- Strona główna
- Postępowanie ID 1055439
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1055439 :
KSr-IX.271.6.2025 Określenie efektu ekologicznego dla Traszek Ratajskich
Wystawiający
-
UżytkownikMałgorzata Zielińska
-
Organizacja
-
OddziałWydział Klimatu i Środowiska
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-30 17:55:00
-
Składania2025-02-05 13:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zapytanie ofertowe
1. Opis przedmiotu zamówienia:
W ramach zadania Wykonawca wykaże utrzymanie efektu ekologicznego powstałego w ramach inwestycji „Zagospodarowanie wód opadowych na terenie użytku ekologicznego Traszki Ratajskie” polegające na przeprowadzeniu wpływu powstałej inwestycji na warunki gruntowo-wodne.
Lokalizacja:
Stawy na terenie użytku ekologicznego „Traszki Ratajskie” w Poznaniu.
Informacje Ogólne:
Wykonawca jest zobowiązany w ramach realizacji zamówienia do:
- wyznaczenia w stawie nr 1 co najmniej dwóch punktów do monitorowania poziomu wody;
- wyznaczenia w stawie nr 2 oraz na odcinku rowu odpływowego co najmniej po jednym punkcie do monitorowania poziomu wody;
- sporządzenia mapy lokalizacji punktów pomiarowych oraz profilu podłużnego rowu z zaznaczonymi punktami pomiarowymi;
- sporządzenia ekspertyzy na podstawie prowadzonych badań:
· raz w miesiącu ale nie rzadziej niż co 4 tygodnie monitorowanie poziomu wody w stawie nr 1 i nr 2 oraz na odcinku rowu odpływowego ze stawu,
· dodatkowo monitorowanie poziomu wody po wystąpieniu obfitych opadów atmosferycznych,
· opracowanie wyników wraz z tabelarycznym i graficznym ich zestawienie.
Wykonawca jest zobowiązany do:
- Świadczenia usługi z należytą starannością, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa na terenie użytku ekologicznego.
- Terminowego wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia.
- Dostarczenia opracowania do Zamawiającego, w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej, wolnego od wad.
- Informowania na bieżąco Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach, trudnościach lub przeszkodach związanych z wykonywaniem zamówienia.
- Dokumentowania wykonywanych prac poprzez sporządzanie dokumentacji fotograficznej obrazującej poziom wody w stawie nr 1 i nr 2 wraz z odcinkiem rowu odpływowego.
2. Termin wykonania zamówienia:
9 miesięcy od dnia zawarcia umowy
3. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
Jednym kryterium najkorzystniejszej oferty jest cena, która musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy, narzuty, zysk oraz podatki (zł).
4. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca wykaże iż, dysponuje
lub będzie dysponował co najmniej jedną
osobą, przeznaczaną do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane z ograniczeniami w specjalności
inżynieryjnej hydrotechnicznej lub odpowiadające im ważne równoważne
uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów prawa, oraz która wykonała co najmniej 1 usługę polegającą na
wykonaniu ekspertyzy w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia lub
w podobnym zakresie wykazania utrzymania efektu ekologicznego wykonanej inwestycji przez Zamawiającego.
W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
1)
Informację na temat osoby przeznaczonej do realizacji przedmiotowego
zamówienia, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych (uprawnień)
niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz udokumentowanie
kwalifikacji zawodowych (dyplomy, certyfikaty, decyzje lub inne).
2)
Informacje na temat ekspertyzy, a w przypadku
świadczenia powtarzającego się lub ciągłego również wykonywanego, w
okresie pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem daty wykonania i podmiotu,
na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana, oraz
załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana lub
jest wykonywana należycie.
Dowodami o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi
zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się są
wykonywane. Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia, w którym
upływa termin składania ofert.
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %.
6. Zasady płatności:
Zamawiający zobowiązuje się w terminie do 21 dni od otrzymania faktury VAT zapłacić Wykonawcy przelewem należną kwotę na wskazany rachunek, Wykonawca oświadcza, że numer rachunku bankowego, na który mają być zapłacone należności umowne jest rachunkiem firmowym i wymienionym w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ustawy o VAT, tzw. biała lista.
7. Opis procedury:
1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 3 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.
2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę, lub wezwać do uzupełnienia oferty w wyznaczonym terminie.
4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
• dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
• po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
• osoby te kwestionują prawidłowość danych,
• przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
• Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
• osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.
11. Zapoznanie się z treścią opisu przedmiotu zamówienia
Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią opisem przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.
W przypadku pytań:
• merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 1962.
• związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?