- Strona główna
- Postępowanie ID 1053712
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1053712 :
Sukcesywna dostawa płyt meblowych wiórowych, laminowanych na potrzeby Centralnej Stolarni Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
Wystawiający
-
UżytkownikMikołaj Fengler
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-28 10:35:00
-
Składania2025-02-04 10:33:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa płyt meblowych wiórowych, laminowanych na potrzeby Centralnej Stolarni Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
Planowany termin wykonania - 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Kryteria oceny ofert:
1) cena – waga 100%
Warunki płatności - przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania przyczyny.
Możliwość zadawania pytań do jednego dnia przed zakończeniem postępowania.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zapytania ofertowego lub załączników przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
b) jest nieważna na podstawie przepisów prawa.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?