- Strona główna
- Postępowanie ID 1107281
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1107281 :
WSA-ZP-PP-24-2025 Usługa transmisji danych pomiędzy lokalizacjami Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie (transmisja danych Warszawa-Radom).
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Kosicki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-09 09:21:00
-
Składania2025-05-30 11:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-30 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych.
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transmisji danych pomiędzy wyznaczonymi punktami: budynek zlokalizowany przy ul. Jana Kazimierza 10 w Warszawie – budynek zlokalizowany przy ul. Słowackiego 7 w Radomiu.
2. Dostępność usługi transmisji danych określająca niezawodność i ciągłość realizowanej usługi nie może być mniejsza niż 99,0% w trybie miesięcznym.
3. Warunki realizacji zamówienia precyzują Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
4. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
II. TERMIN REALIZACJI
1. Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia usługi transmisji danych przed terminem określonym w ust. 3 lecz nie później niż w terminie do 25 września 2025 r.
2. Uruchomienie usługi transmisji danych zostanie potwierdzone testami które przeprowadzi Wykonawca. Na tej postawie zostanie sporządzony protokół uruchomienia usługi.
3. Świadczenie usługi transmisji danych będzie realizowane przez okres 48 miesięcy, od 1 października 2025 r. od godz. 00.00 do 30 września 2029 r. do godz. 24.00.
III. WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
2. Zamawiający udzieli wyjaśnień i opublikuje wyjaśnienia na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytania.
3. Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:
1) 22 553-78-37 Piotr Urbanowski - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia oraz przeprowadzenia wizji lokalnej;
2) 22 553-78-65 Piotr Kosicki - sprawy proceduralne.
IV. WIZJA LOKALNA.
1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty przez wykonawcę może być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej w miejscu realizacji usług.
2. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa.
3. Jeżeli wykonawca podejmie decyzje o udziale w wizji lokalnej, zobowiązany jest przesłać na adres e-mail: piotr.urbanowski@warszawa.wsa.gov.pl nast. informację:
1) dane wykonawcy;
2) datę i godzinę planowanej wizji lokalnej;
3) nr telefonu wykonawcy do kontaktu;
4) liczbę osób które uczestniczyć będą w wizji lokalnej (max 3 osoby).
4. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzenie wizji lokalnej, możliwe jest nie później niż 1 dzień przez terminem składania ofert.
5. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom poznanie warunków technicznych umożliwi podjęcie decyzji o złożeniu oferty i a także umożliwi rzetelne obliczenie ceny oferty.
6. Informacje pozyskane w trakcie wizji lokalnej, są jednym z elementów, jakie powinien uwzględnić wykonawca oceniając ryzyko związane z realizacją zamówienia.
V. ZAŁĄCZNIKI:
załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
załącznik nr 2 - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
załącznik nr 3 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.
VI. POZOSTAŁE INFORMACJE:
1. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
2. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
3. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie Umowy.
4. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-06-03
13:04:17
|
Piotr Kosicki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Pismo Adm-290/116/25 z dn. 03.06.2025 Załączniki |
2025-05-26
13:03:46
|
Piotr Kosicki |
Pytanie
nr
