Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-10-2024 09:31:00 |
Składania : | 24-10-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 24-10-2024 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Pruszków, dnia 18.10.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Powiat Pruszkowski, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30
Przedmiot (cel zamówienia): dokumentacja geodezyjna
Opis przedmiotu zamówienia:
„Wykaz zmian danych ewidencyjnych”
Zamówienie obejmuje (zakres prac):
Sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych dz. nr ew. 907/3 obr Strzeniówka gm Nadarzyn w celu ujawnienia w Ewidencji Gruntów i Budynków decyzji Wojewody Mazowieckiego nr 1815/2024 wydzielającą z obecnej dz. nr ew. 907/3 między innymi dz. nr ew. 907/2
Termin realizacji zamówienia: do 15 grudnia 2024 r.
Cena oferty:
w cenę należy wliczyć wszelkie koszty
towarzyszące wykonaniu zamówienia, tj. należne cła, podatki, transportu,
ubezpieczenia, przechowania, materiałów, eksploatacji, zgłoszenie pracy
geodezyjnej itp.,
a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej również
należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie
odprowadzić zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie
ze składkami występującymi po stronie Zamawiającego.
Sposób przygotowania oferty.
· Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
· Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
· Nie uwzględnia się oferty, która została złożona po terminie.
· Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty.
· Zamawiający nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku postępowania.
Termin złożenia oferty. ofertę należy złożyć do dnia 31.10.2024 r. (czwartek), godz. 11:00.
Termin związania ofertą: 30 dni
Kryterium oceny ofert :
CENA 100 %
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej na formularzu oferty.
Odrzucenie oferty:
Odrzuca się ofertę:
Procedura wyjaśnień, uzupełninia i poprawy ofert :
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia wyjaśnień każdej ze złożonych ofert.
Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, złożone dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, wzywa się do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym. Nie dokonuje się wezwania, jeśli mimo złożenia, uzupełnienia, poprawienia dokumentów lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
W ofercie poprawia się
Wybór oferty najkorzystniejszej
·
Zamawiający
wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w zapytaniu ofertowym.
· Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Upublicznienie wyników postępowania
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty o:
· wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwę, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawców, którzy złożyli oferty
· wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie.
Postępowanie unieważnia się, jeżeli:
· nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania określone w zapytaniu ofertowym;
· przeprowadzone negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy;
· cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu postępowania;
· wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia publicznego nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
· zaistniała wada postępowania, która uniemożliwia zwarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia;
O unieważnieniu postępowania albo odstąpieniu od jego prowadzenia informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty lub uczestniczyli w negocjacjach.
Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
W sprawie przedmiotu zamówienia: Radosław Chechłacz, tel: 22 738 15 75
e-mail: (radoslaw.chechlacz@powiat.pruszkow.pl)
Załączniki do zapytania ofertowego:
1) Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty