- Strona główna
- Postępowanie ID 1020132
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
119/2024 Półautomat spawalniczy
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Kowalski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-19 12:32:00
-
Składania2024-11-25 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa półautomatu spawalniczego. Rozpatrzone zostaną oferty przedstawiające niżej wymieniony model:
· Półautomat spawalniczy ESAB Rustler EM 203C
z następującym wyposażeniem:
uchwyt spawalniczy MXL 201 ESAB / 4 m
przewód zasilający
przewód masowy
wąż gazowy z szybkozłączem / 4 m
rolki podajnika 0,8/1,0 mm
zestaw jezdny
2. Dostawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia do Stacji Obsługi Wydziału Transportu w Bydgoszczy.
3. Dostawca do przedmiotu zamówienia dostarczy instrukcje w języku polskim.
4. Dostawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt do Stacji Obsługi Pojazdów ul. Iławska 1, 85-720 Bydgoszcz.
5. Termin dostawy przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.
6. Dostawca wystawi fakturę VAT z 21 dniowym terminem płatności.
7.
W razie pytań osoba do kontaktu: Piotr Kowalski
tel. 47 751-14-68, email: piotr.kowalski@bg.policja.gov.pl
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?