1 Dotyczy OPZ, ptk.3., ppkt. 2) „przepustowość łącza 200/200 Mbps (łącze symetryczne),” oraz ptk.3., ppkt. 3) „gwarantowana przepływność łącza (CIR) 100%,” . Czy Zamawiający oczekuje gwarancji przepustowości w warstwie 2 modelu ISO/OSI? Odpowiedź Tak. Zamawiający oczekuje gwarancji przepustowości w warstwie łącza danych, czyli warstwie 2 modelu ISO/OSI. Pytanie nr 2 Dotyczy OPZ, ptk.3., ppkt. 4) „średnie opóźnienia pakietów IP nie więcej niż 5 ms,”. Czy Zamawiający oczekuje opóźnienia pakietów do 5 ms w jednym kierunku, Warszawa-Radom? Odpowiedź: Zamawiający oczekuje opóźnienia pakietów nie większego niż 5 ms w obu kierunkach. |
2025-05-26
09:49:45
|
Piotr Kosicki |
Proszę
o
odpowiedź
na
poniższą
kwestię
zapisów
PPU
w
części
§2pkt
1
ppkt
7: 1. Wykonawca zobowiązuje się do: 7) monitorowania parametrów łączy, w szczególności gwarantowanej przepustowości i obciążenia łączy; Co Zamawiający rozumie przez „monitorowanie gwarantowanej przepustowości”. Zazwyczaj, pomiar gwarantowanej przepustowości wykonywany jest przed oddaniem łącza do użytku Zamawiającemu protokołem zdawczo-odbiorczym. Czy Zamawiający dopuszcza taki sposób zapewnienia gwarantowanej przepustowości? Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza pomiar gwarantowanej przepustowości wykonany przed oddaniem łącza do użytku. |
2025-05-22
15:05:42
|
Piotr Kosicki |
Pytanie:
Proszę o odpowiedź na poniższe kwestie: Wykonawca będzie przesyłał Zamawiającemu, w terminie pięciu dni od zakończenia miesiąca, Raport miesięczny, zawierający: a) wykonane zmiany w konfiguracji sieci; O jakie zmiany chodzi konfiguracji sieci? Przy zestawionej już transmisji nie dokonujemy żadnych zmian, gdyż usługa jest "przeźroczysta". b) aktualny stan inwentaryzacji i konfiguracji urządzeń; O jakich urządzeniach jest mowa? Odpowiedź: Zamawiający modyfikuje treść § 6 ust. 6 umowy, który otrzymuje następujące brzmienie: „6. Wykonawca będzie przesyłał Zamawiającemu, w terminie pięciu dni od zakończenia miesiąca, Raport miesięczny, zawierający dane odnośnie wywiązywania się Wykonawcy z deklarowanych parametrów jakości i niezawodności usług zgodnie z wymogami OPZ oraz § 1 ust. 3.” |
2025-05-22
14:50:35
|
Piotr Kosicki |
Pytanie:
Czy zamawiający jest właścicielem przyłączy telekom do obu lokalizacji. Odpowiedź: Cała infrastruktura i urządzenia są po stronie dostawcy usługi. Pytanie Dziękuję za odpowiedź ale w pkt 2 chodziło nam o przyłącze teletechniczne do budynku czyją jest własnością- Państwa czy operatora i wówczas nowy musi budować nowe przyłącze do budynku? Odpowiedź: W granicach działek, których właścicielem jest WSA w Warszawie, studzienki i trasy są własnością sądu, natomiast okablowanie i urządzenia są własnością operatora. Poza granicami działki przyłącza są po stronie operatora. |
2025-05-22
14:41:10
|
Piotr Kosicki |
Zamawiający
w
załączniku
przedstawia
pytania
wraz
z
wyjaśnieniami
do
zapytania
ofertowego.
Załączniki |
2025-05-22
13:13:42
|
Piotr Kosicki |
1.
Kto
aktualnie
świadczy
usługi. Odpowiedź: Atman sp. z o.o. ul. Grochowska 21a 04-186 Warszawa 2. Czy zamawiający jest właścicielem przyłączy telekom do obu lokalizacji. Odpowiedź: Cała infrastruktura i urządzenia są po stronie dostawcy usługi |
2025-05-20
14:08:09
|
Piotr Kosicki |
W
dokumencie
-
PROJEKTOWANE
POSTANOWIENIA
UMOWY
(PPU)
w
paragrafie
8
ustęp
2
jest
mowa
o
formularzu
ofertowym
stanowiącym
załącznik
nr
3.
W
udostępnionej
dokumentacji
brakuje
załącznika
nr
3.
Czy
złożenie
oferty
odbywa
się
na
platformie
w
części
-
Przedmiot
Zamówienia
oraz
-
Kryteria
i
warunki
formalne
bez
załącznika? Odpowiedź. Wykonawca składa ofertę elektroniczne wypełniając wymagane pola na platformie zakupowej, bez załącznika. W późniejszym etapie tak złożona oferta elektroniczna zostaje zwizualizowana do formatu PDF który jest nazywany formularzem ofertowym i po wydrukowaniu staje się załącznikiem nr 3 do umowy. |
2025-05-20
11:31:41
|
Piotr Kosicki |
UWAGA
Zmiana terminu składania ofert. Zamawiający wydłuża termin składania ofert do 30 maja 2025 r. Termin na zadawanie pytań do postępowania upływa 22.05.2025, po upływie wyznaczonego terminu Zamawiający ma prawo pozostawić pytania bez odpowiedzi. |
2025-05-16
10:51:44
|
Piotr Kosicki |
W
celu
uniknięci
wątpliwości,
Wykonawca
wnosi
o
potwierdzenie,
że
w
dacie
25
września
2025
r.
