- Strona główna
- Postępowanie ID 1051970
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1051970 :
ZKB-II.2635.8.2.2025 Budowa kabla światłowodowego 96J łączącego węzeł teletechniczny WZKiB Rondo Śródka z węzłem PCSS ul. Jana Pawła II 10, oraz kabli 72J i 48J łączącego węzeł teletechniczny WZKiB ul. Libelta 16/20 z węzłem PCSS ul. Wieniawskiego 19
Wystawiający
-
UżytkownikJacek Łopatka
-
Organizacja
-
OddziałWydział Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-24 14:03:00
-
Składania2025-01-31 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Zapytanie ofertowe
1.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonie prac kablowych w zakresie budowy kabli światłowodowych 96J, 72J oraz 48J łączących węzły teletechniczne WZKiB z węzłami PCSS. W szczególności zakres obejmuje ułożenie nowego odcinka kabla 96J od węzła WZKiB Rondo Śródka bezpośrednio do węzła PCSS ul. Jana Pawła II 10, oraz wymiany istniejącego kabla światłowodowego na nowy, zestawiony z dwóch odcinków 72J oraz 48J - łączącego węzeł teletechniczny WZKiB ul. Libelta 16/20 z węzłem PCSS ul. Wieniawskiego 19.
Węzeł WZKiB
Rondo Śródka – Węzeł PCSS ul. Jana Pawła II 10
1. Zakres zadania wymaga ułożenia w istniejącej kanalizacji Miejskiej, Orange oraz PCSS kabla 96J (łączna dł. ok. 550 mb z uwzględnieniem rezerwy na zapasy) od pomieszczenia węzła transmisyjnego WZKiB przy Rondzie Śródka do pomieszczenia węzła transmisyjnego PCSS ul. Jana Pawła II 10 (załącznik 1).
2. Do ułożenia kabla wykorzystana
zostanie istniejąca kanalizacja Miejska o długości ok. 150m, kanalizacja
Orange o długości ok. 240m, oraz kanalizacja PCSS o długości ok. 70m.
(załącznik 1).
3. Pełen profil nowego odcinka kabla
światłowodowego 96J należy zakończyć w obiekcie WZKiB przy Rondzie Śródka na
rackowej przełącznicy światłowodowej 19” z podwójnymi adapterami LC/APC,
natomiast w obiekcie PCSS ul. Jana Pawła II 10 na rackowej przełącznicy
światłowodowej 19” z podwójnymi adapterami SC/APC.
4. Wzdłuż trasy układanego odcinka
kabla 96J zaplanować minimum 2 zapasy technologiczne kabla po ok. 30 mb.
Węzeł WZKiB ul. Libelta 16/20 – Węzeł PCSS ul.
Wieniawskiego 19
1. Zakres zadania wymaga ułożenia w
istniejącej kanalizacji Miejskiej, Orange oraz PCSS kabli:
a) 72J (łączna dł. ok. 250 mb. z
uwzględnieniem rezerwy na zapasy) od studni przy budynku UM ul. Libelta 16/20
do studni (Orange) ul. Aleja Niepodległości/Karola Libelta (załącznik 2).
b) 48J (łączna dł. ok. 200 mb. z
uwzględnieniem rezerwy na zapasy) od studni (Orange) Aleja Niepodległości/ul. Karola
Libelta do węzła PCSS przy ul. Wieniawskiego 19 (załącznik 2)
W studni Orange przy skrzyżowaniu
Alei Niepodległości i ul. Karola Libelta należy wykonać modernizację złącza,
która uwzględni nowoprojektowane kable 72J, 48J, istniejący 20J oraz wymianę
istniejącej mufy na mufę o pojemności min 144 spawów. Rozszycie kabli zostanie
podane na etapie przygotowywania dokumentacji wykonawczej zadania. (załącznik 2)
W
studni WZKiB pod budynkiem UM ul. Libelta 16/20 należy wspawać kabel 72J w istniejącą
mufę znajdującą się na kablu 144J po uprzednim przeniesieniu istniejącego kabla
48J do innej istniejącej mufy światłowodowej, znajdującej się w tej samej
studni. (załącznik
2)
2. Pełen profil nowego odcinka kabla światłowodowego 48J należy zakończyć w obiekcie PCSS ul. Wieniawskiego na nowej przełącznicy rackowej 19” z podwójnymi adapterami SC/APC. Nowa przełącznica zastąpi dotychczasową przełącznicę rackową 1U ze złączami FC/PC, którą należy usunąć z szafy przed montażem nowej oraz ze względu na zmianę standardu złączy wymienić istniejący patchcord na nowy (jednomodowy, podwójny, dł. 8m, SC/APC – SC/APC).
