- Strona główna
- Postępowanie ID 1023785
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
2024-OJS228-00713636 „Prace związane ze zwalczaniem skutków zimy na terenie miasta Koszalina w okresie zimowym 2024/2025 w podziale na części i zadania”
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Pieńkowska
-
Organizacja
-
OddziałZP
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-22 19:28:00
-
Składania2024-12-09 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-09 12:30:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-10
10:05:45
|
Anna Pieńkowska |
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania.
Załączniki |
2024-12-09
12:31:38
|
Anna Pieńkowska |
Informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2024-12-09
12:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Kwota
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
przedstawia
się
następująco: Część I zadanie nr 1,2,3,4,5,6,7,oraz 8 - na każde z 8 zadań zamawiający przeznacza kwotę netto w wysokości 57.394,20 zł. Część II zadanie nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 i 12 - na każde z 12 zadań zamawiający przeznacza kwotę netto w wysokości 78.534,24 zł. Część III zadanie nr 1,2,3,4,5,6,7,8,oraz 9 - na każde z 9 zadań zamawiający przeznacza kwotę netto w wysokości 66.775,67 zł. Część IV zadanie nr 1,2,3,4,5,oraz 6 - na każde z 6 zadań zamawiający przeznacza kwotę netto w wysokości 147.193,22 zł. |
2024-12-02
13:52:45
|
Anna Pieńkowska |
ODPOWIEDZI
NA
PYTANIA
WYKONAWCÓW
nr
1.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?