- Strona główna
- Postępowanie ID 1053338
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1053338 :
2/LOG/2025 Remont pomieszczeń na potrzeby działalności Poradni Centrum Zdrowia Psychicznego zlokalizowanej w Choszcznie dla 107 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Wałczu.
Wystawiający
-
UżytkownikDział Logistyki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-27 14:37:00
-
Składania2025-01-31 08:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-31 08:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.
1. Remont pomieszczeń na potrzeby działalności Poradni Centrum Zdrowia Psychicznego zlokalizowanej w Choszcznie:
1) 3 gabinety lekarskie
2) Rejestracja
3) Łazienka
4) Pomieszczenie socjalne dla personelu
Wysokość pomieszczeń od 3,20 m – 3,80 m (2 gabinety),
Malowanie ścian pomieszczeń do wys. 2,70 m farbami lateksowymi,
Malowanie ścian powyżej 2,70 m oraz sufitów farbami akrylowymi w kolorze białym,
Powierzchnie wymagające przygotowania tj. gruntowanie, zaprawki malarskie itp. opisane zostały w przedmiarze robót.
Zakup i dostawa materiałów malarskich pomocniczych i zabezpieczających okna, drzwi i podłogi – po stronie Wykonawcy.
2. Zakres prac obejmuje :
- Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w załączonym do postępowania obmiarze.
- Wszystkie potrzebne materiały dostarcza Wykonawca.
3. Dodatkowe wymagania:
Termin realizacji : Najpóźniej do dnia 14.02.2025 r.
4. Założenia w zakresie rozliczenia płatności za wykonaną pracę:
a) Wynagrodzenie
będzie płatne w jednej transzy, po podpisaniu protokołu odbioru końcowego oraz otrzymaniu przez Zamawiającego dokumentu zapłaty.
b) Termin płatności – 60 dni od dnia wykonania Przedmiotu zamówienia oraz otrzymania faktury.
c) Cena
ma obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia, w tym: materiały, koszty dojazdu oraz noclegów osób
realizujących pracę w imieniu wykonawcy na rzecz Zamawiającego.
5. Kryteria oceny ofert:
a) Cena (C) - 100%
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?