- Strona główna
- Postępowanie ID 1027499
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wykonanie serwisu krajarki Perfecta 80 nr 77755 wraz z wymianą dwóch uszkodzonych elementów
Wystawiający
-
UżytkownikAdam Woźniak
-
Organizacja
-
OddziałSekcja zaopatrzenia
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-28 14:15:00
-
Składania2024-12-05 07:14:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Oficjalnym potwierdzeniem realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Warunki dostawy i płatności:
- wykonanie usługi na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
- termin płatności do 30 dni liczonych od dnia odbioru faktury VAT.
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z oświadczeniem, że:
- jest on uprawniony oraz posiada niezbędne kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia,
- przedmiot zamówienia jest właściwej jakości, fabrycznie nowy i może być używany bez naruszania praw własności osób trzecich w tym praw patentowych i praw autorskich,
- przedmiot zamówienia spełnia normy przewidziane prawem polskim.
DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ OPIS ZAOFEROWANEGO SPRZĘTU.
Termin
realizacji zamówienia – do 21 dni liczonych od dnia otrzymania zamówienia
Załącznik do postępowania: oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?