- Strona główna
- Postępowanie ID 1053067
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1053067 :
ZAKUP I DOSATWA WYROBÓW ZE STALI I DRUTU.
Wystawiający
-
UżytkownikAleksandra SZMYT-SINICA
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-27 10:48:00
-
Składania2025-02-04 08:00:00
-
Otwarcie ofert2025-02-04 08:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Zamawiający:
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
82-300 Elbląg
ul. E. Kwiatkowskiego 15
Tel. 261 312 932
Poczta elektroniczna a.szmyt@ron.mil.pl
Godziny pracy:
poniedziałek – czwartek: 700-1530
piątek: 700-1300
2. Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa wyrobów ze stali i drutu.
3. Wybrany Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia towaru zgodnie ze złożonym zamówieniem
do magazynu 21 WOG na własny koszt ( dokładny adres zostanie podany w zamówieniu do wybranej firmy).
Godziny pracy magazynu: pon.-czw: 8.00-14.00, pt.: 8.00-12.00.
Magazyn Elbląg ul. Łęczycka 10-12
4. Wybrany Wykonawca zobligowany jest do wystawienia faktury zgodnej z zamówieniem.
5. Termin realizacji: do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia
6. Warunki płatności: przelew 30 dni od daty wystawienia faktury po zrealizowanej dostawie.
7. Termin przydatności nie krócej niż 24 miesiące.
8. Wymagania dodatkowe:
a) 21 WOG nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS
b) 21 WOG wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty,
c) w przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy,
d) Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji dotyczących, zależnie od potrzeb zamówienia, cen zaoferowanych w przesłanych ofertach, czy zakresu zamówienia.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury bez podania przyczyny.
12. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów tylko w języku polskim.
13. Zamawiający nie akceptuje składania ofert częściowych.
14. Zamawiający nie dopuszcza zamienniki.
15. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacja.
16. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
17. Akceptując powyższe warunki Oferent wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
18.KLAUZULA INFORMACYJNA WS. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl . 2. Inspektor ochrony danych 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem mailowym: 21wog@ron.mil.pl . 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. RODO w celu związanym z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego na Zakup i dostawa filtrów. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego, jak w punkcie wyżej, 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez obowiązujący okres przechowywania dokumentacji związanej z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, jak w pkt 3. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e, RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art., 20 RODO, 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
|
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-01-29
11:40:15
|
Aleksandra SZMYT-SINICA |
Szanowni
Państwo informuję, iż w postępowaniu został ZAKTUALIZOWANY FORMULARZ OFERTOWY oraz nastąpiła zmiana daty składania ofert na 04.02.2025 r. Proszę o zapoznanie się ze zmianami oraz składanie ofert na nowym formularzu. Z poważaniem Aleksandra Szmyt-Sinica |
2025-01-28
15:24:08
|
Aleksandra SZMYT-SINICA |
Szanowni
Państwo, w odpowiedzi na zapytanie do postępowania "Dzień dobry, proszę o informację czy nakrętka z poz. 32. ma odpowiadać normie DIN928 (nakrętka kwadratowa do zgrzewania) czy normie DIN934 (nakrętka sześciokątna stalowa ocynkowana M10) jak wskazuje opis. Ponadto proszę o informację, czy wkręt z pozycji 39. z łbem walcowym płaskim z nacięciem prostym PN82201 może zostać zastąpiony wkrętem o takim samym kształcie łba, ale z wejściem na krzyżak (PN82202)? Zamawiający informuję, iż w poz. 32 nastąpiła omyłka pisarska w opisie powinna być nakrętka kwadratowa din928 oraz wyraża zgodę na zastąpienie w poz.39 wkręt z łbem walcowym płaskim z nacięciem prostym PN82201 na wkręt o takim samym kształcie łba, ale z wejściem na krzyżak (PN82202). Proszę również o zaznaczenie w formularzu ofertowym jaki wkręt (z nacięciem prostym czy z wejściem krzyżakowym) Państwo proponujecie. Pozdrawiam |
2025-01-28
14:55:51
|
Aleksandra SZMYT-SINICA |
Szanowni
Państwo, w poz. 32 nastąpiła omyłka pisarska w opisie powinna być nakrętka kwadratowa din928. Pozdrawiam |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?