,
usługa
objęta
przedmiotem
zamówienia
powinna
być
gotowa
do
uruchomienia,
przy
czym
faktyczny
termin
świadczenia
usług
rozpocznie
się
zgodnie
z
§
3
ust.
3
PPU?
Obecna
treść
§
3
ust.
1
PPU
wywołuje
bowiem
wątpliwość
czy
po
dacie
25
września
2025
r.,
tj.
dacie
uruchomienia
usługi,
Zamawiający
oczekuje
jej
świadczenia,
skoro
usługa
będzie
już
uruchomiona?
Odpowiedź: Zamawiający wymaga uruchomienia usługi 25 września 2025 r., czyli kilka dni przed umownym terminem uruchomienia w celu sprawdzenia parametrów usługi i konfiguracji swoich urządzeń. Zamawiający musi mieć pewność że 1 października 2025r. usługa transmisji danych będzie świadczona zgodnie z umową. Ponadto, Wykonawca wnosi o sprecyzowanie jaką gwarantowaną perspektywą czasową, liczoną od daty zawarcia umowy, będzie dysponował Wykonawcy w celu wdrożenia usługi? Okoliczność ta, warunkuje możliwość złożenia oferty przez innych wykonawców niż obecnie - świadczący usługi na rzecz Zamawiającego, a zatem precyzyjne ustalenie w przedmiotowym zakresie (odpowiednia/ obiektywnie ustalona - pod względem technicznym i organizacyjnym perspektywa czasowa) warunkuje konkurencyjność niniejszego postępowania. Odpowiedź: Wykonawca będzie miał czas na realizację usługi od daty zawarcia umowy do 25 września 2025r. W celu uniknięci wątpliwości, Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że po zaprzestaniu świadczenia usługi na rzecz Zamawiającego, Zamawiający umożliwi odbiór powierzonych urządzeń na okres świadczenia usługi? Odpowiedź: Oczywiście, urządzenia są własnością Wykonawcy. Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że pod pojęciem awarii należy rozumieć okoliczności i przyczyny wadliwego działania/braku działania usługi zależne od Wykonawcy? Odpowiedź: Zamawiający pod pojęciem awarii rozumie wadliwe działanie/brak działania usługi. Wykonawca wnosi o usunięcie w PPU (§ 15 ust. 3 PPU) odwołań do uchylonej ustawy Prawo telekomunikacyjne i wskazanie ustawy Prawo komunikacji elektronicznej. Odpowiedź: Zamawiający uwzględnia wniosek Wykonawcy, powyższa zmiana zostanie uwzględniona w ostatecznych zapisach umowy w momencie jej zawarcia przez Strony. |
2025-05-16
07:40:13
|
Piotr Kosicki |
1.
Czy
możliwe
jest
wykonanie
wizji
technicznej
na
miejscu
w
budynkach.
Jeżeli
tak
proszę
o
podanie
kontaktu
w
celu
umówienia
się
na
konkretny
dzień
i
godzinę. ODPOWIEDŹ Kontakt do wizji technicznej - ul. Jana Kazimierza 10, Warszawa - Piotr Urbanowski tel. 697727714 - ul. Słowackiego 7, Radom - Dawid Wietrzyński tel. 697349271 2. Proszę również o informację ile potrzebujecie Państwo publicznych adresów IP do świadczenia usługi. ODPOWIEDŹ Nie potrzebujemy publicznych adresów IP, wymagamy tylko transmisji danych między lokalizacjami. 3. Ostatnie pytanie czy ta transmisja to nowa usługa czy kończy się obecna umowa i jest kolejne zapytanie ofertowe na jej świadczenie. ODPOWIEDŹ Kończy się obecna umowa. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
