakcie dużego natężenia ruchu oraz przy gorszych warunkach atmosferycznych (zmierzch, deszcz, opady śniegu itp.). |
2020-02-27
08:43:15
|
Agata Budzyńska |
Zmiana
daty
składania
ofert: Informujemy, że zmianie uległa data składania ofert: 03.03.2020 r. do godz. 13:00. |
2020-02-26
09:29:33
|
Agata Budzyńska |
UWAGA:
Zamawiający prosi, aby Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu złożyli, w miarę możliwości 2 oferty: jedną z podstawowym zakresem zamówienia, natomiast drugą z uwzględnieniem dostawy i montażu nowego szlabanu, kompatybilnego z oferowanym oprogramowaniem (na formularzu oferty zaleca się wskazanie której wersji dotyczy zaproponowana cena) |
2020-02-26
09:22:14
|
Agata Budzyńska |
Zamawiający
informuje,
że
w
dniu
25.02.2020
r.
do
postępowania
wpłynęły
pytania.
Treść
pytań
z
odpowiedzią
Zamawiającego
znajduje
się
poniżej: 1) Jaką ilość urządzeń należy dostarczyć i jakie ma być konkretne ich zastosowanie? Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający nie mam sprecyzowanych wymagań co do litości kamer (np.: jedna na wjazd, druga na wyjazd, jedna obrotowa itp.). Kamera/kamery mają za zadanie sczytywać numery rej. pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających. Dopuszczamy montaż takiej ilości kamer, które w sposób płynny będą w stanie na bieżąco dokonywać weryfikacji ruchu samochodowego. 2) Jakie oprogramowanie i w jakim zakresie ma być zintegrowane z kamerami? Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający wymaga takiego oprogramowania, które dopuszcza możliwość automatycznego podnoszenia się szlabanu w przypadku rozpoznania w bazie numerów rej. pojazdów uprawnionych do wjazdu na teren Spółki. Idealnym rozwiązaniem byłoby oprogramowanie dopuszczające możliwość weryfikacji wjeżdżających i wyjeżdżających pojazdów przy podniesionym szlabanie w godzinach największego natężenia ruchu. 3) Jakie sterowniki należy dostarczyć, z jakim szlabanem mają być kompatybilne, w jakim zakresie i w jakim celu? Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający wymaga dostarczenia sterowników kompatybilnych ze szlabanem typu CAME g 4000/4001, (na dzień dzisiejszy działa tylko na zasadzie przycisku podnieś – opuść). Celem zainstalowanego systemu ma być automatyczne podnoszenie się szlabanu w przypadku rozpoznania danego numeru rej. W przypadku braku numeru znajdującego się w zbiorze dany pojazd stoi przed bramą celem uzyskania dodatkowych informacji przez służbę ochronę. 4) Proszę o podanie szczegółowego zakresu montażu systemu? Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający zaleca montaż systemu jak najmniej inwazyjnego w infrastrukturę Spółki. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