3. Po wybudowaniu kabli 72J oraz 48J dotychczasowe
kable światłowodowe należy wycofać z obiektu PCSS oraz z kanalizacji Orange i
zutylizować. W szczególności:
a) 20J od studni WZKiB przy budynku
UMP (ul. Libelta 16/20) do studni Orange przy skrzyżowaniu Alei Niepodległości
i ul. Karola Libelta.
b) 16J od studni Orange ul. Aleja
Niepodległości/ ul. Karola Libelta do węzła PCSS ul. Wieniawskiego 19
2.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny kod CPV
45231000-5 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
Dodatkowe kody CPV
32562000-0 – Kable
światłowodowe
3. Termin wykonania zamówienia:
60 dni od podpisania umowy
4.
Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
Nazwa
kryterium:
Waga kryterium:
1)
Cena
100 %
Sposób oceny:
Cena oferty
najkorzystniejszej
----------------------------------------
x 100 = P1
cena oferty badanej
Przedmiot zamówienia (z 24 miesięczną gwarancją)
5.
Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze
postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2)
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3)
Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język
polski.
4)
Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez
wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
5)
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie
ofertowe.
6)
Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w
Zapytaniu ofertowym.
7)
Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a)
Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b)
Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu
zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez
Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności
związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c)
Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku
VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego,
tj. do drugiego miejsca po przecinku.
d)
Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %.
6.
Zasady płatności:
Przelew 21 dni od
dostarczenia faktury.
7.
Opis procedury:
1)
Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4
niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która
zostanie najwyżej oceniona.
2)
Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych
dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3)
W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału
w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie
z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4)
Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych
elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając
porównywalność złożonych ofert.
5)
Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
8.
Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych
RODO
Zgodnie z art. 13 ust.
1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1)
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy
placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2)
Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez
e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841
Poznań.
3)
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO
w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym
wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór
najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o
udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień
publicznych.
4)
Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez
Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5)
Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do
celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania
przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6)
Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a)
dostępu do swoich danych osobowych;
b)
żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c)
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze
szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d)
żądania usunięcia danych, gdy:
•
dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
•
dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
•
po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione
podstawy przetwarzania;
e)
żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
•
osoby te kwestionują prawidłowość danych,
•
przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu
danych,
•
Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale
są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub
obrony roszczeń,
•
osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia
nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7)
Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8)
Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień
publicznych.
9)
Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na
zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10)
Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych
osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w
tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
9.
Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie oferty przez
Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki
informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie
danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe
bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie oferty przez
Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega
wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zgodnie z art. 233 § 1
i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających
nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu
sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi
odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.
11.
Zapoznanie się z treścią wzoru umowy
Wykonawca poprzez
złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią wzoru umowy
wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.
W przypadku pytań:
•
merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. Jarosław Androsiuk 600 350 698, Jacek Łopatka 512 256 096
•
związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia
Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do
piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02,
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
12.
Wymagania jakie muszą spełniać podmioty składające ofertę:
• wymagane
doświadczenie w pracach budowlanych w branży telekomunikacyjnej, wykonanie w
ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej 2 prac budowlanych w branży
telekomunikacyjnej o wartości łącznej nie mniejszej niż 50 000 zł brutto
• wymagane
dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania
robotami w branży telekomunikacyjnej.
Zamawiający informuje,
iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy ustawy
prawo zamówień publicznych.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do wezwania wykonawcy do uzupełnienia dokumentów potwierdzających
spełnienie ww. wymagań, w tym o wskazanie osób, które w imieniu Wykonawcy będą
realizować prace wymagające ww. uprawnień wraz z podstawą dysponowania tymi
osobami przez Wykonawcę.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?